Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorer eller lign. Søges til musik projekt.

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Frescho

Jeg spiller selv musik. Skal snart i Sun Studio og have mikset og masteret af en af dk`s førende producere. Jeg får det næsten gratis(et symbolsk beløb), da de tror på mig. Nu er jeg inde i et netværk med folk med mange mange penge, kan ikke nævne navne. Det betyder dog ikke at min musik bliver en sællert, men netværket og den hjælpende hånd er strukket ud. Hvis jeg så leverer hvad de håber, er mange døre åbne.

Min livsfilosofi har altid været, at hvis du kan dit kram, skal folk nok få øre for dig. Og hvis de ikke har , er du nok ikke så kommercielt interessant som man selv tror man er. Men glæden ved musikken kan ingen tage fra en

Min pointe er : hvis du er inde i de dyre studier, er du kun et led væk fra folk med rigelige ressourcer. Imponer dem. De har også alt know how`en og alle de andre netværk

Det aldrig dårligt at spørge om hjælp, men som de andre businessfolk herinde skriver: Lav en forretningsplan. Bliv business orienteret. Det hjælper også på musikken er min erfaring. En forretningsplan kan downloades på startvækst.dk

God fornøjelse med musikken

Og ja lad os høre produktet

Jimi

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 03:25

Mange tak for de gode svar. Jeg undskylder hvis mine indlæg ikke er uddybende og forklarende. Men da jeg ikke har meget tid, ender det med at være om natten jeg får taget mig tid. Så er man ikke helt ved sine fulde fem.

Jeg har en nogenlunde oversigt over udgifter og diverse. Har lagt plan over forløbet og hvad der skal gøres hvornår - Kan lige prøve at komme med en lille gennemgang.

10 Numre indspillet, mixet og masteret - 5000-7000 kroner. (Kan gøres billigere, men jeg regner ud fra normal studie pris)

Musik produktioner, får jeg sådan set kastet i nakken. Har såkaldte beats, fra producerer der samarbejder med en Sony signet artist.  Eneste udgift vil måske være symbolsk beløb for hårdt arbejde - 1000-2000 kroner.

Cd tryk - ca. 8000 kroner (Ved Airplay)

Fotograf til covershoot og diverse. Har jeg kontakter som gør det gratis - Som samtidigt er utrolig dygtig!

Flyers & stickers (ikke en nødvendighed) - 1500-2000 kroner.

Digital udgivelse hos Digidi (TDC, Itunes osv.) - 1000 kroner

Så er der ikke andet sådan set. Release party og hvad der høre til er også i tankerne. Det kan så også gøres gratis.

Det er umiddelbart hvad jeg har fundet frem til af omkostninger for en udgivelse.

Jeg tænker mig at få stablet denne udgivelse på benene først og fremmest, derefter ordnes der distributionsaftaler med diverse shops. Det er i første omgang. Streetwear shops etc. Men også Fona og andre større kæder kunne komme frem. Men hensyn til promovering har jeg allerede en del mennesker der venter på en udgivelse. Da jeg har haft ca. 300 plays i gennemsnit om dagen på myspace kan man ikke tage helt fejl. Er blandt andet blevet udvalgt af arto's brugere gennem stemmesystem som vinder af deres idol konkurrence, hvor man uploader sin musik og folk derefter kommenterer og dømmer. Ellers, er der flyers, spillejobs - Har tænkt mig at få stablet en Danmarks turné på benene med omkring 20 jobs rundt om i landet. Internettet på diverse musik sider, ungdomssites og lign. Denne strategi har jeg før haft brugt da jeg tidligere på året spillede utrolig meget live. Hvilket gav et yderst positivt resultat. Et release party i indre københavn, det kan gøres gratis da det tiltrækker kunder på det eventuelle spillested. Hvis det ikke skulle være muligt, kender jeg til en del bookere og arrangører der kan sørge for det til en overkommelig pris.

