Har downloadet og installeret et modul - det bedste efter sigende - men der skal skrives til filer og det føler jeg mig ikke sikker nok til endnu - det skal nok komme :)
Helt vildt - den har jeg ikke på nogen af mine skærme - så jeg aner heller ikke hvordan jeg fjerner den - jeg må lige ahve fat i eksperten en gang til, for du har helt ret - den skal bare så meget væk :)
Altså en brevkasse? Som den her: http://ditcentrum.nordjyske.dk/forums/1347.aspx =D Jeg kan ikke overkomme at have to, men det kan da være jeg skal flytte den - og så kan jeg måske finde en funktion, så læserne kan abonnere på når der kommer nye svar på spørgsmål - den sover jeg lige på! Fedt at du giver at gå så grundigt til værks, jeg håber at kunne gøre gengæld til alle :) Mette |
MetteSkagen:Helt vildt - den har jeg ikke på nogen af mine skærme - så jeg aner heller ikke hvordan jeg fjerner den - jeg må lige ahve fat i eksperten en gang til, for du har helt ret - den skal bare så meget væk :)
For at du har lidt baggrundsviden, så bruger jeg FireFox 3 på en Mac OS X Leopard computer. Så har du lidt at give videre. :)
Altså en brevkasse? Som den her: http://ditcentrum.nordjyske.dk/forums/1347.aspx =D
Jeg kan ikke overkomme at have to, men det kan da være jeg skal flytte den - og så kan jeg måske finde en funktion, så læserne kan abonnere på når der kommer nye svar på spørgsmål - den sover jeg lige på!
Lige præcis, sådan noget der, jeg snakker om! Så får du jo også folk til at komme forbi en ekstra gang, når de får svar på deres spørgsmål - og så tjekker de i den omgang samtidigt lige artiklerne en ekstra gang, ser om der er nyheder, om der er andre der har stillet spørgsmål i brevkassen osv.. Det er lige præcist sådan noget der skal til for, at folk kommer tilbage og tjekker siden igen. Jeg ville flytte den, hvis jeg var dig. :) Det er jeg overbevist om, vil skabe en masse ekstra trafik på dit site!
Derudover synes jeg også, søgefunktionen er lidt malplaceret. Hvad skal man bruge den til? Det er rimeligt tydeligt at se, hvad der står under menupunkterne, pga. de glimrende overskrifter. Du kan måske have en søgefunktion hvis du laver en brevkasse funktion, så man kan søge og se om der er andre der har spurgt om det samme som man selv vil til. Ellers synes jeg ikke, at den er nødvendig. :) (kan du egentligt kopiere din brevkasse fra nordjyske over til dit nye site? Så det ser ud som om, at den har været oppe og i gang længe brevkassen, og så folk kan se at du er kompetent til at svare :))