Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parterapi Light

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey fellow aminoes - nøj, hvor har jeg haft travlt det sidste stykke tid.

Men nu er det seneste projekt kommet ud over stepperne - eller det vil sige, det gør det snart og ingen jeg slipper det løs i befolkningen, vil jeg gerne have aminoernes skarpe øjne på det :)

SEO, formuleringer, opsætning osv osv - alt hvad i kan finde af ros og ris vil jeg tage med i mine sidste øjebliks overvejelser.

Og i må gerne kommentere på indholdet, hvis der er noget i synes er rigtig godt eller noget der er dumt forklaret eller svært at forholde sig til.

www.parterapi-light.dk

www.terapi-light.dk

På forhånd MANGE tak :)

Mette

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 17:04

Hej Mette.

Jeg surfede lige hurtigt forbi og bemærkede følgende:

1. Fint, enkelt og overskueligt design.

2. Du har glemt at rette metatags på forsiden.

3. Mange Google-annoncer. Du risikerer at sende dine kunder væk.

4. Du har meget tekst på siderne. Overvej at supplere med stemningsbilleder.

5. Overvej at indsætte billeder af jer selv.

God vind med det nye projekt  Smile

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 17:18

Hejsa - og tak fordi du kiggede - jeg skal lige se på metatags'ne - er det på terapi-light eller parterapi-light?

Billederne - de kommer =D

Mette

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 17:39
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 17:43

Underligt - det er mit første forsøg med at sætte Joomla op selv så det er nok en fejl 40, men felterne til description og keywords er udfyldt - kan du se hvad fejlen er? Ellers må jeg have nogen til at kigge på den.

Tak igen

Mette

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 18:24

Jeg ser denne kildetekst, når jeg højreklikker på forsiden:

<meta name="robots" content="index, follow" />
<meta name="keywords" content="joomla, Joomla" /> <------------------RET KEYWORDS
<meta name="description" content="Joomla! - dynamisk portalløsning og content management system" /> <------------------RET DESCRIPTION
<meta name="generator" content="Joomla! 1.5 - Open Source Content Management" />
<title>Parterapi Light - hjælp og råd til par i krise</title>

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:32

LØST :)

Det var generelle metatags i "konfiguration" der skulle ændres.

Jeg vil dog stadig gerne høre tilbagemeldinger på siden :)

Tak

Mette

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:48

Jeg synes også det er en flot og enkel side - gode artikler!

Dog tror jeg, for at brugerne vender tilbage efter de har besøgt siden, at du skal lave noget med aktivt med brugerne på sitet. Eks. et forum (skulle ikke være så svært i Joomla), en "spørg eksperterne" funktion, en blog - generelt alt, hvor brugerne direkte kan se en afveksling fra gang til gang.

Jeg tror det er svært, at se en ændring på én artikel, hvis man kommer ind for anden gang, hvis ikke der er en form for blog eller nyhedstjeneste til at informere én om det. I kan også lave en nyhedstjeneste, hvor i samler nyheder om emnet fra de største danske medier på nettet.

Et nyhedsbrev tror jeg også, ville være en god idé (hvis i altså har planer om at udvide artikeldatabasen løbende). Og så synes jeg, som der også er sagt, at der skal nogle billeder på :-) Og jeg synes ikke google-reklamerne er irriterende - måske fjern den gule kant? Den bryder lidt designet.

Og så for guds skyld, skynd dig at registrer både terapilight.dk og parterapilight.dk (altså uden bindestreg) - og bare hav dem til at peg over på hhv terapi-light.dk og parterapi-light.dk. Ellers tror jeg desværre du kan komme til at miste en del kunder, ved fx mund-til-mund markedsføring - det er ikke alle der husker bindestregen når de fortæller om siden, eller alle der husker den når de skal til at skrive sidens navn efter at have hørt det. Så det er en must-do i mine øjne. Det er alligevel kun 100,- kr om året pr domænenavn - så det er dumme kunder at miste. :)

EDIT: Og så synes jeg også du skal have "Parterapi Light" i titlen på alle sider - så det fx hedder "Kommunikation - Parterapi Light".

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:58

Fed feedback - mange tak :)

Domænerne er registreret! Nyhedsbrev er en af vores planer, men jeg kan ikke finde ud af at lave det endnu (arbejder på sagen)

Hvad er det for en gul streg? Jeg har ikke en på min skærm, kan du tage et ss og vise det?

Et forum, ja...hmmm....ja, måske...men vil folk bruge det? Det skulle jo være for at de kunne diskutere rådene, deres egne liv osv - det er ikke ngoet jeg umiddelbart kan se at folk vil. Er det noget andet du tænker på?

Mange hilsner

Mette

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:12

MetteSkagen:

Fed feedback - mange tak :)

Domænerne er registreret! Nyhedsbrev er en af vores planer, men jeg kan ikke finde ud af at lave det endnu (arbejder på sagen)

Kort process må man sige - fedt at ens råd bliver taget seriøst. :) Mht. nyhedsbrevet, så er det jo en ærlig sag. Måske http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,listcats/cat_id,1792/Itemid,35/ nogle af dem kan hjælpe dig?

Hvad er det for en gul streg? Jeg har ikke en på min skærm, kan du tage et ss og vise det?

http://i498.photobucket.com/albums/rr345/chrholck/Picture7.png

Et forum, ja...hmmm....ja, måske...men vil folk bruge det? Det skulle jo være for at de kunne diskutere rådene, deres egne liv osv - det er ikke ngoet jeg umiddelbart kan se at folk vil. Er det noget andet du tænker på?

Nej det er jeg ikke sikker på - det var nu også blot eksempler på ting hvor man ligesom har samtale med brugeren. Hvis i skulle have et forum, så skulle det ikke være et dynamisk forum som fx. Amino, hvor redaktionen ikke er nødt til at gå ind og svare - det var ment som en "Spørg eksperten"-funktion, hvor folk kun fremlægge deres problemstillinger, i kunne svare, de kunne give tilbagerespons og evt. andre brugere kunne kommentere. Men en direkte "spørg eksperterne" funktion synes jeg dog ville være at foretrække - som fx. Joan Ørting på Ekstrabladet.. Big Smile Andre kan jo også sagtens få glæde af folks spørgsmål, hvis de nu står i samme situation. Men jeg ved ikke, om du er bange for, at det vil tage for mange kunder fra din praksis?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)