Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes I om vores nye webside?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

..sjovt nok laver YouBseen websider, men har som alle andre også brug for en feedback, ris og ros.

Se vores nye webside her: http://www.youbseen.dk

(der er endnu ikke indsat metatags og keywords - bare til info)

De bedste hilsner / YouBseen

Fra Sjælland
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:25

Hej YouBseen.

Den friske limegrønne farve kontra det grå er set mange gange før, men de farvede bokse og faverige illustrationer  gør at det ikke bliver overkill i grønt/gråt.

Jeres visitkort under "kontakt" der linker til jeres mail er en god detalje.

Jeres lyskurve med det velkendte budskab virker osse godt.

Det på forsiden I så smukt kalder for "websidewallbillede" fylder for meget efter min mening. Det er da noget den bedste plads I har, og der skal der vel være noget der fænger på 5 sek. sku´ jeg mene. I første omgang ligner jeres websidewall noget flash som man kan navigere i, skuffet bliver man når der ikke er andet end et jpg.

Bortset fra det, så ser det godt ud.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 01:47

Jeg kan godt lide det - overordnet set. Som Rune også skriver, så er det ikke nyskabende, men hvad er alligevel det nutildags :-)
Personligt synes jeg lidt at se en tendens til, at den "klassiske" Web 2.0 stil er på vej ud igen - men den typiske kunde/målgruppen er sikkert vilde med det, så det skal nok sælge :-)

På kontaktsiden ville jeg ændre

(du kan altid prøve at fange os uden for åbningstiden)

til noget ala "Du er altid velkommen til at kontakte os udenfor kontortiden, men vi kan ikke altid svare" eller lignende. Først og fremmest er det vel kontortid og ikke åbningstid. Dertil så lyder "du kan ... prøve at fange os" så så gennemskærende du skal være heldig hvis vi fanger os

Jeg savner billeder af jer, jeres kontor, et eller andet på Firmaprofilen

Alle jeres link-tekster er lavet som billeder - kritisk rent seo-mæssigt og når I nu reklamerer med seo så virker det dobbelt-uheldigt. Hvis det er fordi I vil have en særlig font, så kig evt. på sIFR muligheden.

Det ene rigtige tekst link i har (email på kontaktsiden), det kan man ikke se er link før man har musen over. Sæt en streg under.

I bør også overveje en kontaktformular på kontaktsiden. Hvis man ikke sidder ved sin normale computer eller ikke bruger emailklient, så virker et mailto link ikke rigtigt.

Det var vist sådan lige hvad jeg kunne finde. Generelt en ret lækker og gennemført side :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 14:10

Hej Rune,

Først vil jeg gerne takke dig fordi du gad at bruge tid på vores nye webside!

Alle farver er set før, og jeg tror man bare skal følge sit eget "hjerte" hvad disse angår.

Det er korrekt, at forsiden er lidt overfyldt med grafiske elementer - det er med i vores tanker når vi skal ændre denne i fremtiden.

Men ellers tak igen.

De bedste hilsner / Bo
www.youbseen.dk

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 14:19

Hej Nicolai,

Tusinde tak for din gennemgang og de gode konstruktive kritikker du kom frem med!

Forstå mig ret: hvorfor skal alt være nyskabende i dag? "If it aint broken don't fix it"...;) Jeg skal naturligvis ikke lyde gammeldags, for vi laver naturligvis også fancy designs til vores kunder. Men vi oplever modsat, at mange gerne vil have deres design konservativt og stilrent. Flashsider er vi gået væk fra, da de er lidt yt.

Ændring på kontaktside er foretaget - tak!

Billeder af os og vores omgivelser kommer på et senere tidspunkt.

Vi skal bestemt have lavet en kontaktformular med valgmuligheder etc.

Alt i alt - tusinde tak for den tid du brugte, og hvem ved - måske kunne vi indlede et samarbejde i fremtiden!?

De bedste hilsner / Bo
YouBseen - Design & Reklame
www.youbseen.dk

Fra Indonesien
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:49

Ville blot lige berette, at jeg ikke kan se jeres menu i Firefox - får bare "mangler grafik" bokse frem.
Dertil blev jeg mødt af en advarselsboks da jeg gik ind første gang - noget med usikkert content.

Hilsen Michael. 
Uddannet Art Director, er Adobe Certified Expert og super god til XHTML, CSS, Javascript og AJAX. Elsker open source løsning så som Wordpress og Joomla.

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 17:45

Hej...ingen problem hos mig...jeg bruger også Firefox!? Måske har vores udbyder haft et breakdown lige hvor du har besøgt siden?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:25

Hejsa

Jeg vil også gerne knytte en kommentar til det designmæssige på jeres nye website.

Jeg synes umiddelbart at farver og stilen er ok. det er set før - men der er OK.

Jeg synes dog at det er ærgerligt at siden er så høj som den er. Man vil skulle ha en ret høj opløsning for at kunne få totalt overblik over jeres side. Jeg ved godt at der er mange sider der kræver scroll - men jeg synes at man på forsiden skal give brugeren et totalt overblik over siden. Det tror jeg øger brugervenligheden af sitet.

Personlig ville jeg samle elementerne lidt.  lave jeres "reference-screendump-billeder" om til et flashelement - og få rykket jeres farvede kasser (webdesign, tryksager etc) op, så man får øje på dem (jeres kompetencer) med det samme.

Det gælder også for jeres undersider - jeres sætninger som står oppe ved siden af jeres logo - fylder meget - som så igen gør at brugeren skal scrolle ned for at se informationerne på siden.

En anden lille ting er at jeg ikke synes om spejlingen på titlerne i jeres farvede kasser - jeg synes at en spejling på selve kassen må være rigeligt.

Som i selv skriver - man har 5 sekunder til at fange sine kunder - Jeg er overbevist om at i vil fange flere kunders opmærksomhed ved at skabe et website der ved første øjekast giver et totalt indblik i jeres virksomhed og kompetencer.

Dette var bare et par personlige kommentarer - håber i kan bruge dem il noget

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:55

Kører fint her i FF2, FF3, IE6, IE7, IE8, Chrome, Safari + Opera :-)

YouBseen:
Alt i alt - tusinde tak for den tid du brugte, og hvem ved - måske kunne vi indlede et samarbejde i fremtiden!?

I er velkomne og giv mig endeligt et kald eller smid en mail omkring samarbejde, hvis I har eller får interesse.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 16:59

Blev ikke fanget på 5 sekundter, så umildbart er der noget der!

I må havde lavet noget der fanger på siden man kommer ind på, kunne evt. udskifte det siteflow i har der pt. det bryder jeg mig ihvertfal personligt ikke om.

Good luck!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)