Jeg skal bruge 4.000 flyers i A6 , baggrunden skal være grøn og skal være lidt tekst i sort hvad har i af tilbud og hvad koster det med hvid baggrund. Tryk |
Hvad ber du om hjælp til? Tryk eller design? Eller begge dele?
Jeg skal bruge 4.000 flyers i A6 , baggrunden skal være grøn og skal være lidt tekst i sort hvad har i af tilbud og hvad koster det med hvid baggrund. Tryk |
Hvad ber du om hjælp til? Tryk eller design? Eller begge dele? |
bare tryk |
Hej! Det kan jeg klare for 800,- ex. fragt på 150g gloss :) Du kan kontakte mig på 61856211. Forsat god aften. |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Det spørgsmål svare til at spørge hvad en bil koster !! Start dog med nogle specifikationer såsom papirkvalitet, evt. overfldebehandling, tryk på 1 eller 2 sider antal farver osv.
|
Hov glemte måske lige at sige. Mit tilbud er i 4+0 farver altså fuld farve på den ene side :) |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Tryk, det er Jespers afdeling: http://mediamouse.dk/ |
Ok det skal bare være normal papir altså faktisk bare kopier, men i A6 størelse |
Hvad er prisen for 2000 flyers |
Jeg benytter altid www.lasertryk.dk, næsten uanset hvad jeg skal have trykt. De leverer en stabil god kvalitet, de er hurtige og de er frem for alt billige. Jeg kan se at prisen på dine flyers er 745 + moms og fragt for 4000 stk (offsettryk). - Peter |
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com