Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring Hjælp mig!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vores nye webshop mangler opmærksomhed... Det går meget stille, kun 1-2 ordre om dagen... Vi er faktisk rigtig presset økonomisk.

Vi har en konsulent på at styre google, og info der fra er at vi ligger på 9-10% rate. Og det er vist godt!

I eksperter har lige givet feedback på pinocchioshop.dk og det var da positivt!

Ved vi er mange på børnetøj plus en finanskrise, så nu med familieforøgelse i kongehuset og lidt julepynt, håber jeg at tilstandene normaliseres. Men sker det tids nok?

Modtager alle vise ord...

Luise  

Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:48

Deres Kongelige Højheder prins Joachim og Prinsesse Marie kan meddele, at prinsesse Marie er gravid.

I hope you can read english.............

The royal couples news should generate a great deal of interest on the web.

Use "søgeord" such as princess, ny prins etc. to generate hits from your Google add words.( i am presuming that you already using Google add words! if not  https://adwords.google.com/select/home its a fantastic advertising tool)

With a bit of creative thinking, the news that they are expecting a baby could be good news for you.

Good luck!

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:11

Hej Luise,

Glem finanskrisen, den bruger alle alt for meget tid på !

En helt rigtig ting du allerede er igang med at gøre er, at du vil have opmærksomhed = markedsføring. Og for så at kede det sammen med finanskrisen, så er det tit og ofte fordi virksomheder sparer på markedsføringen i hårde tider, fordi de bliver rådgivet til at gøre det af revisorer og andre økonomi sagkyndige.

Kan se du har et nyhedsbrev, men bruger du det aktivt? Og hvor mange har tilmeldt sig det? Er det udelukkende en webshop du har eller er der også en fysisk butik? De mærker du har inde er også mærker man kan købe i gængse butikker og i så fald er du så billigere end dem?

Hvis du svarer på de spørgsmål jeg har stillet, vil jeg gerne hjælpe dig videre Smile

Henrik

Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Skrevet kl. 22:22

Hej

Har også fysisk butik. Vi har hver uge sendt nyhedsbrev, vi har 300 modtagere. Ja det er ikke unikke mærker vi har, og nej vi holder vejledende priser.

Vi har en konsulent på at håndtere google. Kører lidt lokal reklame. Har været i et par branche blade. Bruger lidt på trendsales. Forsøger sågar også med en gruppe på facebook. Lige nu kører vi 20% på alt.

Luise

Vi må vist tænke lidt royalt nu....

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:34

En god og billig måde at få noget opmærksomhed på er ved at lave en konkurrence på hjemmesiden, men også i butikken.

Hvis i kører vejledende priser på nettet og der så ingen besparelse er ift at skulle gå i en fysisk butik, hvor kunden kan se og røre varen, så bliver det opad bakke. Folk forventer at man kan spare penge ved at handle på nettet og i kører så - 20% i november måned, hvad med december og januar? Er der tænkt på markedsføring der? God markedsføring handler om at være "foran" og have planlagt noget ud i tiden, som dog er fleksibelt i tilfælde af at markedet ændre sig eller der kommer nye trends.

Nu ved jeg ikke hvordan jeres nyhedsbrev er, hvis det er stereotypt og meget lidt spændende, så vil de 300 som har det tilmeldt blot skimte det, men hvis i derimod gør det spændende og interessant, så vil folk fordybe sig, men det må heller ikke være langt. Markedsføring skal være kort og præcist!

Prøv at sende nyhedsbrevet ud to til tre gange i ugen. Den ene gang som "almindeligt" nyhedsbrev og de to andre gange som nogle appetizere med et eller to gode tilbud med noget først til mølle...

Henrik

Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Skrevet kl. 22:59

tilbud først til mølle på nyheds breve.... arbejder videre med

Du har ret i at planlægning er godt, det vil jeg også lige studere.

Tak, du...

Godnat fra Luise

Fra Skibby
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 00:16

Hej Luise

Det tar desværre noget tid at blive "fundet" på nettet, og især i denne branche hvor der er hård kamp om placeringerne på Google.

Nu varer det ikke længe før vi er i December og der kunne du jo evt. prøve med nogle konkurrencer. Skriv på din forside, at hvis man tilmelder sig nyhedsbrevet, så kan man deltage i julekonkurrencen. præmien kan være gavekort til butikken (hvor mange du vil udstede er jo op til dig.

Men det er vigtig at få mange tilmeldt dit nyhedsbrev, da det er din vej ud til kunderne for små penge, indtil du får bedre placeringer på Google.

Har du ikke nogle "gamle" varer liggende i din fysiske butik, som du kunne lave nogle kanon gode tilbud på?                               Det er da bedre end at nedsætte d nye varer og miste din avance.

Håber du kunne bruge det og så må du væbne dig med tålmodighed Wink

Super lækkert børnetøj fra Bambino

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 01:50

Hej Louise

Nu ved jeg ikke hvad jeres budget er, og hvor lang tid i har kørt, men den med tålmodighed er ihvertfald rigtig. Specielt hvis midlerne er ret begrænsede. Det er hårdt arbejde, og selvom vi nu er ved at få gang i butikken, har det taget sin tid.

Det er muligt de vise sten findes, men de er gemt godt, og jeg tror langt de fleste oplever ikke bare en pludselig eksplosion i salget, medmindre man kører en stor kampagne til mange penge.

Nyhedsbreve er glimrende, men 2-3 stykker om ugen, som en skriver, synes jeg lyder voldsomt. Jeg ville nøjes med at lave 1 rigtig godt nyhedsbrev hver anden uge eller noget i den stil, så du finder ud af om nogen bider på, hvis du bruger tid på det. Men det er selvfølgelig meget individuelt, hvad folk mener om høje antal nyhedsbreve.

Hvis du tilbyder samme produkt som dine konkurrenter og til en højere pris måske, er oddsene imod dig. Så er der ikke andre udveje, end at tilbyde en eller anden form for service, som de andre ikke gør. Det kan være rådgivning af den ene eller anden art, men du skal skille dig ud på en eller anden måde. Ellers bliver de penge du bruger på markedsføring alt for høje. Du vil så opleve der kommer en masse besøgende, men meget lille salg.

Så det første jeg ville gøre, var at finde et koncept der gør det værd at poste nogle reklame-penge i siden.

Hvis du ikke bruger google analythics allerede, er det en rigtig god ide at gøre. Så kan du se hvor dine besøgende kommer fra, og se om de reklamekroner du bruger har noget effekt.

Billigt Hundeudstyr Online

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)