Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

http://www.Babybuy.dk - Danmarks bedste børnebazar

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ønsker lidt tilbagemelding på denne nye børnebazar, hvor det er muligt at sælge og købe børnetøj og udstyr.

Det jeg søger af input er hvad i syntes om siden, ikke så meget om idéen holder men mere hvordan siden er opbyg. m.m.

Ser meget frem til jeres feedback

vh. Iværksætter 08

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 19:57

Tog lige et hurtig kig. og det er da en rigtig flot og anderledes side Big Smile

Med venlig hilsen

Agnete Justesen

almaogjacob.dk

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 20:19

Hej Babybuy

Wow, rigtigt lækkert design på siden! Det er meget indbydende og brugervenligt sat op på forsiden.

Jeg prøvede at kigge en smule nærmere og gå lidt igennem siderne og denne kommentar er udelukkende min personlige holdning, jeg sad lidt med en følelse af at al krudtet var fyret af på forsiden. Jeg manglede den samme lækre, grafiske bearbejdning af siden gennem resten af indholdet. F.eks. på infosiderne kunne det samme boks system, som bruges til kategorierne gå igen til at illustrere priserne.... bare gerne lidt mere lækkerhed, som på forsiden. Det samme gør sig gældende på funktionen, hvor jeg kan sortere varerne. Den virker lidt klodset og uoverskuelig. Evt. også vareoversigten kan arbejdes lidt med for at blive lidt mere.... ja "lækker". Smile

Men bestemt synes jeg I er rigtig godt på vej. Det ser spændende ud og jeg vil helt sikkert følge med og se om der skulle komme noget til min datter på 1 1/2 år. Big Smile

Mange hilsner

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 14:35

Rigtig lækkert design. Og enorm god idé - træls jeg ikke selv kom på den hehe Big Smile

Hvis jeg skal sætte fingeren på noget, så er det selvfølgelig marketings-delen :) Jeg synes I skal gøre noget mere ud af de titler, I har! I skriver mange steder, hvad det er I arbejder med - lad dog de søgende fra søgemaskinerne vide hvad I er for nogle. Der er med garanti en MASSE trafik at hente fra de store søgemaskiner som Live, Google, osv.

Hvad angår brugervenlighed (og SEO), så ville jeg lave tydligere links til side 2 og 3, osv. i stedet for kun en dropdown. Samtidig vil jeg gerne vide hvor mange resultater der præcist er i en kategori, så jeg evt kan gøre min søgning mere specifik.

Og nu hvor vi er ved søgningen så sørg for at gøre så du kan tracke på hvad dine brugere søger på! Du kan få så evigt meget ud af det ;)

Jeg ville gøre "Opret Annonce" gul, da det vel er én af dine MWA'er (Most Wanted Action)...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 17:03

Rigtig god ide. Har selv tænkt på det noget tid, men det kommer man jo ikke langt med.

Og designet er rigtig fedt.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:28

Det er et rigtigt godt koncept. Jeres design spiller eminent med målgruppen, og den virker samtidig utroligt overskuelig og brugervenlig.

Jeg glæder mig til at følge jeres udvikling.

Held og lykke i fremtiden.

Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:27

Hej,

Jeg har kun været en smule rundt på siden.

Det første jeg ser og tænker er :et rigtigt flot/glad og tegnefilms/disney-agtigt-design på forsiden. Og teenagemødre/fædre-site

Undersiderne følger ikke helt designet men det er godt gået og skal nok blive en succes, hvem sagde dk4 Big Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)