Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et venligt firma, eller en flink person. :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hello Amino's!

Som overskriften så pænt siger, søger jeg et venligt firma eller bare en flink person. Smile

Jeg håber du er blevet lidt nysgerrig og vil høre mere, for jeg har besluttet mig for at fortælle det hele - hvilket du nok bedre kan forstå når du rammer bunden af indlægget. ;-)

Jeg har længe overvejet at starte min egen blog, men jeg ville ikke gøre det før jeg var sikker på jeg havde tiden til det - lysten er der, det er helt sikkert! ;-)

Nu har jeg så besluttet mig for at det er det rette tidspunkt at starte min egen blog, da jeg har tiden til at holde den spændende og opdateret med en masse gode indlæg og svare på spørgsmål og artikler.

Emner jeg havde i tanke var iværksætter emner, og mindre "tjen penge" emner. fx havde jeg overvejet nogle emner om; hvordan man kommer igang med en gratis blog, med en webshop (eventuelt gratis-løsning) og med sin egen hjemmeside. Min idé var også at inkludere andre emner, omkring lignende kategorier - fx nogle kategorier omkring afsætning, salg og/eller marketing?

Grundet at jeg interesserer mig meget for emnerne var det de oplagte valg, jeg har også før blogget og skrevet artikler om emner, som freelancer.

Grundet at jeg valgte netop disse emner, føler jeg også det ville være en god idé at have guides og nogle e-bøger (e-books) på hjemmesiden/bloggen også.
E-bøgerne ville nok først komme hen af vejen.

Men det jeg egenlig sørger er en der tror på mig, og vil bakke lidt op omkring bloggen/sitet - især grundet at jeg ikke vil placere adsense annoncer over hele sitet osv, så den store indtjening satser jeg ikke på. Jeg vil være 100 % ærlig og sige: Jeg har ikke det store at tilbyde, men har heller ikke de store krav.

Jeg tilbyder:
God omtale fra mig selv, og eventuelt på bloggen.
Anbefale dit firma/dig, til poteltielle kunder.
Reklame/links til dig, fra sitet/bloggen.
Reklame/links til dig, fra kommende e-bøger (e-books)
Takke dig af hele mit hjerte, og være dig evig taknemmelige.

Jeg mangler:
En der tror på det kan blive et velbesøgt blogsite.
En der vil financere bloggen/sitet - et engangsbeløb på ca. 1500-1700 kr.

De årlige omkostninger skal jeg nok selv sørge for, men da jeg er under uddannelse, og ikke regner med de store indtjeningsmuligheder fra bloggen, ville det være en stor hjælp at få betalt de først udgifter. (domæne, designer osv.) Beløbet vil som sagt blive mellem 1500 og 1600 kroner.

Jeg vil igen være ærlig og sige jeg ikke kan love 400 unikke besøgende om dagen, og massere af reklame for dig/dit firma.. men jeg kan love at jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at anbefale og give dig god omtale + reklame m.m.

Med venlig hilsen, og håb om der findes en venlig sjæl
Jacob

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 06:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Installer wordpress, så er du godt i gang for et par 100 kr.

Tilmeldt 11. Apr 07
Skrevet kl. 08:03

domæne, host og lidt mere plads, mangler da? Smile

..og det ville os være rart med et lidt modereret design, så det ikke ligner alle andres - you know.

De bedste hilster
Jacob

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 08:09
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Det ville måske være rart ja, jeg syntes også det ville være rart med en ny Mercedes men forhandleren havde ikke lyst til at give mig den selvom jeg lovede at sige til alle mine venner at de skulle købe bil hos ham ...

Så jeg kører stadig Opel :(

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jacob

For 328 kr. er du med blog, domæne og hosting for et helt år hos www.surftown.dk

Der findes mange gratise templates til wordpress og det er der du skal lede. Til min egen blog www.firesafetyblog.com/dk har jeg fået lavet et design til 800 kr., men det var så heller ikke i Danmark.

Men start med at teste surftown og skriv løs....det er trods alt bedre end at skulle reklamere for andre fordi de har betalt for bloggen.

Tilmeldt 11. Apr 07
Skrevet kl. 08:27

Tak for et perfekt svar. :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:15

Jeg kunne måske godt overtales til at sponsere dig noget hosting, men du må selv skaffe design så.

Dbh

Mikkel Christensen

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:45

Tjek www.liberohost.com

vælg deres standard og så send dem en mail hvis deres standard ikke har nok plads

Og så er det helt gratis + cpanel

PS. Har selv hostet alle mie sider hos dem og de er super gode.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 22:20

Hej Jacob

Smid mig en mail på jtp@tpsolution, så skal jeg lige give dig et godt tilbud ;)

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:09
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)