Som sagt er jeg åben for forslag ang. modregning. Da jeg snakkede med Marketingschefen fra Qxl kom det på tale med et promo nummer, samt salg gennem deres side. Jeg er en taknemmelig herre som med glæde promoverer dem som har hjulpet mig, og hjælper dem på alle måder jeg nu kan. Kun fantasien sætter grænser jo. Jeg er endda villig til at vi afskar mig al profit indtil pengene er kommet tilbage igen, gennem salg. Eller lign aftale. Jeg brænder for at komme på gaden med en fysisk udgivelse. Det ønske har jeg haft i rigtig lang tid, og gør det ikke for profitten, så det kan vel betragtes som et lån ;) Det er jo til at snakke om. Reklame på coveret er selvfølgelig en "nødvendighed" :)

Jeg har ikke været meget for at linke til mit musik da det der ligger oppe på nettet er forældet i mine øjne, men nu skal man jo ikke være så selvkritisk hele tiden. Kun i studiet og "in the progress" www.upline.dk/micp/lyt.html - Og ja! Jeg har en anden bruger herinde som jeg umiddelbart ikke kunne hitte kodeordet på. Det er dog generhvervet - Men fortsætter som trådejer med denne indtil dets slutning.

Problemet indenfor hiphop kulturen er, at der bliver ikke givet chancer. Du må selv ud og hive fat i folk der er interreserede og udarbejde en masse musik som du kan bygge din "karriere" op på. Det er rigtigt jeg har forbindelsen til folkene, der er godt oppe i branchen. Men de høre jo adskillige genrer og musik stykker fra upcommere hver eneste dag. Så jeg har ladet mig fortælle de ønsker at se, artisterne virkelig brænder for det, og at de er villige til at gå ud og lave et fuldkommen produkt.

Nu kan jeg ikke rigtig huske om der var mere, som skulle nævnes. Men ellers sig lige til! Jeg vil skam det her :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:05

Ja det med det fuldkomne produkt er for folk der ikke kan se talent om på egen hånd. Det der skam også masser af i rock/pop branchen. Jeg har snakket med A&R folk i de største pladeselskaber i DK der ikke anede hvad der foregik i den svenske musikbranche.. Hvor de også har massive problemer med ikke at kunne se talent. Jeg så i den svenske TV avis at den svenske stat havde tabt ca 15 milliarder kroner på musikere der var signet til udenlandske labels igennem årene. Spørgsmålet er som om det er kunstnerens skyld eller eller selskabets ? Well det siger selv ?

Der er kun èn i DK der kan høre talent (efter min mening ) og det er Nick Foss fra Copenhagen Records(tidl. EMI) Han hører altså de ting de andre  ikke forstår. Resten af branchen har jeg på fornemmelsen er ædt op af nepotisme og skal det hele serveret på en sølvbakke for derefter selv at løbe med æren og pengene.

Men hvad du vælger er din sag
God fornøjelse

Jimi

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9734
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:25

> Problemet indenfor hiphop kulturen er, at der bliver ikke givet chancer.

Det gælder indenfor alle genre :)

Og netop Hip Hop kender jeg en del til, da jeg gennem 13 år drev det første, og i mange år eneste, pladestudie med fokus på bl.a. Hip Hop og rap - Teen Town Studio. Vi lavede Danmarks første danske Hip Hop og rap plader og senere en masse af datidens store internationale navne, som Queen Latifah, De La Soul, A Tribe Called Quest, Ultrumagnetic MCs osv.  Senere drev jeg pladeselskab, musikforlag og var de sidst par år i branchen fastansat på Virgin Records som A&R og producer.

Det er aldrig let at få en pladekontrakt - og det bliver det sikkert heller aldrig. Der vil altid være 1000 gange så mange der gerne vil frem, som det faktisk lykkes for. Heldigvis er det slet ikke altid, at en pladekontrakt er det rigtige sted at starte - og slet ikke i dag. Faktisk kan det være mere hæmmende end gavnligt - specielt der hvor du befinder dig lige nu.

