Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man en god reklame?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Hvis manden står med en webshop og hans målgruppe er uvante med nettet, så har han da for alvor et problem af dimensioner.
Logikken i at markedsføre online for webshops er, at det er svært at konvertere offline markedsføring til online salg.

Hvornår har du for eksempel sidst set en annonce i en gratisavis, som du kunne huske fem timer senere, da du kom hjem fra arbejde og gik på internettet - NEJ, vel.
Jeg ved godt at der er eksempler på det modsatte, men de er få og de har kostet rigtig mange penge!!!!

For det andet skriver manden, at han ikke har så mange penge til markedsføring. Så det handler i høj grad om at få placeret de midler til markedsføring, som han råder over, de rigtige steder. Hvis han havde haft et markedsføringsbudget på 2,5 millioner kroner, så er jeg helt enig med dig i, at det havde været en god idé at supplere med andre medier. Men det havde i så fald været med det formål at opbygge kendskab til virksomhedens navn eller særlige slagtilbub - men det er ikke situationen lige nu!

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man driver en shop online, så vil jeg da håbe at målgruppen bruger nettet. For ellers så vil man nok få et problem med at få trafik på sin side som henvender sig til målgruppen. Jeg regner ikke med at man har en webshop på nettet som henvender sig til ældre folk som sidder på plejehjem, hvor hvorfor så have en webshop da næsten alle ældre ikke ved noget som computere. Hvis man driver en webshop, så har man nok gjort sig klar at ens kunder skal komme online.

Fra Hellerup
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig!

Hvem er din målgruppe og hvad er dit forretningsområde?

Hilsen Rikke

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

At handle på nettet er jo ikke detsamme som at tænke "nå, det kan jeg sikkert nemmest SØGE efter på nettet", vel?  Og enhver reklame online er jo afhængig af denne slags søgning, for det er den eneste slags "product placement" på Internet som åbenbart virker!

Morning.dk - Websites, CMS, Webshops og web-hosting - Teknik og design

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten, det er såmænd meget enkelt: Den pris det koster at få en ny kunde i en online butik er væsentligt lavere ved online annoncering end ved off-line annoncering. Hvis du kan finde cases der dokumenterer det modsatte vil jeg meget gerne se dem, for det skulle så være første gang i de mange år jeg har været i denne branche at jeg ser det.

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Skal man have kontakt før man kan få en journalist til at skrive om en i avisen?

Min målgruppe er, 18 - 35 år.

Det er en daglivare butik, som kun er i nordjylland.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

denniis:

Skal man have kontakt før man kan få en journalist til at skrive om en i avisen?


Nej, man skal have en historie.
Vi er nogle stykker her på amino, som er rigtig gode til at få folk i medierne.
En dagligvarebutik vil være forholdsvis let at få i lokale medier.

Du skal skrive en pressemeddelelse som kan vække journalistens interesse, og som egner sig til at blive kopieret direkte ind i avisen.

Hvis du ikke er god til at skrive selv, kan du få professionel hjælp - f.eks. af mig. :-)

mvh Hans

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

okay, Men hvad koster det at få lavet sådan en artikel, altså at få den skrevet? Og det er jo ikke 100 % sikkert at den kommer med i avisen, ..

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)