Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redesign af visitkort

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for en der kan redesigne et visitkort. Visitkortet skal ligne http://www.mp-solution.dk/visitkort.pdf bare i en bedre opløsning, nye forslag modtages gerne.

Planen er at www.vistaprint.dk skal lave visitkortene og de har følgerne krav til visitkortet.

Full Bleed Size (starting document size)
90mm x 52mm
1062 x 615 pixels
* Finished artwork should use the full bleed dimensions for best results.
Document Trim Size (final size after being cut)
87mm x 49mm
1028 x 579 pixels
* Please be sure to keep all text within the safe margin.
Resolution
300 DPI
Filformat: *.pdf eller *.ai eller *.psd
Hvis du har konkurrence dygtige priser på produktion af visitkort, der kan matche http://www.vistaprint.dk/vp/ns/propath/ChooseProduct.aspx?pfid=079&pf_id=079#Products høre jeg gerne fra dig. Jeg regner med at skulle bruge 1000 visitkort.
Jeg kender en anden, der også skal have lavet visitkort, så hvis du laver dit arb. godt, så får du nok en kunde til :-)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Vi er en grafisk tegnestue som elsker godt håndværk og enkle løsninger som virker!
Specialerne er kreativitet, billedbehandling, omhu og humoristisk sans . Designer alle former for grafiske materrialer.

Grafisk design
Design kan være det, der gør forskellen på et standardprodukt og et konkurrencedygtigt produkt. Godt design betyder, at produkter og ydelser kan bære en højere pris og være mere efterspurgt. Det viser undersøgelser herhjemme og i udlandet. Virksomheder, der anvender design, klarer sig bedre end andre virksomheder.

Tjek vores site www.zuccez.dk

MVH
Ann

Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann,

Hvad er jeres pris for at redesign pdf filen til et visitkort?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail!

MVH
Ann

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg ved at Lasertryk kan kan følge med prismæssigt. 

Mht. dit redesign, så kan de klare det for kr. 400,- ex moms. Kig evt. selv på deres hjemmeside www.lasertryk.dk under layout (du finder linket i venstre side under "DIVERSE")

Jeg ved at der er meget modstand mod Lasertryk herinde. Man får hvad man betaler for, dårlig kvalitet etc. Men personligt har jeg kun haft gode oplevelser med dem. Men jeg har heller ikke en disse forstand på hvordan man kendetegner god kvalitet - ud over at det skal se flot ud Wink 

Hilsen Morten

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

 

Når du er så afklaret med, hvad du har behov for, så er opgaven rimelig nem, hurtig og lige til.

400 kr. så har du et trykklart visitkort til Vistaprint. Hvis du henviser en anden kunde, så får du det for 300 kr.

Vi laver et par forslag baseret på forskellige skrifttyper og opsætninger, så kan du frit vælge hvilken du sender videre til Vistaprint. Det er naturligvis no-cure no-pay og med 30 dages betaling fra færdigt projekt.

Hvis det har interesse, så send mig en mail på Peter@Imaginess.dk og vi går i gang med det samme.

 

Jeg ser frem til at høre fra dig...

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg vil gerne gøre forsøget på at få lavet dit visit kort. Jeg er freelancer og tager ikke den helt store pris.

Send mig en mail hvis du kunne tænke dig at jeg prøver :)

martinverum@hotmail.com

Med venlig hilsen

Martin Værum

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Det du leder efter kan vi klare for kr. 450,- (ex. moms)

Du kan fange mig på tlf. 6185 6211 for yderlig info!

Rigtig god dag! 

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle tilbudene herinde og på mailen. Jeg kigger på dem en af de kommende dage og vender tilbage.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Mht. dit redesign, så kan de klare det for kr. 400,- ex moms. Kig evt. selv på deres hjemmeside www.lasertryk.dk under layout (du finder linket i venstre side under "DIVERSE")

Hej Morten - mon ikke det er per time? :)

At give sig til at rode med et visitkort for 450 kroner, fatter jeg ikke at folk kan få en forretning ud af.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)