Jeg ville helt klart anbefale, at du i stedet for at fokusere så meget på at få et helt album ud med 10 sange og finde en sponsor til det koncentrerer dig om de to ting, som jeg er overbevist om, vil have en større indlfydelse på dine muligheder i den kommende tid:

1. Skab et "hit"
    Et "hit" kan være mange ting - lige fra det traditionelle nummer, som bare bliver voldspillet alle vegne, og som alle folk snakker om, til et koncept der rykker eller et live show der virkelig stikker ud. Det sidste er jo den gode gamle "rock'n roll metode" - ud og skabe navnet på landevejen, men det kan også sagtens virke indenfor andre genre. Det var f.eks. den strategi vi brugte med det hedgange Købehavnske Funkadelic band URD. Deres shows (jeg var mere "bagmand" - skrev, producerede og lavede lyd) var i den grad enestående (i Danmark i hvert fald) og det var det der virkelig løftede dem op - og i sidste ende også gav dem en pladekontrakt. Pladen solgte aldrig så meget, og senere gik bandet i opløsning - men det understreger jo så bare min pointe om, at lykken ikke nødvendigvis er gjort med en fed pladekontrakt.
  2. Få øre
    At "få øre" handler om, at få de rigtige mennesker til at høre din musik - og så forhåbentligt vinde deres interesse. Dette er så absolut den sværeste del. Punkt 1 hjælper dog på det. Jo højere op i systemet du kommer, jo kortere tid giver de det. Meget ofte beslutter folk sig hvad de mener om noget, allerede indenfor de første 15-30 sekunder. Det er naturligvis uforskammet kort tid, men sådan er det bare. Det er derfor et "hit" er så vigtigt.

>  Der er kun èn i DK der kan høre talent (efter min mening ) og deter Nick Foss fra Copenhagen Records

Det er efterhånden mange år siden den kære Nikolaj har fundet noget der rykkede ret meget :)
Jeg holder meget af ham, og han har bestemt gjort meget godt - men det ER altså snart ved at være længe siden hehe

Tilmeldt 10. Nov 08
Skrevet kl. 18:55

Nej det behøver skam ikke at være vejen frem med en plade kontrakt :) Men min idé er at, få lavet de "hits" på min fysiske udgivelse, så der bliver mere at "vælge imellem" - Men dejligt at høre fra en herre der kender til tingene.

Jeg har set mange der halvhjertet har smidt ep'er og mixtapes på nettet i håb om anerkendelse. De bliver hørt, ja. Dog ikke af de rigtige folk. Hvorimod en fed cd, modtager gode anmeldelser rundt omkring og skaffer spillejobs uden det store. Jeg er tidligere blevet sendt videre til A&R og diverse radiostationer gennem "Tracktesting" plus at min ældre single "M til et P" er røget til mp3 salg derigennem. Så lytterne mener at jeg har noget ekstra at byde på. Med hensyn til liveshows holder jeg det jordnært med kontakt til publikum. Sørger for at skabe en god stemning der holder hele vejen. Ved ikke om det er noget der skiller sig ud, men det er ihvertfald en oplevelse får jeg afvide :)

Man står i mine øjne en del bedre, med at cd man har lagt sin sjæl i. Når man gerne vil frem - Behøves ikke være igennem et label. Men bare at man kan fremvise et produkt som der er lagt mange timers hårdt arbejde i. Istedet for en online udgivelse man linker til. Det er i for mit vedkommende ikke personligt eller særlig professionelt.

Dér må iøvrigt gerne lige blive smidt en kommentar med hensyn til om mit sponsor mål er muligt - www.upline.dk/micp/lyt.html - Som før nævnt, har numrene et stykke tid på bagen og er blevet lavet som en fritids syssel på daværende tidspunkt :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9734
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:05

Det virker ikke somom du helt har forstået hvad jeg mener med "et hit" :)

Jeg kan anbefale dig, at læse boget "Positioning" af Jack Ries og Al Trout - her vil du kunne lære meget mere om hvad det er jeg mener.

Et helt album gør faktisk det omvendte af det jeg siger: Det de-positionerer dig mere end det positionerer dig. Det minder iøvrigt meget om søgemaskineoptimering, som er mit nuværende fag: Nogle tror at det er bedre at bruge 10 keywords på en side (eller 10 sange på en CD), men faktum er, at det er langt bedre at fokuserer på ET, som så til gengæld virkelig rykker. "Mere" giver de-fokusering - "mindre" giver fokusering.

Det er snart længe siden at albummet blev erklæret dødt. Og det er det i sandhed i dag. Det handler ikke om albums længere - det handler i endnu højere grad end tidligere om "hits" - enkeltstående sange, og stærke koncepter.

