Jeg har købt phplivesupport og er nu igang med at installere det ellers så "nemme" program :) der er guides og hele molovitten og jeg plejer sagtens selv at kunne klare disse.
Jeg har uploaded filerne lavet små ændringer da serveren kører på "safe mode", men der hvor installationen skulle begynde på www.sikkerhedseksperten.dk/phplive sker der NADA.
Jeg har derfor brug for hjælp til at komme frem til denne installation, resten klarer jeg selv.
Har pt. fået et bud på 4-5 timer som er meget i overkanten for det jeg vil give. Det er trods alt en quick installation og med stor sandsynlighed en lille fejl jeg har lavet.
OG hvorfor redigere du i filerne, hvad er nemmest? Sætte noget til OFF eller redigere i en masse PHP filer?
:)
Man plejer normalt at skulle linke til installations filen, når det er php script plejer der at være en "install.php" eller en mappe med denne struktur "install/install.php" eller "install/index.php" prøv dig frem, og kig efter en fil der heder install.php eller noget der kan have med installation at gøre.