Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncehajer

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Præcis som Tommy her er inde på, er vores plan at skabe endnu mere synlighed omring selve hajeriet. Naturligvis er det et koncept/produkt vi skal tjene penge på, men når vi lancerer PR''en får annoncehajerne endnu en mediebredside som forhåbentligt får endnu flere iværksættere til at forstå deres metoder og dermed mere indsigt og forståelse til at afvise dem.

JakobN, annoncehajer.dk er en glimrende løsning som alle bør læse igennem, men du tror vel ikke selv på at vi bare har fundet på at sige "nej". Læsning af samme og mange andre antihaj sites kombineret med mange år som sælgere i mediebranchen (den rigtige del) har lært os præcis hvad får de useriøse til at stå af. Vi deler det snart, hav tålmodighed og nyd nysgerrigheden. Dette er min sidste post om dette emne før jeg kan fortælle mere om det. Tak for svarene og debatten her :)

Ps.hvordan får I Jeres posts til at stå så pænt? Min linieafstand går amok bare jeg trykker enter én gang

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:07
Dato: 5/27/2006 7:59:45 AM Forfatter: Syntese
Ps.hvordan får I Jeres posts til at stå så pænt? Min linieafstand går amok bare jeg trykker enter én gang

Tryk shift+enter i stedet for bare enter, så nøjes den med ét enkelt linieskift.
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 12:46
Et lille P2P program, hvor man kan slå virksomhederne op og få deciderede drejebøger til, hvordan de bør håndteres kunne være en løsning. Evt. med deling af information brugerne imellem.

Blot en ide. Stjæl den endelig! :-)

Sådan et koncept bør dog i høj grad modereres/overvåges, så en enkelt bitter person/virksomhed ikke tramper på en hæderlig virksomhed, fordi de er gået lidt forbi hinanden.

Ser frem til at se jeres udspil, Joackim.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)