Med al respekt for dine tidligere sange og den omtale de har givet, så er du altså stadig et godt stykke vej fra det "hit" der er nødvendigt (i mine øre og øjne) - og det er der altså større chancer for kommer, hvis du bruger AL din energi på at skabe det - i stedet for at sprede krudtet på et helt album lige nu.

Jeg har som sagt selv siddet og skulle evaluere materiale fra folk som dig. Og tro mig - mængde er ligegyldigt i første omgang. Om du har 1 eller 100 sange klar er ikke det vigtigste - det vigtigste er, om du har det der "hit" (uanset om det så er i form af den rigtige sang, eller det rigtige koncept). Det handler om, om du har "brudt koden" - fundet en måde at possitionere dig selv helt i toppen. Det handler om, om du kan give de rigtige mennesker ståpik når de hører eller ser dig - om de hopper op på bordet og skriger JA! eller om de bare bliver siddende og sider "ja, det er da meget godt ...".

Ud fra de få sange jeg har hørt med dig, og det jeg ellers har kunne se, har du ikke det der "hit" endnu. Det kan lyde hårdt, men det er altså sådan jeg ser det :)

Dermed ikke være sagt at du ikke kan få det. Du virker bestemt som en god "håndværker" - og det er bestemt ikke negativt ment. Det er en god start. Men der skal som sagt MEGET mere til ...

Udover at skabe det perfekte musikalske hit (som jo ikke bare er noget man "bare lige gør" - det er mere noget man er heldig med, efter at have lavet hundredevis af sange der adrig blev et hit) er der flere muligheder for at positionere dig selv bedre ...

1. Nummer et på listen er helt klart et selvmord på scenen. Det virker hver gang! Eventuelt kan det erstattes med en alvorlig ulykke med flotte billeder i. Denne strategi er så til gengæld normalt kortvarig (men ikke altid - se bare på min gamle ven Natasja, som jeg stadig savner uendeligt meget). :)

2. Næste mulighed er, at gøre et mere "middelmådigt" nummer outstanding og unikt ved at producere det RADIKALT anderledes end alt andet på markedet lige nu. Det er ikke let, men det er muligt.

3. Den næste mulighed er at skabe et sceneshow, der VIRKELIG skiller sig ud. Jeg mener VIRKELIG VIRKELIG skiller sig ud! URD, er et af de bands jeg har arbejdet med, som nok gjorde det bedst herhjemme - men der er andre tidligere eksempler (f.eks. det hedgangne Kliche, der havde pakket sig selv, alle instrumenter og hele schenen ind i blå plastik - en billig løsning, der virkelig gav pote).

4. En anden variant er, at du personligt skiller dig ud. Altså VIRKELIG skiller dig ud! Ofte er det små ting der gør forskellen. Ingen lagde mærke til Dan Turel før han begyndte at male den ene negl sort. Det var et afgørende skidt for hans karriere. Vi arbejdede på et tidspunkt med et band-koncept på Virgin, hvor vi overvejede at alle medlemmerne KUN skulle gå i tøj fra truede dyrearter. Nøgen optræden er ikke længere nok ... hmm, med mindre du skærer pikken af (gerne live), eller på anden måde maltrakterer din krop.

Der er naturligvis uendligt mange andre muligheder - ovenstående er blot for at spore dig lidt ind på den radikale tankegang der skal til.

Det hele afhænger naturligvis af hvad det er du vil. Vil du lave "kunst" så drop tanken om pladeselskaber - de laver ikke kunst, de laver underholding! Og i dag, hvor det går så elendigt for hele pladebranchen er de endnu mere end tidligere tvunget til at tænke ekstremt kommercielt. Det er kun de absolut bedst sælgende plader der bare går break even. I gamle dage (f.eks. tilbage i 80'erne) kunne selv de mindre kendte plader spille sig hjem.

