Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parterapi Light

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

chrholck:

Kort process må man sige - fedt at ens råd bliver taget seriøst. :) Mht. nyhedsbrevet, så er det jo en ærlig sag. Måske http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,listcats/cat_id,1792/Itemid,35/ nogle af dem kan hjælpe dig?

Har downloadet og installeret et modul - det bedste efter sigende - men der skal skrives til filer og det føler jeg mig ikke sikker nok til endnu - det skal nok komme :)

Helt vildt - den har jeg ikke på nogen af mine skærme - så jeg aner heller ikke hvordan jeg fjerner den - jeg må lige ahve fat i eksperten en gang til, for du har helt ret - den skal bare så meget væk :)

Nej det er jeg ikke sikker på - det var nu også blot eksempler på ting hvor man ligesom har samtale med brugeren. Hvis i skulle have et forum, så skulle det ikke være et dynamisk forum som fx. Amino, hvor redaktionen ikke er nødt til at gå ind og svare - det var ment som en "Spørg eksperten"-funktion, hvor folk kun fremlægge deres problemstillinger, i kunne svare, de kunne give tilbagerespons og evt. andre brugere kunne kommentere. Men en direkte "spørg eksperterne" funktion synes jeg dog ville være at foretrække - som fx. Joan Ørting på Ekstrabladet.. Big Smile Andre kan jo også sagtens få glæde af folks spørgsmål, hvis de nu står i samme situation. Men jeg ved ikke, om du er bange for, at det vil tage for mange kunder fra din praksis?

Altså en brevkasse? Som den her: http://ditcentrum.nordjyske.dk/forums/1347.aspx =D

Jeg kan ikke overkomme at have to, men det kan da være jeg skal flytte den - og så kan jeg måske finde en funktion, så læserne kan abonnere på når der kommer nye svar på spørgsmål - den sover jeg lige på!

Fedt at du giver at gå så grundigt til værks, jeg håber at kunne gøre gengæld til alle :)

Mette

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 14:26

MetteSkagen:

Helt vildt - den har jeg ikke på nogen af mine skærme - så jeg aner heller ikke hvordan jeg fjerner den - jeg må lige ahve fat i eksperten en gang til, for du har helt ret - den skal bare så meget væk :)

For at du har lidt baggrundsviden, så bruger jeg FireFox 3 på en Mac OS X Leopard computer. Så har du lidt at give videre. :)

Altså en brevkasse? Som den her: http://ditcentrum.nordjyske.dk/forums/1347.aspx =D

Jeg kan ikke overkomme at have to, men det kan da være jeg skal flytte den - og så kan jeg måske finde en funktion, så læserne kan abonnere på når der kommer nye svar på spørgsmål - den sover jeg lige på!

Lige præcis, sådan noget der, jeg snakker om! Så får du jo også folk til at komme forbi en ekstra gang, når de får svar på deres spørgsmål - og så tjekker de i den omgang samtidigt lige artiklerne en ekstra gang, ser om der er nyheder, om der er andre der har stillet spørgsmål i brevkassen osv.. Det er lige præcist sådan noget der skal til for, at folk kommer tilbage og tjekker siden igen. Jeg ville flytte den, hvis jeg var dig. :) Det er jeg overbevist om, vil skabe en masse ekstra trafik på dit site!

Derudover synes jeg også, søgefunktionen er lidt malplaceret. Hvad skal man bruge den til? Det er rimeligt tydeligt at se, hvad der står under menupunkterne, pga. de glimrende overskrifter. Du kan måske have en søgefunktion hvis du laver en brevkasse funktion, så man kan søge og se om der er andre der har spurgt om det samme som man selv vil til. Ellers synes jeg ikke, at den er nødvendig. :) (kan du egentligt kopiere din brevkasse fra nordjyske over til dit nye site? Så det ser ud som om, at den har været oppe og i gang længe brevkassen, og så folk kan se at du er kompetent til at svare :))

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:06

Jeg kan godt lide jeres hjemmeside.

Men har jeg problemer i mit forhold, vil jeg gerne være sikker på at i er eksperterne der kan løse det.

Derfor synes jeg det kunne virke godt hvis I kom med nogle eksempler på forsiden, på problemer i forhold. Som i kan løse .

Eksempel: (Er jeres interesser begyndt at blive for forskellige) (Har i mistet tilliden til hinanden) osv.

Det kan være farligt at gøre, ja. For hvis den besøgende så ikke har nogle af de problemer i viser på forsiden, tror de måske at i ikke kan løse lige deres problem. Men det kan jo løses ved at gøre eksemplerne generelle og fangende på flere områder.

Vis hvad i kan og har gjort, ikke bare hvad jeres funktion er.

mvh Jonas fra Løsningnu.dk 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:46

Hej Jonas

Tak for din feedback!

God idé - og sjovt at jeg ikke har tænkt på det, for jeg gør det jo hos mig selv - altså på min egen hjemmeside www.terapi-nord.dk er forsiden plastret til med netop det og mine flyers er også netop lavet sådan :)

Så godt du lige kunne vise mig at jeg ikke har fået gjort det her - det er SÅ vigtigt!

---

Nu er der kommet billeder på og adwords reklamerne vises også på www.terapi-light.dk - jeg mangler lige en side med bøger og links på den, men ellers er det vidst bare at fylde på med artikler.

Jeg er stadig lidt i tvivl om hvordan jeg skal lave det med brevkassen, men min hjerne arbejder på at løse problemet mens jeg laver andre ting =P

Den gule streg kan jeg ikke selv se hvordan jeg kan fjerne, så der må en ekspert ind over :)

Tak for feedback indtil videre

Mette

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:07

Den gule streg er bare rammen om din adwords reklame.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:26

Ok, men jeg kan ikke se den nogen steder i siderne - derfor er det svært at fjerne den :)

Mette

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:36

I din adsense har du valgt gul til rammen.

Det er altså i adsense du skal ændre farven.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:44

AHAAA! Jamen så kan jeg jo bedre forstå at jeg ikke kan finde den i Joomla systemet - tak Ronni :)

Mette

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:45

To klik så var det fikset - deeeejligt :)

Mette

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)