Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.stokertræpiller.dk

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så er der så mit sure opstød.

jeg syntes det er uhyggelig lavt af dig at lave en hjemmeside der er et 100% ripoff af mit design og mine funktioner

ogder mener jeg hvordan manhurtig ig nemt kan regne en pris.

at din hjemmeside med menu i bunden og kontakt siden faktisk er 100% total magen til min det er rigtig dårlig stil syntes jeg.

men det har været for svært for dig at finde på noget selv og derfor så stjålet fra os andre.

i andre kan jo så vudere om i kan se nogen ligheder http://www.biolageret.dk

Lars Uth

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 09:10

Hej

Det er der da tydeligt at se at der er hentet inspiration fra din side, men helt ens og et ripoff er det ikke, siderne er simpelthen så simpel at de ikke kan laves på mange andre måder.

Og menuen i bunden er jo standard for næsten hvilket som helst website der er sælger noget.
det er mig som har bygget designet op på siden og det blev gjort inden jeg blev opmærksom på din side.

Mvh
Daniel

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 09:17

syndes den er fed den side, sku så enkel át der er rigtig godt

Besøg min side her:  streetwear

.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:07

Som (nogenlunde) uvildig i denne sag, vil jeg give Daniel ret.

Der er nogle fællestræk, som man studser over - ordet "Beregn" der anvendes på begge siders knapper, der begge er farvede samt funktionen.

Men når jeg går kildekoden igennem kan  jeg se, at systemerne er bygget vidt forskelligt op. Den ene hjemmeside er bygget op via tabeller og den anden er bygget op via div tags. Og jeg kan ikke genfinde kode i kildekoden der er ens.

Så hjemmesiden er altså ikke bare stjålet og ændret; men er bygget op fra bunden.

Måske har Daniel set siden og glemt det igen og har alligevel i underbevidstheden ført enkelte elementer over - men selv om siderne ligner hinanden meget, kan man ikke beskylde Daniel for at stjæle designet.

Der er snarere tale om, at flere har fået samme ide relativt tæt på hinanden tidsmæssigt.

Så jeg vil ønske begge parter held og lykke med jeres hjemmesider som de nu er.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:54

Larsuth:

Ja så er der så mit sure opstød.

jeg syntes det er uhyggelig lavt af dig at lave en hjemmeside der er et 100% ripoff af mit design og mine funktioner

ogder mener jeg hvordan manhurtig ig nemt kan regne en pris.

at din hjemmeside med menu i bunden og kontakt siden faktisk er 100% total magen til min det er rigtig dårlig stil syntes jeg.

men det har været for svært for dig at finde på noget selv og derfor så stjålet fra os andre.

i andre kan jo så vudere om i kan se nogen ligheder http://www.biolageret.dk

Lars Uth

Nu må du lige spise brød til......

Hvis det er et 100% ripoff, så er verden fyldt med ripoffs ;o)

Imo er du ude på overdrevet, hvis man ikke kan lave et site med samme type produkter og en prisberegner, uden at det er et ripoff. Du er altså ikke den første og eneste i verden med et site, hvor man kan beregne pris. Prøv du at kigge på alle mulige andre websites/shops.....eller endnu bedre....

Jeg var på café den blå hund den anden dag......totalt ripoff. De havde borde, stole og en disk..... fuldstændig som på café europa på strøget....vildt ikke?

Klap du hesten i stedet og så kan i begge køre Jeres respektive forretninger ;o)

Ha en god dag

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 18:48

Ja man kan jo godt blive ramt af at se ens arbejde, ligner en andens.

Men igen det er da en stilet feature, men ikke mere stilet end man kan tage en lommeregner, og en hjemmeside gør jo ikke salget, det er sku referencer og den gode service.

Jeg syntes også det er lidt overdrevet at kalde det ripoff, hvis siden var total copy page, så ja, men selvfølgelig føler man sig ramt, men her skal man jo lige holde hovedet koldt.

Så ønsker også jer begge held og lykke, er jo en hård verden, og man får jo ikke flere kunder af sådan en krig her., for mig kunne det lyde som om der ligger en masse andre frustrationer bag.

God weekend

B.

Shape the future, or die trying 8-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 11:16

Hej Alle

Jeg ejer siden www.stokertræpiller.dk

Vi syntes heller ikke det total ripoff, vi har en helt anden kode end biolageret, og jeg vil også sige som alle andre herinde, at en lommeregner og vores opsæt ikke er det helt nye store fund. Jeg er dog glad for i andre heller ikke syntes det er en copypaste hjemmeside. Tak for det. Men så snart det sagt, så syntes jeg vi skal holde her, vi skal ikke skælde hinanden ud på offentlig forum.

Det var bestemt ikke meningen af dette indlæg skulle være en diskussion om vores ligner en anden. Dette indlæg var blot med hensigt, at få lidt ros eller kritik på min nye side.

Jeg håber i forstår alle sammen Smile

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)