Personligt gider jeg ikke længere at lave "hits" - jeg laver "kunst". Det er det fede ved at være blevet "amatør" (i ordets bedste forstand). Ja, jeg laver stadig lidt musik - mikser en plade en gang imellem og hjælper folk lidt, som jeg kender fra gamle dage i branchen. Jeg har stadig et fornuftigt studio-setup, med særlig vægt på high-end akkustiske dubs (masser af de bedste gamle mikrofoner, pre-amps og analogt guf) og mix. Jeg har altid elsket at mixe - det er ligesom at få lov til at færdiggøre et maleri ... lægge alle farverne ud og bestemme stemingen. Det elsker jeg virkelig :)

Og det er det du skal finde ud af med dig selv: Hvad er det egentligt du elsker ved musikken? Er det "kunsten" - det at skabe et værk, et uydtryk og en stemning der giver (dig) mening? Eller er det at blive kendt, få det der hit, blive voldspillet i radioen og fyrer den af i fede hotel suiter? Gennem tiden har jeg set mange unge musikere, der troede at drømmen var at blive kendt, men hvor det i virkeligheden viste sig, at netop dette gjorde at deres kunsteriske ambitioner blev begrænset. Og derfor blev de slet ikke lykkelige af det. Ofte er det faktisk meget federe (kunsterisk) at forblive amatør - så er det nemlig DIG der bestemmer det hele. Det er det ikke, hvis du en dag får en pladekontrakt! :)

> Dér må iøvrigt gerne lige blive smidt en kommentar med hensyn til om mit sponsor mål er muligt

Det korte svar: Nej, det er efter min mening helt urealistisk - med mindre du render ind i en rigmand, der bare fordi han synes du er "sød" stikker dig 10k - men den slags er ikke lette at finde. Slet ikke i dag, hvor alle de ekstravagante rigmænd i verden er gået på røven :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:43

Hej Mikkel

Ja det er sgu noget tid siden han selv har "opdaget " noget spændende. Men altså Copenhagen Records må vel siges at være den største succes i branchen i DK de sidste mange år. Fra ingenting til "big players", nu også med samarbejde med Nexus.

Jeg har personligt , midlertidigt, opgivet at følge den kommerecielle branchedel af det, da det går mere op i markedsføring og panikløsninger end at have is i maven og finde et salgbart produkt der holder mere end 10 airplays på P3. Men kunstnerne er der jo heller ikke. Alle er gået i panik og sælger kun på imagebranding. En ond ond cirkel.

Hvis vi skal tro Blachmann (hvilket vi jo SKAL ) , er der dog en kulturrevolution på vej. Det er jeg faktisk også ret sikker på  at der er. Og så er det jo bare ud og være med på bølgen , og skumme fløden ;)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:55

Frescho :

Lyt til Mikkel han har al den saftige viden. Både set kommercielt men også fra kunstnerens vedkommende . For eksempel den her passage :

"Og det er det du skal finde ud af med dig selv: Hvad er det egentligt du elsker ved musikken? Er det "kunsten" - det at skabe et værk, et uydtryk og en stemning der giver (dig) mening? Eller er det at blive kendt, få det der hit, blive voldspillet i radioen og fyrer den af i fede hotel suiter? Gennem tiden har jeg set mange unge musikere, der troede at drømmen var at blive kendt, men hvor det i virkeligheden viste sig, at netop dette gjorde at deres kunsteriske ambitioner blev begrænset. Og derfor blev de slet ikke lykkelige af det. Ofte er det faktisk meget federe (kunsterisk) at forblive amatør - så er det nemlig DIG der bestemmer det hele. Det er det ikke, hvis du en dag får en pladekontrakt! :) "

Personligt skete min store sangskrivinings revolution, da jeg opgav ethvert håb om at få succes med det, og bare slappede af, og lavede hvad der var MIG. Så kom kontakterne ligepludselig på mystisk vis. Men (og det er vigtigt) jeg er stadig "ligeglad" med den succes. Det får mig til at udstråle en styrke både i samværet med de mennesker jeg altid havde drømt at få kontakter med, og i min sangskrivning. Jeg er jo MIG nu, og det er urokkeligt.

Det hjælper også i businessverden. Jeg har lige været til møde med en af de top3 mest markante forretningsmænd i DK (har fået forbud mod at nævne hans navn på nettet ) og fået samarbejde. Lille mig til møde med en stor koncern som vil have samarbejde med mig. Og ikke nok med det ,  er det det firma jeg beundrer mest i DK. Sådan en slags forretningsverdenens rockstjerner.

