Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med produkter der kan downloades

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 19
Fra  Upcomers Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ny her, og dog for jeg har kigget med på sidelinien i lang tid.

Jeg er mønsterdesigner og overvejer en smart måde at sælge mine mønstre på. Lave en portfolio og vise til forskellige virksomheder af interesse eller måske sælge dem på nettet. Eller en kombination.

Jeg har tidligere prøvet at lave en webshop i forbindelse med mit studie, altså kun en prøvebutik. Men da havde jeg et fysisk produkt. Det som jeg vil frem til er om der findes netshopløsninger hvor man kan downloade produktet? Det som jeg laver ligger jo i digitalt format og jeg har ikke lyst til at skulle nørkle med at lave CD´er og sende ud.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 15:06

Det er jeg nu ret sikker på de fleste kan, ved at golden planet kan dette.

Den er også nem at arbejde med dog ikke det kønneste design.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:11

Hvis du vil have en relativt billig løsning og der ikke er andre der kommer med nogle kloge forslag, så kan du overveje en Mediahosting løsning fra os.

Så kan du lave en simpel (og billig) hjemmeside, hvor du linker til Mediahostingen.
Her kan du selv styre adgangen til diverse mapper og oprette brugere til dem, og derefter sælge adgangen som en simpel opkrævning på girokort.

Det er nemt at komme igang med, brugervenligt og ikke en stor investering, du betaler kun for den mængde plads du skal bruge, og det lyder ikke som om du skal bruge meget, men jeg kan tage fejl.

Så kan du senere tage springet til en webshop.

Læs mere på Mediahosting, bestil en gratis demo fra mig, eller evt. ring til mig hvis du vil, 70261420.

Catillo, Web der virker!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27

Hej Junette

Dandomain her et modul som de bruger til fil salg. Prøv evt. at tage fat i dem og så kan du jo også få en demo i 30 dage.

Det er meget brugervenligt system.

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Nov 06
Fra  Upcomers Skrevet kl. 15:40

Det var også i sin tid Dandomain eller Scannet som jeg i sin tid afprøvede. Meget let at gå til! Så hvis der findes downloadmodul der, så er det sådan noget jeg er interesseret i.

Mon der findes nogle iværksættere herinde som allerede har lavet noget lignende? Måske en fotograf?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45

Yes, vi har lavet hele Dandomain løsningen til Nitrobogen.dk, det er dog en e-bog man downloader der.

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:10

Jeg udvikler bl.a. på www.ShoppinNet.com 's gratis webshop.
Vi har snart et modul klar til salg af digitale varer.

Shoppen er gratis hvis man kan leve med at den er finansieret af tekst annoncer i højre side.
Ellers kan de købes væk billigt.

Du kan få en shop her på 2 minutter: http://www.ShoppinNet.com/shop.asp

Hvilket format er dine digitale varer i?
Kontakt mig gerne så jeg kan høre dine behov.

Hilsen Martin

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Nov 06
Fra  Upcomers Skrevet kl. 19:35

Jeg kan godt leve med annoncer i opstartsfasen. Er meget interesseret!

Jeg havde forestillet mig at de filer der skal downloades er .tif eller evt. en zip fil.

Så er der en ting mere som måske godt kan være lidt tricky. Med andre digitale varer som eksempelvis e-bogen eller software, så er der en ubegrænset mængde. Men hvis nu kunden ønsker den fulde rettighed, som kunne være gældende med mine varer, så skal der jo kun være en vare. Dvs. jeg skal have mulighedn for at vælge mellem 1 stk til salg eller ubegrænset.

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:45

Den mulighed er allerede i shoppen vedr. antal der sættes til salg.

Du er velkommen til at skrive  til os på info @ ShoppinNet.com hvis du har nogen spørgsmål, eller hvis der er noget vi skal hjælpe med.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:25

Junette Bay:
Det som jeg vil frem til er om der findes netshopløsninger hvor man kan downloade produktet?

Det kan du med Shopify og FetchApp.

Jeg kan sætte det op for dig, hvis du ønsker det. Min egen butik er baseret på Shopify og det fungerer ret godt.

Venlig hilsen
Ole

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)