Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sælger til Events!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Vi er et ny statet event firma. Vi mangler en sælge til at sælge vores event.

Stillingen:

Du skal sælge go-kart events. Hvor vi kommer ud og stiller en bane op på et ønsket sted.
Du vil deltage aktivt i videre udviklingen af forskellige events.

Af dig som person kræver vi flg:

Du kan tale din sag
Du er villig til at give dig 100% for indsatsen
Kan sætte dig i kundens sted
Kan sælge sand i ørknen

Løn:
Du er provisions lønnet, du vil få løn for antal solgte events. Der vil være en stor bonus at opnå!

Er du intresseret i at høre mere omkring stillingen, så send en e-mail til christianvdahl@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45

Hejsa

Når i kommer frem til at 100% provision ikke er løsningen er i velkommen til at kontakte www.salesnordic.dk

//jacob

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 12:04

Må give Jacob ret. Det bliver svært for jer at finde en sælger, der vil arbejde på 100% provision.

I er nok nødtil at tilbyde en grundløn samt en evt provision. Det kan være en dyr udgiftspost som nystartet,  men hvis i tror på jeres produkt, burde det vel også kunne hænge sammen. Alternativet er, at i selv må ud og besøge kunderne.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Skrevet kl. 16:30

Det er fair nok det i mener, kan sagtens følge jer.

Hvad mener i at grundlønnen skulle være??

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 16:43

Det er jo svært at komme udefra og "diktere" hvad lønnen bør være uden at kende dine økonomiske nøgletal. Men umiddelbart ville jeg anbefale 100 kr. i timen (16000 om måneden) som grundløn. Det bliver man ikke rig af som sælger, men så er der et sikkerhedsnet. Dertil kommer så en bonus i niveauet 10.000 kr. pr. mdr. Så har i en sælger til ca. 26.000 om måneden - det kan man godt finde en sælger for.

Ved godt at mange sælgere ikke arbejer for under 40-50.000, men du skal nok finde en sælger til ovenstående. Det er naturligvis en lidt yngre og måske lidt sulten kandidat uden mange års erfaring.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:02

valek:

Det er fair nok det i mener, kan sagtens følge jer.

Hvad mener i at grundlønnen skulle være??

Det er svært at svare på, og er nok noget i skal forhandle med den kommende sælger. Hvad havde i tænkt jer at give i provision, hvad tjener i selv pr. solgt event og hvor mange solgte event forventer i pr. måned???

Lad os sige at i havde forestillet jer en provision på 25%, og forventer der kan sælges 10 events pr. måned á 10.000 kr..........så ville sælgeren tjene 25.000 kr. hvilket flere vil være tilfreds med,

Giver i derimod en fast løn på 15.000 kr. + en provison på 10% pr. solgt event, vil sælgeren igen tjene 25.000 kr.

Så prøv at lege lidt med tallene, og tænk over hvor mange salg i forventer pr. måned, samt hvilken værdi hvert salg har for jer......derefter er det bare at finde en sælger, som mener at kunne levere de resultater, som i forventer.

Eller spørg dig selv om hvad du selv ville forvente, hvis det var dig som skulle søge jobbet......håber det hjælper dig lidt videre :) 

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:22

Hej Christian

Jeg driver et mindre marketingsvirksomhed, som udvælger nøje vore opgaver. Vi påtager os gerne provisionafregnede opgaver, hvis vare samt provision er attraktiv nok.

Jeg hører gerne nærmere om dine planer, og ser om det er noget vi kan løfte for dig.

Med venlig hilsen

Thor Jendresen

thor@jendresen-marketing.dk - Tlf. 22 55 45 35

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:16

Hej Christian

Det er, som de øvrige indlæg også mestendels angiver, svært at få solgt seriøst efter princippet no cure - no pay.

Hvis vi, som konsulenter i marken skal løbe en risiko og du ikke engang selv stoler nok på dit produkt til, at du vil investere i en dygtig profil, som både kan støtte, vejlede og bygge op omkring dig, så får du nok blot, hvad du betaler for.

Du bør overveje en fast andel i lønpakken på eksempelvis 10.000,- og så måske nogle kilometerpenge ... så er jeg sikker på, du nok skal få nogle henvendelser.

Eksempelvis fra mig Smile Se: www.oxeog.co.dk 

Henrik - 2218 1220

Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:29

Hej Christian.

Jeg har arbejdet for et event firma tidligere, og må give de andre ret. Jeg tror ikke at der er nogle som vil gå ind i dit event firma uden at have en form for garanti i form af en grundløn. Hvis du er ville til at stille den, kunne jeg godt være interesseret.

Jeg har mange rigtig gode forbindelser, og har et stort kunderegister at trække på.

Du er velkommen til at skrive til mig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Skrevet kl. 15:10

Tak for din henvendelse.

Jeg kunne godt tænkte mig at høre lidt nærmere om hvad det er for et event firma du har arbejdet for. Hvilke firmaer har du bla. i dit kunde register.

Jeg er villig til at give en grundløn, samt en rigtig god provision og bonus.

Har du nærmere spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på 31200885 eller christianvdahl@gmail.com

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)