Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

deMib.dk / seosupport - pengene værd?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper SEOrensen:

Men blev lidt urolig da jeg opdagede at de selv ligger på henholdvis 17./22. plads i goggle?...med en søgning på "SEO"

En hjørnesten i SEO er nøgleordsanalyse. At optimere sin side til nogle ord, som potentielle kunder søger efter, og at finde ord, der konverterer godt. Oveni skal man vurdere gevinsten i forhold til indsatsen. Det er jo også en mulighed, at deMib og hans geschäft har vurderet, at det ikke var værd at kæmpe om de første pladser på det søgeord i forhold til andre søgeord?

Jeg har i hvert fald læst Thomas Rosenstand skrive, at hans topplacering på "søgemaskineoptimering" ikke nødvendigvis er konverteringsmæssigt guld, men nærmere en prestigeplacering (eller seo-bait). (det står i kommentarerne til blogindlægget, jeg linkede til).

Ergo bør man være forsigtig med at basere sin analyse på, hvordan en SEO-virksomhed ligger placeret på et enkelt søgeord.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:33

Frank Hellerup Madsen:

Jesper SEOrensen:

Men blev lidt urolig da jeg opdagede at de selv ligger på henholdvis 17./22. plads i goggle?...med en søgning på "SEO"

En hjørnesten i SEO er nøgleordsanalyse. At optimere sin side til nogle ord, som potentielle kunder søger efter, og at finde ord, der konverterer godt. Oveni skal man vurdere gevinsten i forhold til indsatsen. Det er jo også en mulighed, at deMib og hans geschäft har vurderet, at det ikke var værd at kæmpe om de første pladser på det søgeord i forhold til andre søgeord?

Jeg har i hvert fald læst Thomas Rosenstand skrive, at hans topplacering på "søgemaskineoptimering" ikke nødvendigvis er konverteringsmæssigt guld, men nærmere en prestigeplacering (eller seo-bait). (det står i kommentarerne til blogindlægget, jeg linkede til).

Ergo bør man være forsigtig med at basere sin analyse på, hvordan en SEO-virksomhed ligger placeret på et enkelt søgeord.

Det er jo ligesom designvirksomheden der har en grim hjemmeside fordi de har så travlt med deres kunder. Det er ikke altid nettet der giver kunderne. (ihvertfald min opfattelse)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:00

Hejsa alle

Jeg er bruger på SEOsupporten.dk og har indtil videre LANGT fra brugt det optimalt. Dette skyldes at jeg i øjeblikket arbejder på at få siden op at stå og derefter bliver der fuld udnyttelse af SEO supporten om 14 dage.

Nå det så er sagt, er jeg allerede yderst positiv stemt, har søgt nogle informationer og vupti der lå gode artikler om emnet. Ligeledes er det lavet så det er yderst overskueligt og nemt at gå til.....selv for mig der er stjerne SEO dum.

Det der for mig i længden kommer til at betyde mest er den konstante overvågning jeg kan følge på mit domæne. Det er som at sidde øverst på station når der er bold....jeg har det totale overblik over "spillet". Derfor bliver det uden tvivl en sport at "overhale" konkurrenterne.

Jeg stillede et spørgsmål (tror det var lørdag) og vupti, svar med det samme.

Så for folk der er på min niveau (begynder stadie) vil jeg klart anbefale det....

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 14:08

Til Jesper> Jeg fortryder egentlig jeg har spildt tid på at svare dit indlæg. Det virker jo mere som et forsøg på tilsvining eller nedgørelse af en service end et reelt spørgsmål.

Hvorfor tagger du indlægget med annoncehaj? Du kalder dig selv SEOrensen, er du ikke bare en kunkurrent der har ondt et hvis sted?

Hvis du har et budskab så værd ærlig i stedet for at gennem det under et spørgsmål.

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:40

Hej alle sammen,

Tak alle de fine svar!! tusind tak:)

Jeg kender godt myten om mekanikerens bil der drypper olie, og kunne godt forstå at man ikke gider bruge tid på at ligge nr 1 konstant, men havde da regnet med at finde et firma som dette på en top ti i goggle, men som Thomas nævner "Der er stadig kun én parameter, der ikke snyder: Tal med referencer."

..disse referencer har jeg også ledt efter men kan ikke finde dem, kun lidt tekst fra nære venner og en anden SEOexpert i USA, ville derfor gerne høre jeres ærlige mening...

