Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redesign af visitkort

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Nej. Det er prisen.

Du kan så lade dem komme med et kreativt forslag, eller stille nogle betingelser op. Skal der bruges logo, billeder eller andet, så skal du selvfølgelig selv levere det.
Jeg ved det, da jeg selv har benyttet mig af denne service.

OG grunden til at det kan hænge sammen prismæssigt er vel at de fleste kunder der får designet / lavet layout på deres tryksager hos dem, formodentligt også får det trykt hos dem.

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Petersen:

Visitkortet skal ligne http://www.mp-solution.dk/visitkort.pdf bare i en bedre opløsning, nye forslag modtages gerne.

Jeg håber ikke, jeg fornærmer dig, men for at sige det ærligt, så synes jeg, det nuværende design ligner noget, der er løgn. Det vil sige, at det ser ikke på nogen måde professionelt, hverken hvad angår grafiske elementer eller layout. Hvorfor får du ikke bare lavet et helt nyt design, når du nu alligevel skal hyre nogen?!

Jeg fik lavet et fantastisk flot logo samt stationery (visitkort, brevpapir, etc.) for $ 500 hos Lawrence Anderson http://www.designedbyanderson.com/.

Du kan også tjekke nogen af de andre freelancere ud inde på http://logopond.com/ - gå ind og lav et indlæg som her med dit behov - så byder de på det derinde.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Mht. dit redesign, så kan de klare det for kr. 400,- ex moms. Kig evt. selv på deres hjemmeside www.lasertryk.dk under layout (du finder linket i venstre side under "DIVERSE")

Hej Morten - mon ikke det er per time? :)

At give sig til at rode med et visitkort for 450 kroner, fatter jeg ikke at folk kan få en forretning ud af.

Det er jo ikke noget nyt med dig Tommy - der er åbenbart meget du ikke forstår :)

Det er ikke alle der behøver køre i limousine på arbejde og spise firmabetalt kaviar til frokost - der er også helt almindelige mennesker derude et eller andet sted.

Jeg kan ikke se hvorfor hulen det skulle tage hundrede år og banke et visitkort sammen.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

Hej Morten - mon ikke det er per time? :)

At give sig til at rode med et visitkort for 450 kroner, fatter jeg ikke at folk kan få en forretning ud af.

 

Det kommer an på hvor hurtig man arbejder og hvor kreativ man kan være?? Det kan sagtens laves på en time eller halvanden!

 

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Når vi nu diskutere priserne her på Amino, så tror jeg, at disse priser som disse kan lade sig gøre i en formodning om, at over 75% af alle "Amino designere" har piratkopier af deres software

- og mange lige fra deres styresystem til den 26.000 kr. dyre (inkl. moms) CS4 Master Collection de har downloadet...

 

Med moderne teknologi er faget "grafisk designer" langt fra et beskyttet erhverv.

 

Det var et lille out of topic...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten >> Det er pænt billigt.

Nicolai >> Jeg tror man snyder sig selv, hvis man bilder sig ind at det kan klares på 1-1½ time... det ved jeg i hvert fald, at jeg gjorde i de tidlige år. Der fokuserede jeg kun på de effektive timer og ignorerede tidsforbrug på kundemøder, opfølgning, fakturering og senere smårettelser som jo liiiige skulle med gratis. Tag hele processen med fra start til slut.

Peter >> Slet ikke offtopic. Det er lige i øjet!

Jørgen Olsen:

der er åbenbart meget du ikke forstår :)

Der er skrevet lange og interessante bøger, om emner som jeg slet ikke forstå. En del af dem har jeg selv stående og venter spændt, på at få dem læst. Hvad angår prisfastsættelse, er jeg dog helt sikker på at mine bud er mindst ligeså kvalificerede som dine.

Der skal tages højde for:
- Max 70% kan faktureres, hvis man er ekstrem effektiv
- Der skal betales X tusinde for software
- Der skal betales for revisor
- Der skal afsættes penge til sygedage
- Der skal betales for reklame/annoncering
- Kniven skal slibes: Der skal afsættes tid til videreudvikling
- Der skal snakkes med X kunder, for hver kunde der er seriøs/køber
- x% tabes på dårlige betalere
- x% skal bruges på kontorartikler
- x% skal bruges på inkasso og advokater

Lad os evt. lave regnskabet for Grafikeren ApS, som består af én fuldtidsansat og dig som ejer, der ikke rører en finger. Det er en utrolig dygtig grafiker du har fået, så hun bruger sin tid på følgende:
- 13% msn, telefon, toiletpauser, amino.dk, herunder 3% sygefravær
- 17% indrykke annoncer, udvikle forretningen og følge op på henvendelser
- 70% arbejde, der kan faktureres

Du fakturerer til 250kroner timen. 220 arbejdsdage om året. 7,4 timer om dagen (*0.70). Det giver 284.900 kroner. Hun forventer som nyuddannet grafiker en løn på 24.000 kroner i måneden plus 12,5% i feriepenge. Det er en lønudgift på 324.000 kroner. Så er vi på minus 39.100 kroner til dig.... men så mangler der stadig næsten samtlige punkter ovenover:
- Hun vil gerne have en pc at arbejde ved
- Der er udgifter til annoncerne
- Der er udgifter til en printer og kontorartikler
- Der er udgifter til dårlige betalere
- Hun vil gerne på et eller andet kursus = udgift og tabt arbejdsdage

Hvis man skal se nogle fordele, ved at fakturerer sin tid til 250kr/timen, så er det at man selv har en masse frihed - og al ansvar. Ved siden af studie eller andet arbejde kan det være helt fint. Men som fuldtidsbeskæftigelse er det ikke holdbart i længden.

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige i øjet...

Vi kan kun gøre det, fordi vi har vores egne folk i Litauen. Men disse små Amino opgaver går jo rent op i udgifter til projektledelse.

Vi byder kun på sådanne opgaver for vores designers skyld - lave avis-annoncer, flashbannere og DTP arbejde hele dagen kan godt være lidt ensformigt.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)