Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Legetøj online - hvad synes I om mit nye design ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har lige fået re-designet min online legetøjsforretning, og er rigtig interesseret i at høre hvordan den bliver oplevet.

Hvis I vil tage jer tid til at kigge på den og give mig konstruktiv kritik vil jeg blive rigtig glad.

Mange hilsener

www.only4kids.dk

Lone

Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

jeg bryder mig ikke om farverne på siden men ellers er den da, nem at navigere rundt på og den loader også rigtig hurtigt, virker overskuelig og nem

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg synes den er flot, enkel og stilren. Det er jo de voksne der køber og så synes jeg det er dejligt at den ikke er så "børneagtig" og jeg, -som er i bedsteforældreklassen-, synes faktisk det er lidt befriende. Det er jo lidt dyrere ting, så bedsteforældre er jo ikke at kimse af i denne sammenhæng ;-)

Eneste anke er tekstlinien under profil "what you see...." som jeg ikke helt synes passer. Der ville det måske være bedre med et dansk slogan omkring dét at i rent faktisk har varerne på lager. Tak for det, iøvrigt.

Mht. til billeder skulle i måske finde et bedre til JD Traktoren, evt pakke én ud og tage et ordentligt billede.

Teksterne synes jeg er gode, informative og på voksenniveau.

Håber at det kommer til at gå jer rigtigt godt.

/Michael

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lone,

 - I teksten på forsiden skriver du at du ISÆR håber folk vil fortælle andre om deres gode oplevelse hos dig.. Det håber alle virksomheder selvfølgelig, en synes ikke det er noget man skriver..

 - Du skriver i lægger vægt på at det er kendte mærkevarer.. på mig virker det lidt snobbet - med mindre man tilføjer et "fordi vi ved, det er kvalietetsvarer, fordi designet er flottere, fordi produktionen er bedre for miljøet, fordi.." hvad det nu er, der gør det vigtigt, at det er mærkevarer. Bare det at det er mærkevarer, synes jeg ikke er vigtigt i sig selv.

- Jeg kan godt lide at dit design er meget enkelt og stilrent og du har nogle flotte produktfotos.

En ting jeg selv hader når jeg handler på nettet er, at hvis jeg lægger noget i indkøbskurven, vil jeg kunne se den samlede pris, inkl. fragt, før jeg begynder at bestille.
Jeg gider ikke sidde og lede efter fragtomkostningerne rundt omkring på siden og jeg gider ikke trykke bestil og udfylde med navn og adresse osv. før jeg kan se total-beløbet.
Desuden KAN jeg slet ikke se fragten nogen steder - på siden vilkår står der bare, at du fragten kommer an på hvad det vejer/fylder - men hvordan kan jeg så betale med kort? Får jeg så pludselig en ekstra regning på fragten?
Nu prøvede jeg bare at taste et eller andet ind i adressefeltet og kunne her efter se, at fragten blev 60 kr med GLS.

Men synes du skal bede din webudbyder ændre dette, så fragten kommer i indkøbskurven.
Det er i hvertfald lige præcis dette punkt der gør, at jeg ikke ville handle legetøj på din side.
Men hvis du fik det ændret, kunne jeg godt blive kunde :-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er en flot side. Smile

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Flot hjemmeside....

Det eneste der skærer mig meget i øjnene er, at der under vilkår anvendes store bogstaver ved reklamationsret og fortrydelsesret.

Afsnittene bliver så store at fremhævningen af disse to afsnit helt mister betydningen....

Klovn

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig flot side som jeg sagtens kunne finde på at bruge.

"har allerede sendt et link til fruen Smile "

 

Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Siden har et simpelt layout. Jeg har 3 forslag:

  1. Indkøbskurven kan være lidt svær at se. Her ville jeg slå "indkøbskurven" og "betaling" sammen til en større "indkøbskurv link" som så også fik et lille ikon. Hvis du har programmeringsevnerne kunne du evt. ved siden af "indkøbskurv" indsætte et dynamisk talværdi som indikerer hvor manger varer der er i kurven..
  2. inde under hvert produkt er stilen simpel og ren, men nu hvor du har pladsen ville jeg helt klart gøre billederne 20% større. Større produkt billeder giver bedre konvertering - end of story.
  3. som andre også har været inde på - fragt prisen bør stå i indkøbskurven. Det er irriterende at man skal taste personlig data ind først.

Ellers ser det godt ud. Held og lykke med det

mvh Kristian

Fra Hellerup
Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

Flot hjemmeside....

Det eneste der skærer mig meget i øjnene er, at der under vilkår anvendes store bogstaver ved reklamationsret og fortrydelsesret.

Afsnittene bliver så store at fremhævningen af disse to afsnit helt mister betydningen....

Klovn

 

Hej Klovn,

Tak for dit input !

Når det fremgår som det gør i vore betingelser, er det fordi vi er e-mærket, og e-mærket kræver at netop teksten der beskriver reklamationsret og fortrydelsesret anføres sådan.

Vi har bare ikke fået "hængt"vores e-mærke op endnu, men det skulle gerne komme op i næste uge !

/Lone

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lone.

Super flot side.

Eneste bekymring er, at jeg synes at I spilder meget plads på forsiden med den gule brio-bil. Det betyder, at man skal scrolle ned for at se jeres forside-produkter.

Lone:

Når det fremgår som det gør i vore betingelser, er det fordi vi er e-mærket, og e-mærket kræver at netop teksten der beskriver reklamationsret og fortrydelsesret anføres sådan.

Faktisk er det forbrugeraftaleloven, der kræver fremhævet information om fortrydelsesretten, så det gælder alle butikker med fjernsalg uanset om de er e-mærket eller ej.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)