Hvis du har en grøn farve i baggrunden som dækker hele arket, så vil jeg ikke anbefale dig at få dem kopieret eller digitaltryk- det bliver ikke pænt da det nærmest er umuligt at få den solide baggrund til at være jævn. Endvidere vil prisen næsten være den samme når du er oppe i det antal som du spørger på. I dette tilfælde vil offsettryk give et pænere resultat til nogenlunde den samme pris.
Sådan som jeg læser din forespørgelse, så kunne man nøjes med at trykke dine flyers i 2+0 - altså 2 stk. Pantone-farver på forsiden (grøn og sort).
Det vil gøre det billigere hvis det var en selvstændig produktion, i og med at der spares 2 trykplader og indkøring set i forhold til hvis det var 4+0 (fuld 4-farve CMYK én side).
Men omvendt så er 2.000 / 4.000 stk. A6 i offsettryk under grænsen for hvad vi normalt kører som en selvstændig produktion. Selvom vi kørte dem som en 2+0, så vil prisen stadig blive højere end hvis vi i stedet trykte det i samkørsel. I samkørsel samler vi x-antal tryksager sammen, som skal køres på samme type papir, og kører dem som ét samlet job. Derved deles alle om de samme opstartsomkostninger til plader m.m.
Hvis du ikke har nogen specielle krav tll papir og efterbehandling, så vil jeg sige at vores samkørsel i 4+0 vil være smartest.
Kørt på 150 gr. glittet vil priserne så se således ud:
2.000 stk. A6-flyers: kr. 980,00
4.000 stk. A6-flyers: kr. 1.242,00
Ovenstående priser er så eksklusiv fragt (70 kr.) og moms.
Hvis du hellere vil have dem på noget andet papir - f.eks. mat - eller ønsker en lakering af flyerne, så tag lige fat i mig ( jesper snabelA mediamouse.dk ). Så vil jeg prøve at se, om vi ikke har noget andet som vi kan køre dem sammen med, som passer til det som du ønsker.
/Jesper