Hej
Jeg synes det lyder lidt som om at folk kun vil fortælle jer hvor hårdt det projekt i har gang i er.....og det er det , men det skal på ingen måde tage modet fra jer.
Jeg går ikke ud fra at I vil gå head to head og udfordre sporten.dk så I skal nok forsøge at fokusere jeres site noget mere mod en enkelt sportsgrem før i går videre med andre sportsgrene.
Det ser ud som om i har villet det hele fra starten og har tilføjet nye elementer efterhånden som i fik ideerne.....Husk at når i har med internet sites at gøre så gå efter devisen "Content is king". Med andre ord: sørg for at have en masse indhold lavet før i går i luften. F.eks. se punktet "Transfers" ud til at være uden indhold.
Derudover er der nogle designmæssige til som med fordel kan ændre. Forsiden ser en smule tom ud. Se om i kan tilføje nogle ting til margenerne af siden som vil gøre den mere levende at se på. Jeg har ikke de store erfaringer med webdesign men for et par tusinde kan i vist hyre en som kan hjælpe jer lidt på vej. Prøv alternativt elance.com og se hvad folk kan gøre for jer for relativt små penge.
Jeg synes der har været en del kommentarer som vil virke afskrækkende for jeres projekt. Mit råd er, lyt til dem, tag dem til efterretning og ellers fortsæt med jeres projekt og lad jer ikke stoppe af en grund.
I har valgt en niche som er meget konkurrence præget men eftersom i har valgt at starte det som en fritidsbeskæftigelse bør dette ikke afskrække jer. Noget andet var hvis i regnede med at kunne leve af siden til at starte med.
Lav noget mere indhold til jeres side. f.eks. baggrundsartikler og så ellers sats på at opbygge en mindre trofast læserskare. I kan altid udbygge denne når i er mere etableret.
Håber I kan tage noget med fra det og held og lykke med jeres projekt.
- NIL