Hello Amino's! |
Installer wordpress, så er du godt i gang for et par 100 kr.
Hello Amino's! |
domæne, host og lidt mere plads, mangler da? |
Det ville måske være rart ja, jeg syntes også det ville være rart med en ny Mercedes men forhandleren havde ikke lyst til at give mig den selvom jeg lovede at sige til alle mine venner at de skulle købe bil hos ham ... Så jeg kører stadig Opel :( |
Hej Jacob
For 328 kr. er du med blog, domæne og hosting for et helt år hos www.surftown.dk Der findes mange gratise templates til wordpress og det er der du skal lede. Til min egen blog www.firesafetyblog.com/dk har jeg fået lavet et design til 800 kr., men det var så heller ikke i Danmark. Men start med at teste surftown og skriv løs....det er trods alt bedre end at skulle reklamere for andre fordi de har betalt for bloggen.
|
Jeg kunne måske godt overtales til at sponsere dig noget hosting, men du må selv skaffe design så. Dbh Mikkel Christensen |
Tjek www.liberohost.com vælg deres standard og så send dem en mail hvis deres standard ikke har nok plads Og så er det helt gratis + cpanel PS. Har selv hostet alle mie sider hos dem og de er super gode. |
Hej Jacob Smid mig en mail på jtp@tpsolution, så skal jeg lige give dig et godt tilbud ;) |
De bedste hilsner
Jesper Thorup