Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smørstemme søges :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at udarbejde en lille film, hvor jeg skal bruge en rigtig god stemme. Jeg ville meget gerne i forbindelse med en amerikaner, som har en "god stemme".

Hvordan kommer jeg i kontakt med en i DK?

Der er ca. et par timers arbejde for vedkommende til den første film. Stemmen skal blot optages på computeren. Det kan ske via optager funktionen i Windows.

// Brian

Fra København
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 00:38

hey,

Der må da være en eller anden amerikansk-dansk venskabsforening, ellers ligger der en international skole i vestergade, (kbh), eller du kan jo prøve og spørge på facebook.....

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:01

Jeg har tidligere, da jeg arbejdede som producer, lavet rigtig mange speak optagelser - også på engelsk og amerikansk. Du skal dog vide, at der er MEGET STOR forskel på en med en god stemme - og så en god speaker. Det er ikke så let at speake, som man skulle tro. Og dem der kan tager ret mange penge for det.

Så, hvis du alligevel skal bruge pengene på en rigtig god speaker vil jeg helt bestemt anbefale dig, at du får det optaget i et ordentligt studie. Du får ganske enkelt ikke den lyd, det lyder somom du er ude efter, ved at lave en "hjemmeoptagelse" direkte ind i windows optageren.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:05

Dér må jeg bakke Mikkel op.

Du kan prøve Søren Arnsbo. Han har muligvis også udlandske kontakter.

mvh Hans

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 08:16

Kan kun bekræfte det Mikkel siger, da jeg skulle have lavet radiospots til Visam i forbindelse med en landsdækkende kampagne, valgte vi at hyre Pernille Schrøder, Henrik Lykkegaard samt Karsten Jansdorf.

Simpelthen imponerende og se hvorledes de kom uforberedt, fik teksten og umiddelbart falder ind i rollen og laver nogen kanon speak, yderligere var de med til at påvirke det færdige produkt, idet de fik lov til at "jamme" over teksterne.

I løbet af ca. 2 timer var alle spots i kassen, optaget i et professionelt studie, udgiften for at hyre professionelle skuespillere og studie, var alle pengene værd.

Spots kan høres på Visam

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:41

kijo:
Karsten Jansdorf.

Karsten Jansfort har jeg også haft fornøjelsen af at instruere til en lille satireting - hvor er han bare dejlig at arbejde sammen med.Big Smile Topprofessionel - byder selv ind med forbedringer og accepterer problemfrit, hvis de ikke bliver godtaget. Og som han  ydmygt sagde, før vi gik i gang: "Jeg er jo bare et redskab i jeres hænder..." Det er vigtigt at have de rigtige redskaber.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 20:10

Tak for svarene alle sammen. Det var virkelig brugbart.

Jeg har set dette firma: http://dk.voicearchive.com/ efter en henvisning til Arnsbo i tråden.

Nu må jeg se hvad jeg vælger.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 11:55

Hej Brian

Jeg kan anbefale dig at tage et kig på www.audioteket.dk. De arbejder med lydbøger og råder over studier til indlæsning/speak i bedste kvalitet, samt en stor database med professionelle indlæsere.

Tag evt. fat i Jørgen Malmos på malmos@audioteket.dk. Han har styr på det!

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)