Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med produkter der kan downloades

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 19
Fra  Upcomers Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, Shopify ser også spændende ud. Og FetchApp er en applikation som kan det jeg efterspørger?

Din butik er ret flot!
Jeg kan dog ikke lige gennemskue priserne. Jeg synes ikke lige jeg kan se hvad FetchApp koster, men kun at de første 14 dage er gratis. :-)

Hvad mener du med at sætte det op for mig?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:50

En Shopify webshop med eget domænenavn vil koste dig 60 USD pr. måned (ca. 300 kr.) + 1% af ordreværdien pr. afgivet ordre fra dine kunder.

Selve FetchApp overbygningen til Shopify (den som gør at du kan levere produktet som et download) findes i 4 versioner alt efter behov (se http://www.fetchapp.com) fra 10 til 65 USD pr. måned. Altså maksimalt 125 USD pr. måned + den ene procent i afgift.

Dertil kommer afgift til betalingsgateway (Quickpay) og PBS, hvis du ønsker at modtage Dankort.

Der findes en række gratis designs til Shopify, ligesom der findes færdige designtemplates til ca. 100 USD og endelig kan du selvfølgelig få lavet dit helt eget, som jeg har valgt. Det er ikke noget, som jeg selv laver, jeg outsourcer opgaven til et designfirma.

Når designet er valgt, kan du selv sætte butikken op med tekster, produkter til præsentation og download etc. eller jeg kan gøre det for dig mod et forudgående tilbud - det afhænger selvfølgelig af omfanget.

Hvis du mener det er interessant, så PM eller email mig, så finder vi en løsning.

Venlig hilsen
Ole

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:53

Junette Bay:
så skal der jo kun være en vare. Dvs. jeg skal have mulighedn for at vælge mellem 1 stk til salg eller ubegrænset.

Det er blot et spørgsmål om lagerstyring, det er nemt at sætte op.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 07:22

Til inspiration, så er denne shop sat op i Shopify med elektronisk download af indkøb efter betaling.

Venlig hilsen
Ole

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 19
Fra  Upcomers Skrevet kl. 08:14

Fantastisk, det er jo lige nøjagtig dét, jeg vil lave! :-)

Tusind tak for det link.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 09:48

Hej vores shop har denne funktion som standard.

Med venlig hilsen

Besthosting.dk

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 13:35

Hej Junette.

Jeg vil da også gerne byde ind.

Vores webshop til en engangspris fra 2000 kr. ex. moms kan håndtere digitale downloads - er søgemaskineoptimeret - kan anvende rabatkoder - etc.

En af brugerne anvender shoppen til salg af digitale tegnekurser, hvorfor det må være lidt i tråd med nogle af dine ønsker.

Skriv hvis det kunne have interesse.

Ellers må du have god jagt Big Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:12

Martin Kragh:
- er søgemaskineoptimeret -

Den tilbyder måske et godt grundlag for at lave søgeoptimering, men den kan ikke være det out of the box. Der skal jo ligesom lidt indhold og struktur til ...

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 14:52

Hej Ole.

Ligesom når alle andre udbydere beskriver deres som søgemaskinevenlig så henviser jeg specielt til muligheden for søgemaskinevenlige url´er såsom eks. produkter/computer.html istedet for /produkter.php?articleid=1223

Derudover muligheden for at tilknytte meta tags og describtion på de enkelte produkter.

Du er velkommen til at få flere informationer omkring shopping systemet.

Men ellers har du ret. En stor del af søgemaskineoptimering sker ved det indhold, som ejeren skriver.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:56

Præcis, du skrev bare søgeoptimeret og ikke - som nu - søgemaskinevenlig

Venlig hilsen
Ole

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)