Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

reklame på google

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

vi har et par netbutikker med børnetøj, men hvordan kommer jeg op og ligger i den gule rubrik hvor jeg betaler for det, og evt. dem ude i siden, vi har google adwords idag, men vil gerne gøre noget mere og evt. hvad koster det at ligger der 1 mdr. i det gule felt på søgeord omkring børnetøj

hilsen

thomas

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 11:30

For at ligge i toppen (gule felt) kræves 2 ting:

En høj pris pr. klik og en god Quality Score.

Prisen kender jeg ikke, men det er et meget konkurrencepræget område, specielt op til jul. Du betaler dog kun pr. klik, så det er heller ikke sådan ligetil at sætte en månedspris.

Quality Score beyder at der skal være sammenhæng mellem keyword, annoncetekst og landing page.

Eks:

Keyword: flyverdragt til drenge

Annoncetekst: Flyverdragt til drenge, Smarte flyverdragter til drenge, Hurtig levering og gode priser.

Landing page: din side med beskrivelse af/oversigt over flyverdragter.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:32

Både annoncerne i toppen og i højre side er AdWords. Hvor jeres annonce placeres afhænger af flere ting, herunder hvor meget du er villigt til at betale pr. klik.

Man kan ikke sige hvad det koster at ligge nummer 1 i et måned - det er ikke sådan AdWords afregnes. Det kommer helt an på, hvor mange søgninger der er i det måned og hvor mange der klikker på jeres annonce.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 11:39

hejsa

fordi jeg vil højere op på børnetøj, er den kan jeg ikke selv arbejde mig op på i google, men ventetøj og babytøj ligger vi ganske fint og vil ikke bruge noget på det, men det vil vi gerne på børnetøj, men tror i det er 5000 eller hvor meget skal man regne med hvis man vil helt op, kan se bestsellers onefashion ligger der hele tiden, ved deres hjemmeside har kostet dem mellem 50 og 100 millioner at starte op.

hilsen

thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)