Som sagt mangler der noget korrekturlæsning af jeres hjemmeside. Faldt lige over at ved stadions skriver i Aarlborg stadion, udover stavefejlen , hedder det vist EnergiNord nu. Ved ikke om det er ved andre, men min bærbar er relativ langsom til at oploade jeres sider. Hvor vil i hente indtjeningen henne? Det er en meget fed nebengeschäft/fritidsaktivitet. Held og lykke herfra.
EDIT: surfede lige lidt mere rundt på siden og under idéer, synes jeg, ligger en ret malplaceret reklame for designerhunde, mon ikke der er nogle fodboldreklamer der passer bedre? |
JuniorK:Som sagt mangler der noget korrekturlæsning af jeres hjemmeside. Faldt lige over at ved stadions skriver i Aarlborg stadion, udover stavefejlen , hedder det vist EnergiNord nu.
Ved ikke om det er ved andre, men min bærbar er relativ langsom til at oploade jeres sider.
Hvor vil i hente indtjeningen henne?
Det er en meget fed nebengeschäft/fritidsaktivitet.
Held og lykke herfra.
EDIT: surfede lige lidt mere rundt på siden og under idéer, synes jeg, ligger en ret malplaceret reklame for designerhunde, mon ikke der er nogle fodboldreklamer der passer bedre?
Penge er ikke det vi lige tænker på nu da vi er nye, men ellers af reklame.
Og ved godt at vi skal have noget reklame der passer bedre lige nu har vi Danbook og Betsafe, men de gir kun per oprettelse og indsætning af penge og de andre gir per klick
Og ved ikke hvorfor den er så langsom
Og vi ved det med fjele