Men igen jeg gik til det møde helt cool. Fordi jeg er urokkelig nu .

Det skal dog siges at han bad mig om at skrue ned for charmen.. hehehe :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:16

Jeg har nu også hørt musikken, og kan bare sige : det bliver svært dude

Du er god, men tjek lige alle de gode unsigned musikere der findes på myspace. Det en tuff verden

Det første nummer minder om Clemens, som nu prøver at få skubbet gang i karrieren hos CPH Records. Dog uden "held ". Clemens er ham selv, desværre er hans " selv " forankret i 90`erne.

Det andet nummer er så et mere følsomt nummer , hvor der virkelig bliver produceret en masse godt for tiden i DK : L.O.C har virkelig ramt nogle smukke ømme punkter, Suspekt er fremragende pt, Nik og Jay er måske lidt overfølsomme ;), men de sælger sgu. I det næste lag er der kunstnere som CAS og en del andre (uden dog at have helt tjek på scenen. Er mest til Rock/POP)

Jeg vil personligt ligge dig i kategori med en som ALIAS, som dog fik lavet det der one hit wonder som Mikkel taler om. Hvis du skærer endnu mere ind til benet er det ikke umuligt at du kan lave noget rigtig spændende.

Jeg ved at alle kunstnere hader at blive sammenlignet med andre. Men sådan er det altså. Tro mig min musik er stærkt influeret af mine "forbilleder ", men jeg er fucking ligeglad, for det er mig ;) Så fik du også lidt Anna David med (damn hun er hot og sød.. savle savle )

Tilmeldt 10. Nov 08
Skrevet kl. 16:34

Mikkel - Mange tak for dit utroligt gode svar :) Man gør sig sine tanker efter sådanne et indlæg. Jeg personligt er rykket videre fra det, musik jeg tidligere har lavet. På daværende tidspunkt var jeg lige blevet seriøs med musikken og mente at jeg kunne hoppe i studiet og lave det "hit" . Dog skal der et større arbejde til det end som så. Det er jeg så blevet klar over siden da. Jeg har gået og eksperimenteret med diverse stile indenfor genren. Men ser dog størst glæde i at lave det kommercielle. Men for sjov kan jeg godt hygge mig med at lave nogle rigtig undergrunds rap numre, hvor der ikke bliver lagt låg på. Jeg laver det fordi jeg kan lide at musikken - Gennembruds drømmen er røget hen i rodekassen da det kræver stor personlig udvikling fra mig endnu. Det med albummet er bare en personlig drøm jeg gerne vil have opfyldt - Men stadig sørge for at gøre opmærksom på dets eksistens. Plade branchen er desværre ikke som den har været.

Ang. numrene jeg linker til er egentlig også kun oppe for at vise jeg godt "kan" og ikke ligger med den begrænsning i tankegangen mange andre har. Emne mæssigt vil jeg mene jeg har valgt noget der godt kunne ligne en begrænsning, men det er igen det med at man i starten tror at hvis man lige får kradset en tekst ned på et stykke musik - Så har man en deal. Man lærer med tiden jo ;) hehe. Har heller ikke de store forhåbninger om at der er en som vil kaste penge efter det. Dog ville jeg tage chancen, for det ville jo være dumt hvis den nu kom.

Movement - Det er en rigtig tuff verden. Mange undergrunds udgivelser bliver spyttet ud. For bare 3 år siden var billedet fuldstændig anderledes. Men det er igen det med at alle vil have en bid af kagen i medie verdens nye underholdnings programmer.

Jeg ser ikke det som at blive sammenlignet som noget skidt, det får mig til at kunne tænke over hvad det er dér gør det. Blive unik på det område istedet for. Der bliver skåret ind til benet fremover og jeg har haft den blokering som du også har haft, med at man ikke tager musikken som en følelse men som en vej til success.

Jeg er ude i en hård kamp, men gør det mere for anerkendelsen og respekt end penge og duller. Og hvis dette ikke lykkedes må jeg selvfinancerer, for det skal da ikke lade mig stoppe trods modvinden :) hehe.

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)