Og til dig Kenneth Boysen, køl lige ned og stop beskyldningerne, prøv at skrive seo i tags og se hvad den selv foreslår, bevar gerne den gode tone, på forhånd tak!

Ha´en god aften derude

Mange hilsner Jesper

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 18:24
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Endnu engang ligger du dårligt lys over Mikkel's virksomhed. Dit "spørgsmål" indeholder tydelig hvis mange andre formål end at få svar. Du laver ikke andet end at konkluderer konkluderer og konkluderer....negativt

Du staver dit navn SEOrensen, er du konkurrent? Er du potentiel kunde til SEOsupporten?

At den selv foreslår annoncehajer...sikken gang bullshit, det er da ikke ensbetydende med at du vælger det!

Jeg skal ikke sidde her og forsvare demib, det er jeg overbevist om han nok selv skal klare, men du er overhoved ikke neutral og det er så tydeligt at det stinker langt væk!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kenneth Boysen:

Hvorfor tagger du indlægget med annoncehaj? Du kalder dig selv SEOrensen, er du ikke bare en kunkurrent der har ondt et hvis sted?

Jeg tror nu godt jeg kan forklare hans pludselige interesse for at tale negativt om min forretning - det kommer nemlig lige efter, at jeg har fortalt at jeg ikke vil løse opgaver for ham, da jeg ikke mener at kommunikationen har været god. Jeg kan nu se, at den beslutning var meget fornuftig.

Jeg påtager mig kun arbejde for kunder, hvor jeg føler at der er en god kommunikation - ellers spilder begge parter deres tid. Det er der så nogle der bliver mopset over og det er det vi oplever her. Det overlever jeg såmænd nok :)

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 21:59

Hej Mikkel,

Ja du har ret i at vi er kommet skævt ind på hinanden, du cc´et din medarbejder på en mail hvor han skulle svare tilbage, det skete ikke!...jeg skrev til dig jeg ikke havde hørt noget fra Jens Ole, og så svareede han og beklagede...

Jeg blev enig med ham om at tage et opstartsmøde med dig, til en pris som jeg accepterede, og bad ham sætte det i stand...

Da han igen ikke svarede tilbage, skrev jeg direkte til dig og bad om det lovede møde...du fortalte at jeg ikke var stor nok kunde til dig da mit budget til SEO og PPC kun er på 120.000 årligt?

...dette blev jeg ked af at høre, og men endnu mere skuffet blev jeg, da du så svarede på min sidste tråd om priser på typo3 kodninger, her spurgte jeg om det kunne på sin plads at blive opkrævet 10.000 for et nyhedsbrev og 10.000 for en katalogbestilling-formular?

..du kunne have spurgt ind til mine behov og rådgivet mig, men istedet vælger du at påpege at det koster 10 gange så meget hos .NET huse i Kbh, dvs 100.000 for en katalogbestillings-formular hold nu op?...seriøst Mikkel, det mener du ikke?

...med hensyn til nyhedsbrev skriver du at 10.000 lyder vanvittigt billigt med de krav du ville stille, og så finder jeg ud af du selv bruger eBrev.info, hvorfor rådgiver/anbefaler du mig ikke bare den løsning, ístedet for at forsvare høje priser med endnu højere priser??

Sorry for denne drejning i tråden, drenge!

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 22:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Vi har forstået dit budskab, men vi kan ikke bruge det til en skid, så stik piben ind og kom videre.  Du føler dig vraget men "That is life" skriv en privat mail til Mikkel med dit budskab og skån os andre, du kan ikke redde dit ansigt ved nu at prøve at gå i flinkeskolen, det er dit første indlæg som siger alt om hvad dit budskab med denne tråd er, og ærlig talt så er det på et alt for lavt nivue. Mit forslag til alle fornuftige Aminoer er at vi lukker og slukker her for denne tråd og lader Hr. SEOrensen gruble i fred.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kim Johansen, til din orintering har jeg skrevet til hr deMib på mail, lige nu er vi i en tråd du indtil videre intet har med at gøre, stop med at bryde ind på den måde, du er som mig ny herinde, hvad beretter dig til at skrive sådan om mig?...jeg har faet rigtig mange fine svar på mit spørgsmål, hvis du vil mig noget personligt, er du velkommen til at skrive på min mail, gerne med det samme...

/Jesper

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)