Istedet for at kommentere på navn, så vil jeg lige komme med et thumbs up til sitet - flot grafisk, og kan godt lide idéen med at den er inspireret af Apples design på deres egen side (dog ikke så meget at det er kopi overhovedet). Nu vil jeg lige teste systemet ved at tjene lidt point.
Edit: Lad mig da starte med at sige, at jeg ikke modtager nogen mail. Ikke den bedste start. :-)
Tak for jeres feedback på selve siden, det var jo også helst i den retning det skulle have været ;o)
@gweb:
Yep, det virker :)
@chrholck:
Mange tak for dit positive feedback. Ja, designet er let appleinspireret, synes det er en god detalje, når man nu tænker på, hvad det er sitet tilbyder :)
@Peter Suhm:
Tak :)
Ja, jeg har sgu lidt problemer med at mails ryger i uønsket mail, og prøver at spotte hvad det er i indholdet der gør det.
Tror muligvis det er billedet (der er et tak fordi du oprettede billede i toppen af mailen) der gør udslaget.
Jeg synes der er ved at komme mange sider, som er en slags cash back site.
Jeg kiggede bare hurtigt på din side, og lagde mærke til at du bruge blandt andet euroads.dk.
De har dog stående i deres betingelser:
5.1.4 Using an Advertiser’s Ad Media on a cash back/incentive
Advertising Space, even though the spe-cific terms for the Advertiser
Program states that this is prohibited.
Eller har jeg bare forstået det helt forkert?
Men helt klart, flot design!
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
Cashbacks sites er på Euroads tilladt, dog på udvalgte annoncer må det ikke køres.
skal dog ærligt erkende, at jeg ikke har kigget deres nyeste regler igennem (som der blev frigivet her i sidste uge), da jeg ikke har haft tid. Har heller ikke accepteret dem endnu :)
Men går da ud fra, at det er acceptabelt efter som de manuelt har godkendt mit site :)