Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker(e) søges til samarbejde

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nu er det min tur til at stå på den her side af hegnet.

Jeg har lukket mit udviklingsfirma ned for at bruge energi på nogle andre projekter, og jeg har et par stykker på tegnebrædtet. Pt. arbejder mig og et par kammerater på et projekt der i princippet kommer til at ligge i direkte konkurrence med Google på et af deres utallige sekundære forretningsområder.

Vi har styr på markedsføring, navn, udvikling, projektplan, hosting osv. Vi har ingen økonomiske midler og vi har ingen umiddelbar plan for hvordan og hvornår den første indtjening skal komme. Jeg sponserer selv hosting til projektet, udviklerne arbejde gratis fordi de syntes det er et spændende projekt.

Lad mig se om jeg kan være mere åben, vi har brug for hjælp, du får ingen ting ud af det, vi får ingen ting ud af det, har jeg lovet noget jeg ikke kan holde? Nope det tror jeg ikke :)

Anyway, vi har brug for hjælp til at lave et lækkert design til vores nye koncept. Vi har brug for hjælp til at lave et lækkert logo.

Derudover har vi brug for hjælp fra en række forskellige frivilige grafikere, som hver vil lave et skin til vores applikation. Brugerne skal selv kunne vælge skin og i den forbindelse vil der være et link tilbage til "forfatteren" (se her var en form for modydelse).

En af de ting jeg måske overvejer at man kan tjene på i fremtiden vil være mikrobetalinger i forbindelse med premium skins. Men det er langt fremme(tror jeg).

Anyway, det her har potentiale for at blive the next big thing, og det ved jeg godt alle siger, og de fleste siger det også ret uovervejet. Men vi har brugt snart et år nu, en arbejdsgruppe på 20 mand(og et par kvinder), på at gennemtænke det her.

Faktisk blev vores første møde holdt d. 26 December 07. Så af et internet projekt at være har vi været længe under vejs.

Som i nok kan regne ud tager vi en række forskellige grafikere med, en af dem kommer til at lave hoveddesign og logo, de andre kommer til at lave forskellige skins.

Hvis det lyder bare lidt spændende så kontakt mig med et par referencer og et par linier om hvorfor du muligvis kunne tænke dig at være med i et non-profit projekt. Så sender vi specs på projektet til de af jer som virker relevante.

Jeg kan fanges på mmc@mc-solutions.dk

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

elsker når folk er ærlige - og "at jeg ikke får noget ud af det" er i hvert fald ærligt. (og skulle det være en løgn er det jo sjovt nok også godt Smile) ... jeg smider dig en mail.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)