Umiddelbart lyder de meget ens af navn de to maskiner, en virtual er en virtual maskine... |
Ja jeg kan så ikke anbefale dig leaseweb ;)
Umiddelbart lyder de meget ens af navn de to maskiner, en virtual er en virtual maskine... |
Med venlig hilsen / Kind Regards
Tue Topholm - Luksusdyret.dk
Ja jeg kan så ikke anbefale dig leaseweb ;) |
men inden du lejer dedikeret eller virtuel, er det vigtigt at du er enig med firmaet du lejer hos, hvad det drejer sig om. indholdet kommer meget let ind under "fildeling" , og vil trække en hulens masse trafik |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Hej, |
Jeg havde en dedikeret server hos dem, uheld sker jo og udstyr brænder af. 4 dage om at skifte harddisken (ikke acceptabelt) jeg har også betalt for at have backup af alt hvad der er på disken altid, nix det havde de åbenbart ikke fået gjort alligevel så jeg stod med en disk der er var futtet af og uden backup selvom jeg betalte for det
|
Det kommer da så sandelig an på hvad du har købt af dem ... hvis du har hat det billigste af det billigste, hvilket du har hat hvis jeg kender dig ret, så er det meget air at du ryger sidst i køen og desudenuden kun bliver serviceret i normal arbejdstid.
Det der kan man ikke .... er du sikker på du ikke har misforstået "Raid" som værende en backup foranstaltning? |
Jeg jeg ved godt hvad raid betyder og da jeg kun har 1 disk i gir det ikke meget mening jo vel ;) serveren var kun til en masse tests og småsites derfor havde jeg netop ikke købt 2 diske i raid men betalt for at have backup hverdag liggende hos dem en backup de så bare aldrig har fået taget af hvad jeg har fået af svar fra dem
har så fået af vide at jeg kan få lov at få serveren gratis i 3 måneder mere som prisen løb op i for backup men nej tak skal sku ikke have noget ved dem mere men de gidder jo åbenbart ikke svare på om jeg kan få mine penge tilbage for den betalte backup løsning jeg aldrig fik |
Hvis du køber en server uden raid i skal du altså ikke komme bagefter og brokke dig over at du mister data :=) Men nej i mine øjne virker de heller ikke videre seriøse, ligesom hverken rackhosting, dandomain, scannet, speednames eller easyspeady gør ... :( (har lige brugt de sidst to uger på at slås med dem for en kunde...) |
Ahh.. raid er jo for pokker ikke backup.. Hvis man har betalt for backup skal den også være tilgængelig |
Hvis jeg køber en server uden raid men med en backup løsning hvor de tager backup for mig hver eneste dag så skal jeg komme og brokke mig over at de ikke har taget backup af mine dataer jo ;) |