Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slettet indlæg

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg har lige skrevet et harmdirrende svar på et indlæg, som i mellemtiden er blevet slettet.

Thumbs up til den moderator, der handler så prompte på det svineri.

Der var tale om et indlæg, som bevidst og meget direkte tilsvindede en anden debatør.

mvh Hans

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:12

Alternativt kunne moderator have ladet indlægget stå - og blot tilføjet lidt information om Guro'ens normale brugernavn, så vi vidste, hvad vi havde med at gøre. (Selvfølgelig kun, hvis man kunne identificere Guroen ud fra IP eller hvilke andre tricks, admin har oppe i ærmet).

Men thumbs up til oprydningen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 11:26

Det kan nok desværre aldrig undgåes at nogen går undecover og tror de kan opføre sig som de lyster.

Men rart at se at der reageres så hurtigt, håber at man kan via ip finde "dobbeltgængeren" og lukke for alle hans identiteter en 3 mdr's tid.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Jeg var også ved at skrive et svar, men kom så til konklusionen at det nok egentligt var smartere at få indlægget slettet og prikkede til en moderator der havde det fjernet inden jeg fik skrevet mit indlæg færdig.

Sådan noget svineri er ikke noget jeg ønsker at se på Amino, det gavner ingen.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:38
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person
Frank Hellerup Madsen:

Alternativt kunne moderator have ladet indlægget stå - og blot tilføjet lidt information om Guro'ens normale brugernavn, så vi vidste, hvad vi havde med at gøre. (Selvfølgelig kun, hvis man kunne identificere Guroen ud fra IP eller hvilke andre tricks, admin har oppe i ærmet).

Selvom vi måske kunne finde frem til hvem synderen i virkeligheden var, så synes jeg ikke der er nogen grund til at der skal være et indlæg på siden der på den måde sviner en anden bruger til - det er den tilsvinede bruger ikke tjent med.
Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sune Christesen:
Selvom vi måske kunne finde frem til hvem synderen i virkeligheden var, så synes jeg ikke der er nogen grund til at der skal være et indlæg på siden der på den måde sviner en anden bruger til - det er den tilsvinede bruger ikke tjent med.

Ja, okay. Så lad gå da. Det ville ikke have været gavnligt for stemningen herinde, det må jeg medgive.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 11:48

Jeg var også lige ved at falde ned fra stolen, da jeg så denne Guro's indlæg/afstemning.

Tænk at man kan være så verbal "svag" i en debat, at man er ser sig nødsaget til at opsætte en afstemning mod den person man har debatteret med, og tilmed ikke engang vil stå ved det med eget navn, men forbliver anonym :-)

Er også enig i at det er iorden at den indlægget/afstemningen blev slettet.

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:04

Sune Christesen:

Man kan nu stadig se overskriften på indlæget via brugerens profil:
http://www.amino.dk/members/TheGuro/default.aspx

Man har ikke et virkelig stærkt personligt brand med mindre der også er nogle der virkelig hader en. Det er dog at foretrække, for brandingen, at folk står ved deres had med eget navn :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:31

Med den overskrift "Udsmidning af DeMib" burde han i det mindste have oprettet en afstemning Stick out tongue

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:37

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:
Jeg har lige skrevet et harmdirrende svar på et indlæg, som i mellemtiden er blevet slettet.

Har næsten lyst til at un-delete indlægget for en kort bemærkning - blot for at kunne se dit svar :-)

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:
Thumbs up til den moderator, der handler så prompte på det svineri.

Havde ikke selv set indlægget, så måtte en tur ind i skraldespanden for at se, hvad du snakkede om. Kunne der se, at to moderatorer med få sekunders mellemrum havde ramt Slet-knappen. SÅ tjept går det her på Amino - hvilket vel egentlig er ret cool, da det er med til at gøre amino til et godt forum :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)