Jesper SEOrensen, til din orientering er dette et offentligt forum, så jeg kan også bryde ind når jeg har noget på hjertet. Ny eller ej, så er det sådan det er.
Jeg skriver om dig som jeg læser dine indlæg, længere er den ikke, min mening er der vel også plads til.
Men glædeligt du har flyttet det over på mail direkte til Mikkel.
Ja bevares, der er da plads til din mening, den er blot af meget negativ karakter, og du udtaler dig på hele Aminos vegne som nybegynder...sorry kan ikke bruge det til noget i denne tråd, mail mig istedet!
Jeg har ingen idé om, hvorvidt 120.000 kr. pr. år er for lidt til Mikkel eller hvorfor han ikke har anbefalet dig eBrev. Måske er I kommet så skidt fra start, så han bare ville af med dig?
Vi andre har jo svært ved at vurdere noget som helst, der er sket mellem Jer, så måske skulle I bare holde os andre udenfor?
Uden at skulle tag parti for nogen, vil jeg nu opfordre folk til at være lidt mindre politi folk og blot svare pænt/høfligt. Om Jesper har haft bagtanker eller ej, er jo sagen ligegyldig. DEt må jo så være hans problem, men det kunne jo også være at spørgsmålet var meget reelt og havde et formål udover (som flere tror) at svine Mikkel Demib til...
Jeg og andrer har jo anført dette flere gange - det er nu ikke kun i network marketing branchen der er .......!
Men det nytter ikke at blive personlige ej heller at hæve stemmerne og bruge stærke verber! At gøre det offentligt stiller krav til sandhedsværdien husk det ! - de løse påstande og "galskab" nytter ikke noget - noget er slet ikke egnet til debat et sådant sted som her.
Jeg har svært ved at se hvem, der skulle være en skurk, eller et bråddent kar.
Mikkel deMib har sagt nej, til at sælge til en kunde, fordi der er ikke var en god kommunikation med kunden. Det er da integritet, jeg tror alle leverer konsulent ydelser til folk, har prøvet at få en kunde forespørgelse hvor man vidst at projektet ikke ville blive en succes af den ene eller anden grund, så kræver det integritet at sige nej til kundens pengene. Det er sådan gode konsulenter bære sig ad.
Iøvrigt er kritikken af MLM jo heller ikke at der er brådne kar, men at hele MLM branchen er rådden. Så det stiller næppe MLM i et bedre lys, at der findes brådne kar i alle brancher.
...du fortalte at jeg ikke var stor nok kunde til dig da mit budget til SEO og PPC kun er på 120.000 årligt?
...dette blev jeg ked af at høre, og men endnu mere skuffet blev jeg, da du så svarede på min sidste tråd om priser på typo3 kodninger, her spurgte jeg om det kunne på sin plads at blive opkrævet 10.000 for et nyhedsbrev og 10.000 for en katalogbestilling-formular?
..du kunne have spurgt ind til mine behov og rådgivet mig, men istedet vælger du at påpege at det koster 10 gange så meget hos .NET huse i Kbh, dvs 100.000 for en katalogbestillings-formular hold nu op?...seriøst Mikkel, det mener du ikke?
...med hensyn til nyhedsbrev skriver du at 10.000 lyder vanvittigt billigt med de krav du ville stille, og så finder jeg ud af du selv bruger eBrev.info, hvorfor rådgiver/anbefaler du mig ikke bare den løsning, ístedet for at forsvare høje priser med endnu højere priser??
Til Mikkel deMib Svendsen,
Hvorfor gider du ikke svare på mine spørgsmål?
...jeg fortæller at jeg er ked af at jeg ikke var stor nok en kunde til dig personligt, men hvad der sårede mig mest var; måden du svarede på mit tidligere indlæg (se citat)...
Jeg har i lang tid set op til dig og abonnoneret på dine indlæg...kunne du ikke vise mig den lille respekt og i det mindste svare mig?
Citat "Iøvrigt er kritikken af MLM jo heller ikke at der er brådne kar, men at hele MLM branchen er rådden. Så det stiller næppe MLM i et bedre lys, at der findes brådne kar i alle brancher" Citat slut
Ja - du bruger meget store ord - vi tager det hele med i et hug så spare vi lidt tid - jow do de er alle brodne kar ik´- så fik vi det på´plads.
men hvad der sårede mig mest var; måden du svarede på mit tidligere indlæg (se citat)...
Jeg har i lang tid set op til dig og abonnoneret på dine indlæg...kunne du ikke vise mig den lille respekt og i det mindste svare mig?
Tag en kiks og tør øjnene. Det lyder som noget skrevet af en forsmået elskerinde. Vil du starte en virksomhed eller bitche over en leverandør der sagde nej?