Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt firma - Farvel Jante

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Design-K:

Også et skulderklap herfra!

Min kæreste (33 år) fræser rundt på et offroader-løbehjul når han skal over til vennerne. Det har han bestilt fra USA. Det er smittet af i vennekredsen så nu er der flere mænd (også dem i 40érne) som fræser rundt på løbehjul herude... Big Smile 

Og nu kan de så købes i DK, dejligt! Det skal nok blive et hit, det er jo et fedt legetøj til de seje "drenge".

Tillykke!

Hej Louise

Kan du ikke gøre mig en tjeneste? Kan du ikke lige tjekke hvilket mærke din kærestes løbehjul er? Jeg har ret godt styr på hvilke producenter der er på markedet - men man ved jo aldrig. Desværre / heldigvis har mange af de tidligere producenter nu valgt at lave noget andet end motordrevne løbehjul, så der er ikke mere end en håndfuld producenter tilbage, og kun få af dem laver kvalitet.

- og hvis de synes løbehjul er sjove (og det er de helt sikkert. De benzindrevne er bedst som legetøj. Det hurtigste kører 60+km/t) så vent til vi begynder at sælge motordrevne Skateboards. De er fanme sjove Geeked 

Tak for alle jeres positive kommentarer.

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:23

Et stort tillykke med jeres firma og velkommen til iværksætterlivet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 10:29

Hej Morten

Tillykke med den nye forretning, kiggede lidt på jeres side for at finde oplysninger om hvorledes Powerboards er i forhold til færdselsloven.

Men svaret kom i jeres tekst der skifter på forsiden "Powerboards er ikke godkendt til offentlig vej" så er det vel lidt misvisende at der øverst står med fast tekst " Sig farvel til cykel, bus og metro" måske noget i skulle kigge på?

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:41

kijo:

Hej Morten

Tillykke med den nye forretning, kiggede lidt på jeres side for at finde oplysninger om hvorledes Powerboards er i forhold til færdselsloven.

Men svaret kom i jeres tekst der skifter på forsiden "Powerboards er ikke godkendt til offentlig vej" så er det vel lidt misvisende at der øverst står med fast tekst " Sig farvel til cykel, bus og metro" måske noget i skulle kigge på?

Hej Kijo

Jeg er glad for at du har været forbi shoppen. for at se hvad vi tilbyder. Tak for det Smile 
Der skal selvfølgelig ikke være nogen tvivl om lovligheden af vores produkter. Derfor står det også både på forsiden, under vilkår og på kundens ordrebekræftelse.
Teksten du henviser til står i citationstegn med et logo fra bladet T3, og er et netop et citat. Det troede jeg egentligt var tydeligt nok. men din kommentar viser jo noget andet, så vil vi kigge nærmere på det, og overveje hvad vi ellers kan gøre.

En af planerne er at redesigne shoppen, så vi kan præsentere produkterne mere professionelt, og her vil der slet ikke være nogen tvivl. Hvis du har en idé om hvad vi kan gøre indtil da, så sig gerne til.

Med venlig hilsen

Morten
p.s. er der interesse for at vi laver et godt Amino-Tilbud? Løbehjulene er også meget populære blandt camping- og bådentusiaster.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 10:21

Hej Morten,

Det lyder rigtig spændende :-)

Gas-scooters er vel ikke noget du kunne være interesseret i? Har en del meget, meget prisvenlige af slagsen.
Er som en slags løbehjul, bare med et lille sæde også.

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:26

Hej Peter

Tak for dit tilbud, men jeg tror det ikke. Vi har allerede rettighederne til de bedste mærker på markedet.

Men du er selvfølgelig altid velkommen til at sende et par billeder, specifikationer og priser - måske er dit tilbud så godt at vi ikke kan sige nej Smile

Hilsen Morten@aaimport.dk

Fra Sjælland
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:03

Hej Morten.

Det er et super friskt træk med jeres løbehjul.

Og ja jeg kunne godt forestille mig at denne ide netop kommer fra USA, fordi der bruger de dem i stor stil, eks. så bruger de dem på deres store træf pladser, så som med amerikanerbiler hvor deres træfpladser kan være kilometer lange, og så varer de næsten en hel uge så man kan nå at se det hele, og så er det nødvendigt med sådan et løbehjul.

Og jeg ved det fordi at de gamle biler er min hobby, så jeg kan sagtens være dig behjælpelig med kontakter og adresser til dem der er herhjemme, men også i Sverige hvis det skulle være.

Jeg ønsker jer en kæmpe succes.

Med venlig hilsen.

Robin Kent Schæffer.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 21:06

Hej Morten

Tillykke og godt gået!

Send mig et løbehjul med jeres firmatlf nummer på så jeg kan løbe rundt blandt alle dem der har penge, som besøger Skagen om sommeren - jeg skal nok se hamrende godt ud og være en god reklame :)

Jeg er i byen næsten hver dag, så det vil passe mig fiont at løbe rundt på sådan et!

Mette

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 22:11

Hej og tillykke med firmaet

Jeg rynkede lige brynene i første omgang for jeg vidste de ikke var godkendt til offentlig vej, men det kan jeg se at i er opmærksomme på. jeg solgte elektriske løbehjul for flere år siden på hjallerup marked hvor jeg havde købt et parti, de solgte kanon godt, men de var i for dårlig kvalitet, men ellers er det nogle rigtig sjove køretøjer, og jeg er sikker på der er et marked for det til den rigtige pris og kvalitet

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:32

Schæffer International:

Hej Morten.

Det er et super friskt træk med jeres løbehjul.

Og ja jeg kunne godt forestille mig at denne ide netop kommer fra USA, fordi der bruger de dem i stor stil, eks. så bruger de dem på deres store træf pladser, så som med amerikanerbiler hvor deres træfpladser kan være kilometer lange, og så varer de næsten en hel uge så man kan nå at se det hele, og så er det nødvendigt med sådan et løbehjul.

Og jeg ved det fordi at de gamle biler er min hobby, så jeg kan sagtens være dig behjælpelig med kontakter og adresser til dem der er herhjemme, men også i Sverige hvis det skulle være.

Jeg ønsker jer en kæmpe succes.

Med venlig hilsen.

Robin Kent Schæffer.

Hej Robin

Tusind tak for din opbakning Smile

Herhjemme så sælger vi flest el-drevne løbehjul til virksomheder med lagerhaller, store arealer, sygehuse etc. OG så er der ved at komme en del interesse fra campister. De benzindrevne får mest interesse fra den yngre generation (de kører også op til 60 km/t).

Jo tak - jeg vil meget gerne have de oplysninger du har om div. træf hvor folk kunne være interessret i en let, hurtig og lydløs måde at komme frem :)

Hilsen Morten

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)