Jeg synes godt nok, det er for tit, der er indlæg her på Amino, der er så fyldt med stave- og slåfejl, at man kommer i tvivl om, hvad der egentlig står. Jeg påstår ikke hermed, at jeg selv er fejlfri, men jeg forstår ikke, at folk ikke læser det igennem de skriver, inden de trykker 'OK'. Det er lidt ligesom 'pizza med killing', jeg kan bare ikke tage det seriøst. Og det er ikke dem, jeg vil vælge som samarbejdspartner, hvis ikke ligefrem de bare er meget billigere og har et utrolig unikt produkt at byde på. Det kan da også meget nemt føre misforståelser med sig, og ofte har jeg egentlig lyst til at komme med en plat kommentar til det, når det kan misforstås i høj grad. Jeg holder mig dog som regel i skindet, da det ellers vil ødelægge trådene. Er det bare mig? |
Beklager, men jeg kan slet ikke tage dit indlæg seriøst når du ikke kan din kammasætning korrekt!
sandfær-andersen:Jeg påstår ikke hermed, at jeg selv er fejlfri, men jeg forstår ikke, at folk ikke læser det igennem de skriver, inden de trykker 'OK'
Nogen havde måske nok valgt at smide et komma ind her "igennem, de skriver"
Folk har mange forskellige niveauer at skrive på, en stor del af den danske befolkning har simpelthen ikke bedre skrivefærdigheder. Du kan læse mine indlæg igennem, de er proppet med fejl. Jeg gider absolut ikke sidde at læse korrektur på egne indlæg, det vil jo tage dobbelt så lang tid!
Jimmy