Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RKI Experian - GRATIS i en uge

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Kan du bruge kreditoplysninger på dine kunder?

Experian tilbyder lige nu 1 uges GRATIS medlemsskab.

Det eneste du skal gøre er at bede om en prøveperiode.

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 12:10

Hehe, det kunne være vi skulle have en tilbuds tråd :) - vil lige uppe tråden med endu et godt tilbud

Vind 1000 kroner.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 12:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej ditbrugtmarked

Experian er et rigtigt interessant produkt for små og mellemstore virksomheder.

Men da Amino er et primært annoncefinansieret medie er det lidt uheldigt, hvis du eller andre brugere begynder at benytte debatten til at markedsføre 3. parts annoncører. Penge som ikke ryger i Aminos kasse men derimod i din egen. Jeg har derfor fjernet dit personlige affiliate-link mv. i dit indlæg men takker for informationen. Vi vil nu tage fat i RKI Experian direkte.

Nicolai

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 12:24

hej simon - det samme gælder dig. Hvis du vil tjene penge til dig selv så brug dit eget medie. Det gavner ikke Aminos situation, hvis du begynder at lægge tilbud ud som skaber støj i fht. det arbejde vores dygtige sælger Simon gør her i huset.

Hvis vi ønsker at lægge affiliate-annoncering ind på Amino skal vi nok gøre det selv.

Nicolai

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:47

Godt at se at der endelig komer en benhård linie overfor affiliate links. Det har jeg efterlyst længe! Affiliate links forurener en god debat bl.a. fordi den skaber berettiget tvivl om motivationen for indlæg - og fordi det bare skaber en masse unødigt støj.

Så MANGE tak for det Nicolai! :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:50

Også Yes herfra

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 12:53

Jeg undskylder mange gange :)

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 13:41

Nå, men jeg har så et godt tilbud til jer:

Regnskabsskolen tilbyder fra næste år et minikursus i "Salg med Experian". Vi gennemgår de forskellige søgemuligheder, trækker alle de lister og filer ud, som du har brug for til et USB-stick (med i kursusprisen) og repeterer de praktiske ting omkring "brevfletning" for de, som skal bruge den del af det. Kurset varer 2½ timer.

Alle deltagere bliver efterfølgende tilbudt ½ års gratis adgang til Experians Webdirect (den enkle udgave, hvor man ikke kan gemme filerne i regneark), så du kan tjekke potentielle kunder, samarbejdspartnere og leverandører alt det, du vil i seks måneder efter kurset.

Første kursus er planlagt til den 6. marts 2009 kl. 13.30.  Normalpris: 1.200 kr. + moms. (Aminopris 1.000 kr.)

Hvis der er mindst fem Aminoer, som er interesseret, kan vi lave det allerede i december måned, og jo flere deltagere, jo lavere pris pr. person. Pris ved 5 deltagere: 1.000 kr., pris ved 10 deltagere: 550 kr. pr. person. Vi har ikke PC-ere tll flere end 10 ad gangen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)