Hej Mette Det gør jeg da meget gerne - for priser der starter på kun 3.995,- Hilsen Morten |
Tima import:Hej og tillykke med firmaet
Jeg rynkede lige brynene i første omgang for jeg vidste de ikke var godkendt til offentlig vej, men det kan jeg se at i er opmærksomme på. jeg solgte elektriske løbehjul for flere år siden på hjallerup marked hvor jeg havde købt et parti, de solgte kanon godt, men de var i for dårlig kvalitet, men ellers er det nogle rigtig sjove køretøjer, og jeg er sikker på der er et marked for det til den rigtige pris og kvalitet
Hej
Nej de er desværre ikke godkendt til offentlig vej, så al færdsel er på eget ansvar og kun på privat grund.
Hvilke prislejde lå dine elektriske løbehjul på? Vores starter på 4000,- så jeg ved ikke om det er noget der egner sig til kræmmermarkeder etc. Men vi har da tænkt os at forsøge :)
Og så skal vi også til at udvide. Bl.a. har vi fået agenturet på verdens letteste elektriske cykel, og vi får snart mere legetøj hjem i form af elektriske skateboards :)
Jeg var lige forbi jeres hjemmeside og kan se at I forhandler div. park produkter. Jeg faldt forleden over denne herlighed http://www.coolest-gadgets.com/20090316/not-only-is-this-lawn-mower-all-terrain-its-remote-controllable/ som måske kan have jeres interesse?
Hilsen Morten