Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på forside af ny webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er

I disse dage/nætter knokler jeg på at lave min webshopwww.sikkerhedseksperten.dk

Jeg har dog brug for din hjælp til at sende de rigtige signaler ud til mine kunder og håber du vil kikke på forsiden af overstående link.

De 3 bokse der endnu bare er tomme, bruges til at fremhæve produkter eller andet, fx forære jeg hver 11 røgalarm væk der bliver solgt til en ældre + 65. Det kunne være en af boksene, ja det er ganske enkelt små bannere.

I bunden har jeg fået lavet et lille flash banner men er ikke helt klar over om den viser og tiltrækker med det samme, spørgsmålet er også lidt om man er klikket videre før man ser budskabet på banneret. 

Håber du vil give mig din ærlige mening på hvordan jeg bedst strukturer forsiden.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:19

Hej Kenneth,

Jeg er vild med dit logo og payoff, og jeg kan også godt lide forsidens generelle opbygning.

Er det ikke oplagt, at der ved siden af billedet af brandslukkerne skal være et tillidsvækkende billede af sikkerhedseksperten selv og noget velkomsttekst?

De tre bannere er også placeret fint og skal nok komme til at virke fornuftigt.

Til gengæld er flash banneret ikke en succes her hos mig. For det første kunne jeg slet ikke se det uden at scrolle her på skærmen på en bærbar computer. Dernæst var det alt for langt til min normale tålmodighed på en webshop. Med mindre jeg lige blev fanget af et ord i banneret, ville jeg være videre, før det nåede ret langt.

Varegruppen "naturkatastrofer" fremkaldte et lille smil her. Hvor meget koster et lille jordskælv eller en god efterårsstorm? Smile

Spøg til side, så forklarer de andre varegrupper fint sig selv, mens netop denne ikke er helt klar.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 23:25

Hej Frank

Og tusind tak for feedbacken. Ang. naturkatastrofer var det skam også bare fyld en dag jeg tastede løs for at tjekke hvor mange bogstaver jeg kunne presse ind i en kategori :)

Ja, jeg er heller ikke selv overbevist om flash banneret og overvejer egentlig at lave et alm. banner med de 3 steps. Det bliver dog en udfordring med pladsen da jeg kun har 560 pxl at gøre godt med.

Men igen, mange tak for den gode feedback.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 20:12

Hej Kenneth.

Ikke fordi jeg vil kommenterer din shop her og nu, men har du fået navnet  "sikkerhedseksperten" registreret, og/eller har du undersøgt, om der er nogen der ligner - nogen der med rette kan gøre krav på navnet.

Ikke fordi der er nogen der kan tage dit domæne, men nærmere fordi du kan blive presset til at ændre det.

I sin tid havde min shop navnet Energi-Butikken.dk, men vedkommende der havde navnet Energibutikken.dk havde dette registreret, så jeg var "tvungen" til at ændre shoppens navn.

Det er derfor navnet ShopNord er blevet registreret. Så er der i hvert fald ikke en konkurrent, der uden videre kan gøre krav på det.

//Knud

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 20:25

Tak for rådet Knud....hvor har du fået det registreret henne?

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 22:13
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)