Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man en god reklame?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Da jeg lige har fået købt en online butik har jeg brug for at lave noget reklame. Da jeg ikke har rigtig mange penge, må det ikke være for dyrt, Men jeg ved ikke helt hvordan jeg kan lave en god reklame, Skal det være avis, Nettet, Busser? 

Der er  allerede blevet delt reklame ud i Nordjylland. Men der skal alligevel laves en god reklame.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 22:28
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Brug pengene online. Der får du absolut mest for pengene.

Start ud med noget Adwords. Det er utrolig billigt at starte ud med, og kan justeres efter ønske.

adwords.google.dk

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:42
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Køb Martins bog ePusher - start evt. med ePusher Light, så får du en ide om hvad det er du køber. Den er alle pengene værd!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:04

Mikkel deMib Svendsen:

Køb Martins bog ePusher - start evt. med ePusher Light, så får du en ide om hvad det er du køber. Den er alle pengene værd!

....... men vent lige lidt - han arbejder vist på en ny opdateret / revideret udgave!

Hilsen Morten

Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:14

jeg kan måske hjælpe dig, jeg er samme med en grafiker ved at starte virksomhed op, som rådgiver og reklamere virksomheders produkter. vi er eksperter i at reklamere.

hvis du vil hvae hjælp til reklame så kontakt mig Victormethmann@hotmail.com

du slipper du for alt arbejdet

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 10:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Denniis

Jeg ville også - som Mikkel DeMib foreslår - lægge pengene til markedsføring online. Desuden ville jeg supplere med noget pressearbejde.
For at få held med sidstnævnte er det en forudsætning, at du finder frem til en interessant historie, set fra mediernes synspunkt. Det kan være at dine produkter har en god historie eller at du som iværksætter er en interessant person, set med journalistens øjne.

Min erfaring fra adskillige år med markedsføring og PR siger, at annoncer i aviser og flotte brochurer giver alt, alt for lidt i forhold til udgiften.

Det vigtige i forhold til at få held med online markedsføring er at finde frem til de søgeord, som dine fremtidige kunder anvender, når de søger.
Du skal altså bruge noget energi på at finde ud af, hvilket behov du løser for kunden, og hvilke ord kunden vil indtaste i Google og de andre søgemaskiner, når de leder efter et produkt eller en ydelse, som løser deres problem.

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Start med at reklamer online, så fanger du dine køber når de er på nettet. Det er det første du skal gøre så kan du lave lokal reklame når du har fået flere penge i kassen.

Du kan reklamer på dba.dk, facebook og google, det er nogle af de steder hvor du fanger dem forholdsvis billigt.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 10:49

Hej med dig,

Jeg vil ligeledes anbefale dig at starte op med Google AdWords. Supplér evt. med annoncer på diverse portaler der er målrettet din målgruppe, det er tit relativt billigt da det ofte er private der driver dem som hobbyvirksomhed.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig i gang med begge dele, send evt. en mail til peter@hztrading.dk.

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:56
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer jo helt an på din målgruppe og hvilken slags varer du fører! Jeg forstår ikke at folk bare i blinde anbefaler "brug nettet som reklame-post", når du ikke har fortalt, eller de spurgt til hvad/hvem din virksomhed henvender sig.  Hvis du har produkter tilen gruppe mennesker der er lidt uvante ved nettet, så er de øvriges svar p.t. jo helt forkerte!

Morning.dk - Websites, CMS, Webshops og web-hosting - Teknik og design

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis målgriuppen slet ikke handler på nettet er en webshop nok ikke det bedste. Men hvis målgruppen handler på nettet så kan du være helt sikker på, at netop online markedsføring er den måde, der kan skabes flest salg billigst - med den bedste ROI. Jeg har endnu ikke i alle mine år i denne branche set en eneste case der modbeviser dette.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)