Hvad med billedmaterialet - er det OK at bruge det mon? |
Ja, det tror jeg sgu. :)
Blade (elgiganten, bilka, fona you name it) bruger dem samt en masse store webshops rundt omkring.
Ja, det tror jeg sgu. :) Blade (elgiganten, bilka, fona you name it) bruger dem samt en masse store webshops rundt omkring. |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
Jo, men de forhandler dem jo også. Ophavsretten gælder jo for billederne, hvis det er de officielle. |
Med mindre du selv har produceret alt materialet på den side, herunder taget billederne, så se at få det væk. Det er endnu et sagsanlæg du åbner for - og denne gang endnu mere sandsynligt, samt lettere for sagsøgeren. Du kan sgu'da ikke stjæle andres billeder, blot fordi du ser at de er blevet brugt andre steder hvor der med aller største sandsynlighed er givet tilladelse. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg har taget det skridt, og lagt siden ned indtil jeg får de juridiske ting på plads. |
Mvh., Elias Sørensen
Beklager at have måtte deltage i at "tage modet fra dig", men i længden vel bedre at vi siger det, end en ond advokat :-) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
der er godt nok kommet mange af de sider hvor man kan tjene point(wannabie Pointshop.dk). Men jo fedt koncept, men der skal meget til for at slå Pointshop imo. :) Håber du kommer op med et nyt domæne og kan give gas igen:)
|
No bad feelings... Det var jo sådan set noget jeg skulle have tænkt på inden jeg havde fået siden op, og har helt misset SWOT (ikke også, Hr. Ørts?? :)). Om ikke andet har jeg jo stadig systemet, som kan bruges i fremtiden ;) |
Mvh., Elias Sørensen
Nu er det jo heller ikke pointshop der har opfundet den dybe tallerken hvad angår cashbacksider ;) Jeg har ikke til sinde at slå pointshop, men at skabe en service som kun har et få udvalg af varer i en bestemt varegruppe, og så holde priserne så langt nede som muligt :) Tak for dit feedback, jeg håber at få den op igen :) |
Mvh., Elias Sørensen
Kan du forklare hvad pointen med denne side er? Og hvad navnet på hjemmesiden betyder?
skal man trykke på en masse links, og så får man en gratis Ipod eller hvordan? |