I forbindelse med lidt kundeundersøgelse søger jeg en dørtæller altså en dims der kan tælle hvor mange gange en dør åbnes. |
hedder sådan en ikke en student
I forbindelse med lidt kundeundersøgelse søger jeg en dørtæller altså en dims der kan tælle hvor mange gange en dør åbnes. |
hedder sådan en ikke en student |
mvh Bent
Jeg tror mere på at det hedder en studerende, fremfor en student. Mvh. Rune. |
Tilføj mig på Twitter
hvis vi skal kløve ord |
mvh Bent
Alle der har en længere uddannelse er studenter, eftersom de har den studentereksamen (Hvad enten det så er HTX, STX, HHX eller HF) der giver adgang til de mellemlange og videregående uddannelser. Det vil sige at både skolelæreren og sikkert også direktøren i Mærsk er studenter. Og jeg tror ikke de gider tæller antallet af gange en dør åbnes Det var mit forsøg på at kløve. Er klar til at få kløvet mine sætninger.
God aften. Søren |
Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.
Jeg troede at man først var student, når man havde bestået den endelig eksamen og havde fået huen. Regnede kun med at man indtil da var betegnet som studerende, hvis man altså studerede. Jeg fik hue, og vil derfor kalde mig selv for student, og ikke for studerende. Mvh. Rune. |
Tilføj mig på Twitter
Rune - man kan jo sagtens være student og studerende på samme tid Student bliver man når man gennemfører en ungdomsuddannelse med et bestået gennemsnit. |
Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard
Det er korrekt, men mener nu at ordet studerende havde været mere beskrivende end ordet student, hvis jeg altså har forstået hans mening korrekt, og det er jo ikke alle som vælger at studere videre efter at ha´ blevet student en gang, men lad det nu ligge, for vi skal jo ikke shanghaje indlægget helt. Mvh. Rune. |
Tilføj mig på Twitter
Hej, Søg på google efter kundetæller, så er der et par resultater. Har lige søgt..... Hvad må det koste??? skal det være elektronisk eller skal der stå en person med en tæller i hånden?? Skriv gerne tilbage, så hjælper jeg hvis jeg kan. Søg på google efter ligende muligheder. Eller få installeret et passér system der skupper en pind til side ved forbi gang. Bare foreslag. NU bliver jeg upopulær.... men... Kan i ikke bare svare på spørgsmålet og hjælpe en anden amino.... FFS:
|
Hold da kæft gutter, Så fik i lige kapret min forespørgelse til absolut ligegyldig debat om grammatik... Kære Netstorm Jeg skal bruge det til at registerer hvor mange besøg et normalt café toilet har, den skal side der en dag og så tages ned igen, så den skal bare være maks simpel. Har forsøgt at google på kundetæller, dørtæller uden det store held. Kan godt finde meget avancerede løsninger. Storm P løsninger er også muligt :) |