(Tillader mig lige i denne tråd generelt at beklage alle mine "indslag": blå kolonner, dobbeltindlæg og "afprøvning" af "rigtig svar knap").
Ang. søgemaskine tilmelding, er den info jeg har pt. at: , Shoppen er lavet med søgeoptimering i tankerne, og firmaet sørger for at shoppen tilmeldes de vigtigste søgemaskiner.
Tak for dit svar ang. design for fremvisning af varer. Som fuldstændig grøn indenfor webdesign var min fornemmelse at den samme skabelon blev brugt til alle butikker.
Tak for dine svar ang. mine "QXL tanker".
Tak for opfordringen om at give mig et tilbud, Starter dog med at summe lidt videre over hvad min forretning skal kunne -tænke lidt flere tanker - spørger om flere spørgsmål (0:
Det er som du er inde på, ikke gratis at købe sig en shop, og med alle de forskellige og mangeartede ord, løsninger og priser der er, er det som grøn i web-shoppens verden en kende svært at gennemskue.
Ang. søgemaskine tilmelding, er den info jeg har pt. at: , Shoppen er lavet med søgeoptimering i tankerne, og firmaet sørger for at shoppen tilmeldes de vigtigste søgemaskiner.
Hej Mai,
Det her har jeg lige lidt input til. Det er rigtig godt, hvis shoppen bliver lavet med søgemaskineoptimering i tankerne.
Men til gengæld er det komplet ligegyldigt med den der tilmelding til søgemaskinerne. Det er ikke en krone værd, så det skal man i hvert fald ikke betale noget ekstra for. Og det virker en smule bekymrende, at firmaet fremhæver det. Det får i hvert fald straks mig til at blive skeptisk i forhold til deres evner og viden indefor søgemaskineoptimering.
Enhver søgemaskine af en vis kvalitet (dvs. i hvert fald Google, Yahoo og Live) vil let kunne finde din hjemmeside, hvis der blot er nogen links til siden. Når du engang får din shop op at køre, kan du blot sørge for at linke til den herinde fra Amino (f.eks. i din signatur) og tilmelde den nogle af de mange kataloger med links til hjemmesider og webshops. Så vil du på en og samme tid få links, som er gode for rangeringen i søgemaskinerne og få din webshop "tilmeldt" til søgemaskinerne.
Som novice indenfor emnet, er det RIGTIG rart at møde venlig hjælp!
Ang.:
Enhver søgemaskine af en vis kvalitet (dvs. i hvert fald Google, Yahoo og Live) vil let kunne finde din hjemmeside, hvis der blot er nogen links til siden. Når du engang får din shop op at køre, kan du blot sørge for at linke til den herinde fra Amino (f.eks. i din signatur) og tilmelde den nogle af de mange kataloger med links til hjemmesider og webshops. Så vil du på en og samme tid få links, som er gode for rangeringen i søgemaskinerne og få din webshop "tilmeldt" til søgemaskinerne.
Når du skriver: kataloger, tænker jeg at de må være at finde på Internettet?