Jeg vil høre om der er nogel der en godt navn til en butik med salg af modetøj, smykker, brugskunst, malerier.
|
home for fashion ????????
Jeg vil høre om der er nogel der en godt navn til en butik med salg af modetøj, smykker, brugskunst, malerier.
|
Hos Helle K? mvh Hans |
Hej Hvis du fortæller lidt mere om butikken er det nemmere at komme med et godt bud. Vil eksempelvis godt høre, hvem din målgruppe er, hvor butikken skal ligge og lidt om konceptet bag butkken. |
Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.
Slogan : skjul din delle hos Helle ! |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
eller med dit brede sortiment :
Til kvinden der mangler alt ! |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
synes Hans' svar er strålende - evt. bare Helle K ... kan godt lide det personlige præg et "navn" giver... det er også lidt en understregning af at man står inde for sit produkt når man bruger sit eget navn. :) |
Hej til alle jer der har svaret Jeg siger mange tak for jeres svare med et navn mm Til JesperFG Så er helle k optaget
|
Hej. ART4U.dk Bling4u.dk mvh. ditbrugtmarked |