Jo det er bare en lille smule mere tricky med de gamle DanKort... VISA/DanKort + VISA Electron + MasterCard + udenlandske Cards...kører lige igennem uden problemos... Ingen registreringer eller kontoer
Sidder du med det gamle DanKort...skal du første gang registrere dig hos PayPal...tilknytte dit DanKort, som betalingsmiddel... og så kører det bare fremover...lav dine ordrer...klik på PAY, når du kommer til betalingssiden...
|
Mads Siim:MILLA-PETIT Denmark:Prøvede lige - Dog uden at gennemføre betaling (så bare slet min ordre - Har sat "Test - Ref: Amino" som kommentar).
Din PayPal ser ud til at være en rimelig simpel og overkommelig betalingsløsning. Hvis jeg skulle pege fingre af noget, så var det selv knappen til at komme til PayPal under checkout-processen. Den kunne man evt. have kaldt "Forsæt til betaling" og teksten vedrørende den, kunne være at man skulle kontrollere at oplysningerne var korrekte inden man fortsatte til betaling.
Men jeg håber ikke de fake ordrer slår pusten ud af dig. Jeg tror blot det er julegave købere, som i sidste sekund beslutter at vente noget tid endnu.
I følge diverse medier, er det netop at folk kigger meget på siderne for at finde gaver. Men at de venter med at købe dem./Mads Siim
Sorry, Mads!
Denne svipsede lige i farten...så den først nu...
Jo...det kunne du godt have ret i...hmm...
Det kræver blot en opringning til en af de herlige og altid hjælpsomme gutter hos ScanNet...hvis vi skal ændre teksten på betalingsknappen