Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FAKE ordrer ;-(

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Jeg vidste skisme ikke at det håndterede dankort.. tak for info (note til mig selv, læs lidt mere om de produkter du bruger hver dag) :-)

Så må du jo lige få omprogrammeret systemet lidt :-)

Jo det er bare en lille smule mere tricky med de gamle DanKort...

VISA/DanKort + VISA Electron + MasterCard + udenlandske Cards...kører lige igennem uden problemos...

Ingen registreringer eller kontoer Yes

Sidder du med det gamle DanKort...skal du første gang registrere dig hos PayPal...tilknytte dit DanKort, som betalingsmiddel...

og så kører det bare fremover...lav dine ordrer...klik på PAY, når du kommer til betalingssiden...

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 18:59

Mads Siim:

MILLA-PETIT Denmark:

Har du lyst til ved selvsyn at konstatere dette...så er du velkommen til at bruge denne TEST 

Prøvede lige - Dog uden at gennemføre betaling (så bare slet min ordre - Har sat "Test - Ref: Amino" som kommentar).

Din PayPal ser ud til at være en rimelig simpel og overkommelig betalingsløsning. Hvis jeg skulle pege fingre af noget, så var det selv knappen til at komme til PayPal under checkout-processen. Den kunne man evt. have kaldt "Forsæt til betaling" og teksten vedrørende den, kunne være at man skulle kontrollere at oplysningerne var korrekte inden man fortsatte til betaling.

Men jeg håber ikke de fake ordrer slår pusten ud af dig. Jeg tror blot det er julegave købere, som i sidste sekund beslutter at vente noget tid endnu.
I følge diverse medier, er det netop at folk kigger meget på siderne for at finde gaver. Men at de venter med at købe dem.

/Mads Siim

Sorry, Mads!

Denne svipsede lige i farten...så den først nu...

Jo...det kunne du godt have ret i...hmm...

Det kræver blot en opringning til en af de herlige og altid hjælpsomme gutter hos ScanNet...hvis vi skal ændre teksten på betalingsknappen Smile

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 19:10

Kan godt se at det er træls at i modtager direkte SPAM!,

Men! Så vidt jeg ved så kan man da gemme ens IP adresse. Det er der da mange hjemmesider der gør. Derved, så burde i da kunne give karantæne?

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 19:18

Winther.dk:

Kan godt se at det er træls at i modtager direkte SPAM!,

Men! Så vidt jeg ved så kan man da gemme ens IP adresse. Det er der da mange hjemmesider der gør. Derved, så burde i da kunne give karantæne?

Jo...det er altså også frustrende...

MEN...hvis det betyder kommende julegave kunder, som flere mener i denne tråd...så ville det jo være dumt af mig at blokere dem Smile

I øvrigt er IP adresserne gemt...men det er forskellige IP' er...kun 2 er den samme...

Og hvis man kører med dynamisk IP adresse...så skifter den jo hele tiden...

Tilmeldt 16. Sep 08
Skrevet kl. 19:24

MILLA-PETIT Denmark:

MEN...hvis det betyder kommende julegave kunder, som flere mener i denne tråd...så ville det jo være dumt af mig at blokere dem Smile

Så er gode råd dyre for dig.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 19:47

Winther.dk:

MILLA-PETIT Denmark:

Så er gode råd dyre for dig.

Yep...godt jeg er sådan en tålmodig sjæl Wink

Fra Århus
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:58

Hvis du har ip på dem, kan du som alternativ slå dem op på www.dnsstuff.com.

Hvis det ikke er danske ip adresser (eller andre lande du sælger til), så kan du evt. blokkere dem.

Bemærk dog at nogle kan være google, yahoo eller andre robotter der opdaterer søgemaskiner.

/Mads Siim

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 20:16

Mads Siim:

Hvis du har ip på dem, kan du som alternativ slå dem op på www.dnsstuff.com.

Hvis det ikke er danske ip adresser (eller andre lande du sælger til), så kan du evt. blokkere dem.

Bemærk dog at nogle kan være google, yahoo eller andre robotter der opdaterer søgemaskiner.

/Mads Siim

Alletiders...mange Tak, Mads Yes

Bare de sidste 2 dage:

2 Cybercity, Kbh (forskelligt IP)

1 TDC, DK

3 Sweden (2 ens IP)

Tilmeldt 16. Sep 08
Skrevet kl. 21:54

Kom i tanke om en ting der kan fælde jeres "chikane".

For i kunne måske indfører følgende;

At når man skal købe noget hos jer, så skal man indtaste sit kontonr. og hvis det nr ikke hænger sammen med navnet, ja så ved i jo at det er Fake!

Men hvis de vil betale på andre måder, ja så ved jeg ikke lige hvad i skal gøre.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:18

Winther.dk:

Kom i tanke om en ting der kan fælde jeres "chikane".

For i kunne måske indfører følgende;

At når man skal købe noget hos jer, så skal man indtaste sit kontonr. og hvis det nr ikke hænger sammen med navnet, ja så ved i jo at det er Fake!

Men hvis de vil betale på andre måder, ja så ved jeg ikke lige hvad i skal gøre.

De, som laver disse FAKE ordrer...vælger langt overvejende betaling med kort...

Hverken ved bankoverførsel eller kortbetaling...får vi butiksejere kendskab til kundens kontonummer...

Jeg tror derfor, at man vil slippe meget dårligt fra at bede om folks kontonummer...for ikke at sige...har bankerne overhovedet lov til at oplyse deres kunders navn + adresse, hvis man kun har et kontonummer?

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)