Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt firma - Farvel Jante

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

MetteSkagen:

Hej Morten

Tillykke og godt gået!

Send mig et løbehjul med jeres firmatlf nummer på så jeg kan løbe rundt blandt alle dem der har penge, som besøger Skagen om sommeren - jeg skal nok se hamrende godt ud og være en god reklame :)

Jeg er i byen næsten hver dag, så det vil passe mig fiont at løbe rundt på sådan et!

Mette

Hej Mette Smile

Det gør jeg da meget gerne - for priser der starter på kun 3.995,- Wink
Jeg er sikker på at du vil se så knald godt ud på et løbehjul at du sagten kan sælge dem engros og tjene en masse penge som vores forhandler Yes

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:40

Tima import:

Hej og tillykke med firmaet

Jeg rynkede lige brynene i første omgang for jeg vidste de ikke var godkendt til offentlig vej, men det kan jeg se at i er opmærksomme på. jeg solgte elektriske løbehjul for flere år siden på hjallerup marked hvor jeg havde købt et parti, de solgte kanon godt, men de var i for dårlig kvalitet, men ellers er det nogle rigtig sjove køretøjer, og jeg er sikker på der er et marked for det til den rigtige pris og kvalitet

Hej

Nej de er desværre ikke godkendt til offentlig vej, så al færdsel er på eget ansvar og kun på privat grund.
Hvilke prislejde lå dine elektriske løbehjul på? Vores starter på 4000,- så jeg ved ikke om det er noget der egner sig til kræmmermarkeder etc. Men vi har da tænkt os at forsøge :)

Og så skal vi også til at udvide. Bl.a. har vi fået agenturet på verdens letteste elektriske cykel, og vi får snart mere legetøj hjem i form af elektriske skateboards :)

Jeg var lige forbi jeres hjemmeside og kan se at I forhandler div. park produkter. Jeg faldt forleden over denne herlighed http://www.coolest-gadgets.com/20090316/not-only-is-this-lawn-mower-all-terrain-its-remote-controllable/ som måske kan have jeres interesse?

Hilsen Morten

Fra Sjælland
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:27

Hvad sagde du lydløs Morten, det skal du skam ikke tænke på til et amerikanerbils træf Big Smile.

Der skal være noget lyd der skaber opmærksomhed, på en god måde selvfølgelig.

Jeg bemærkede lige på jeres hjemmeside at der var en forhandler i Helsingør, der hedder Michael's cykler.

Ellers så ville jeg da gerne have tilbudt min assistance, ved siden af mine andre forretninger.

Men jeg skal sørge for at du får datoer på diverse træf og også hjemmesider og mailadresser på diverse klubber.

Nogle af dem, jeg tror ikke alle af dem laver og udsender klubblade, men dem der gør kan du da få en annonce i, jeg ved at de annoncører der er i bladene tilbyder 10% til klubmedlemmerne, men det kan du aftale med dem hvad i gør.

Jeg tjekker lige nogle hjemmesider for dig og så vender jeg tilbage, ja det er det dejlige ved at arbejde hjemmefra Yes.

Fortsat en super positiv dag og opadgående succes.

Robin Kent Schæffer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:54

Hej Robin

Hmm ja jeg ved godt at der står nogle forhandlere listet på powerboards.dk, men da sitet / forretningen er overtaget fra et andet importfirma, så ved jeg faktisk ikke om de stadig er aktive. Jeg tror det ikke. Så hvis du kan hjælpe med at sælge nogle af vores produkter i dit område, så lad os da tage  en snak om det Smile

Hilsen Morten

Fra Sjælland
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:19

Hej igen Morten.

Det lyder super, jeg giver dig et kald.

Som du måske ved så ligger der en amerikanerbils klub i roskilde der hedder roskilde abc, den ligger på kampstrup sti 2, 4000 roskilde, det er på samme vej som når man kører til dyrskue pladsen, og det er ca. 1,5km fra jer.

Klubben har klub aften hver onsdag fra kl. 1900, så dvs. idag og deres tlf.nr. er +45 46356968.

Så har du tid, så kan du da passende smutte forbi med dit budskab.

Deres hjemmeside er www.roskilde-abc.dk

Og der bliver holdt et vinterswap meet i kastrup, på søndag den. 22/3-2009 fra kl. 1000, på ladegårdsvej 8 2770 kastrup, og arrangøren er ACC Copenhagen, tlf.nr. +45 32588254 og de har klubaften hver torsdag og søndag fra kl 1900.

Der vil der blive solgt stumper osv. andet til amerikanerbiler, og der tror jeg godt at du kan få afsat et par stykker eller flere, hvis jeg kender de mennesker ret, for der vil også komme mennesker fra nogle af de andre klubber, så dit budskab skal nok blive spredt som ringe i vandet, ja det håber jeg da.

Men jeg skal nok vende tilbage med flere links og andet der kan hjælpe jer.

Med venlig hilsen.

Robin Kent Schæffer.

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 21:35

Hej Morten

De løbehjul vi solgte var et restparti, som vi købte rigtig billigt, så vil forlangte 500 kr for dem og fik mellem 300 og 500 kr pr. stk, men kvaliteten var som sagt heller ikke noget at råbe hurra for.

Mvh.

Martin

Tima import

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)