På det område er vi måske dobbeltmoralske - men der vil forekomme en del ændringer på siten...her tænker jeg primært på forsiden og mulighed for at vælge engelsk sprog. Det er dejligt at få en masse gode og konstruktive input/idéer - dem tager vi bestemt til efterretning, men sjovt nok får vi en del nye kunder efter den nye webside ankom. Mht. til højde og drøjde, så tager vi ikke udgangspunkt i kunder der sidder med en bærbar hvor skærmen er 14" - kort og kontant...det gider vi ikke! Ligeledes er vi "kolde og kyniske" når der snakkes om størrelsen på grafiske elementer (KB/MB) - de fleste har hurtig internet i dag, og der går vi heller ikke på kompromis. Men derfor skal vores webside naturligvis være overskuelig og brugervenlig...og JA! - den skal naturligvis fange når den besøgende ankommer! Jeg tror det er umuligt at gøre alle tilfredse - det kan og vil vi ikke! Men at ramme en målgruppe og gøre tingene overskueligt for dem, ja det giver kunder. Igen tusinde tak fordi I brugte tid på vores nye webside!
De bedste ønsker til Jer alle fra YouBseen
|
Jeg synes det er flot... enkelt og stilrent... En lækker flash med noget AS i jeres referencer (går ud fra det er screendumps af reference-hjemmesider) uden for mange effekter, men så man kan markere hen over den reference man vil se og klikke på den... det ville være creme de la creme ;)