Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dørtæller søges

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Forslag..

Optag med et webcam. Dette kunne være enten fra en bærbar med cam i og se det bagefter og tæl efter. Du kan jo afspille det i hurtig tid og tælle der.

Der er et par muligehder, enten kan bærbar stå i nærheden eller få et web cam via usb til at stå i nærheden ( det er muligt at få forlænger kabler eller mellem stik til at forlænge...). web cams er jo billige idag.

Så er det nok også på plads at sige at du kan jo optage i mellem højde eller i fod højde så at du ikke optager ansigter (som man vist ikke må).

Storm P løsninger (hvorfor gøre det mere besværgeligt end det er...):

Sæt en nummer rulle op, skirv en seddel ved siden af, og bed folk om at tage et nummer.

Idiot løsning 2, sæt en knap op som besøgene kan trykke på efter toilet besøg med samme seddel. Teknisk løsning, muligvis svær at lave.

Her er min bedste ide:
Smid mel på gulvet og tæl antallet af forskellige fodspor dagen efter...... hahahaha jeg er sgu for morsom....

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 01:03

Skal det fungere én dag, tror jeg ikke du finder en billigere løsning end at give en tilfældig folkeskoleelev 70 kr./timen for at holde øje med døren. En elektronisk løsning vil fungere, hvis det skal være en blivende løsning, men til dette projekt tror jeg det er overkill.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:05

Hej Jens

Du kan besøge vemco aps de har mange forskelige kundetæller som er meget stabile til ca 2800,-. De har også dør tæller hvis du ønsker at tælle hvor mange gange døren åbner. Prøv og kontakte dem eller besøg deres hjemmeside på vemco.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)