Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterlysning af samarbejdspartner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en samarbejdspartner, enten til køb af en eksisterende smørrebrødsbutik eller anden eksisterende butik.

Jeg har flere gange efterlyst en samarbejdspatyner på disse sider, men det er endnu ikke lykkedes. Jeg har søgt hid og did, men ja, jeg leder altså stadig.

Er der nogen af jer der har gode ideer til hvordan jeg udover disse sidder kommer i kontakt med en eller anden som også har et ønske om at blive selvstændig.

Jeg har min økonomi på plads, god revisor og ja, venter altså bare på en kompagnon.

Venlig hilsen

"donna"

kan kontaktes på wyrnak@hotmail.com

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:23

Hej Donna.

Det kan være at du skal starte med at fortælle evt. intresserede hvor henne i DK, at butikken skal være.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 20:36

Hej

Tak hjælpen, det er i København.

Venlig hilsen

"Donna"

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:38

Hej. Jeg kunne måske godt være interesseret hvis det her her i Storkøbenhavn.

Hvilken rolle forestiller du dig at spille i foretagendet? Har du kapital? Vil du selv levere arbejdskraft e.t.c. ?

Vi mangler informationer !

VH Jørgen olsen

Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 21:13

Hej

Ja jeg vil selv levere arbejdskraft, og ja,  jeg har kapital!

Mine kvalifikationer ligger på drift siden, med mindre jeg vælger noget franshise, vil jeg have svært ved at få varer til min butik. Jeg er også en safty person. Jeg går ikke ind i noget med mindre  økonomien er fornuftig. jeg lever ikke livet i overhalingsbanen.

Jeg har været ude at se på mange butikker indenfor take away, og når jeg så ser hvad folk forlanger i afståelse, omsætningens størrelse og huslejens omfang,  ja så finder jeg det særdeles useriøs.

Jeg har brug for en partner til at spare med!

Venlig hilsen

Wyrna

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:20

Hej.

Det lyder som om du har brug for en moden person der er god til at tale fornuft ind til folk. Jeg har ikke selv kunne "nå" disse latterlige sælgere så jeg kan desværre ikke hjælpe dig på det område.

Folk er simpelthen langt ude når de sætter priserne på deres butikker.

Jeg vil råde dig til at snakke med en erhvervsmægler og høre om de har noget der var dig - hvis de er inde over prissættelsen er de som regel til at snakke fornuft med og de ved hvad tingene er værd.

Du skal jo ikke betale 500kr for x's smørrebrødsforretning fordi han mangler en ny sportsvogn - men fordi den rent faktisk har en enorm omsætning og/eller billig husleje - det er meget svært at forklare x :)

Jeg har selv kigget på alt for mange købmænd, kiosker, smørrebrødsforretninger og grillbarer uden at handle - folk er simpelthen for dumme og grådige. De venter gerne tålmodigt på at der kommer en idiot de kan tage røven på - f.eks. fordi de selv blev taget i røven da de købte butikken - og sådan fortsætter det !

Du er til enhver tid velkommen til at skrive til mig.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 21:35

Hej igen

Ja, jeg har brug for en moden person, en moden person som samarbejdspartner. Alt det andet har jeg på plads. Vedkommende som vil være med til køb/start af en butik behøver ikke være økonomisk forpligtet til at lægge halvdelen.

Men jeg har brug for en samarbejdspartner, hvor søger jeg, jeg oplever meget at Aminos besøgende/brugere, primært er forholdsvis unge og ofte mænd. Primært fokuserede på E-handel og gennerelt dygtige til at sætte nye projekter i gang.

Her er jeg, fuldstændig traditionelt tænkende, en fysisk butik, jeg ønsker eventuelt en der kan, vil lave mad eller en eller anden med en bagrundskendskab til Matas/helsekost produkter.

Hvis du kender en eller anden som har lyst til at få fod under eget bord, så er du velkommen til at formidle kontakt til mig.

Er der andre steder man kan søge?

Venlig hilsen

"donna"

wyrnak@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)