Kære Aminoer
Står overfor ønsket om at udvide min virksomhed med en webshop.
Har brugt en del tid på at surfe rundt, og se på forskellige muligheder og udbydere.
Finder dog her i opstartsfasen at det er en sand ”jungle”, og håber derfor at I med jeres gode råd og erfaringer vil glæde mig med at hjælpe mig videre.
Jeg driver fuldtids virksomhed med salg af bedre brugte ting.
Har logo.
Er indehaver af både dk og com domæne.
Brainstorm:
Det er bl.a. vigtigt for mig at administrationsdelen af min side er overskuelig og på dansk.
At jeg kan kopiere auktioner fra QXL over i min webshop.
Shoppen skal fungerer langt ud i fremtiden, hvorfor jeg naturligvis ser efter en bl.a. økonomisk god aftale.
Shoppen skal kunne rumme rigtig mange varegrupper og varer, på en overskuelig måde (bryder mig ikke om et design for mine varer, hvor der er varer side om side i kasser, vil gerne at varerne findes, og ses via en produktmenu, hvorefter varerne ligger i bjælker med billeder og beskrivelse).
Kan godt lide forsider med ”runde” kanter.
Funktioner:
Flere billeder pr. vare. Mulighed for at se større billede. Stk. på lager. Tilbud (mulighed for at vise før- og tilbudspris) Reserveret / solgt funktion. Forsendelse (automatisk udregning af vægt) Betalingsdel. ”Automatisk mail” ved køb. ”Automatisk mail” med pakkenummer ved afsendelse af varer. ”Gem varer” (mulighed for at kunden hurtigt kan finde en/flere vare ”som lige skulle overvejes” –gerne så dette er muligt også f.eks. 14 dage efter kunden senest har været i shoppen). Kalender (”her finder du os”) Nyhedsbrev. Mulighed for lagerstyring. Opkobling til økonomisystem. Evt. booking del (udlejning af stadepladser). Høj ”oppetid”. Besøgsstatistik. Søgemaskine optimering.
Kan I komme på andre vigtige / gode funktioner jeg har glemt?
Jeg ser pt. på en udbyder, der har gode referencer fra en af mine kolleger i branchen.
Firmaets webshoop koster 13.995,- ex. moms. Dertil kommer til rettelser.
Firmaets generelle timepris på udvikling er 595,- ex. moms.
Hosting af hjemmesiden koster 90,- ex. moms pr. md.
Dankort gateway koster 150,- ex. moms pr. md.
Derudover dankort indløsnings aftale med PBS.
Lyder dette som en fornuftig løsning i forhold til andre udbydere?
Det vil glæde mig rigtig meget at høre fra jer.
Med de bedste hilsner fra
Mai |
Hej Mai
Ja, det lyder som et godt tilbud, hvis løsningen indeholder alt det du ønsker.