Kære amino'er I disse dage/nætter knokler jeg på at lave min webshop på www.sikkerhedseksperten.dk Jeg har dog brug for din hjælp til at sende de rigtige signaler ud til mine kunder og håber du vil kikke på forsiden af overstående link.
|
Hej Kenneth,
Jeg er vild med dit logo og payoff, og jeg kan også godt lide forsidens generelle opbygning.
Er det ikke oplagt, at der ved siden af billedet af brandslukkerne skal være et tillidsvækkende billede af sikkerhedseksperten selv og noget velkomsttekst?
De tre bannere er også placeret fint og skal nok komme til at virke fornuftigt.
Til gengæld er flash banneret ikke en succes her hos mig. For det første kunne jeg slet ikke se det uden at scrolle her på skærmen på en bærbar computer. Dernæst var det alt for langt til min normale tålmodighed på en webshop. Med mindre jeg lige blev fanget af et ord i banneret, ville jeg være videre, før det nåede ret langt.
Varegruppen "naturkatastrofer" fremkaldte et lille smil her. Hvor meget koster et lille jordskælv eller en god efterårsstorm?
Spøg til side, så forklarer de andre varegrupper fint sig selv, mens netop denne ikke er helt klar.