Nå men udgangspuntet var egentlig: Hvad har du lært i dag? Selv har jeg lært, at man kan forøge sin produktivitet hvis man kaster mere RAM i sin computer, hvis den ikke lige spinder så godt som den gjorde tidligere. RAM koster ikke det store, men glæden ved ikke at skulle trille tommelfingrer hver gang man skal lave noget nyt, fordi man kan have alle sine daglige programmer åbne, er alle pengene værd og hurtigt tjent ind, i forøget produktivitet. Jeg har også lært at en digital signatur er en dejlig ting, når man først har været igennem den lettere besværlig bestilling og installationsprocess. Desværre kræver webreg.dk stadigvæk at man bruger Internet Explorer, så jeg må fortsætte med at køre det via Virtual PC, men alt i alt sparede webreg.dk mig for flere timers formularudfyldning i forbindelse med adresse-ændringer m.v. Sidst men ikke mindst har jeg lært at det er en rigtig god ide at tage en paraply med når man skal udendørs, takke være min kære kollega David der dukkede op som en drivvåd mus Hvad har du lært i dag? |
Jeg har lært at et 1 uges sommerprojekt med at sætte ca. 15 forskellige mails op som automatisk udsendes hvis f.eks. vores brugere afinstallerer, ikke genkøber, slet ikke køber etc. kan give en omsætningsstigning på ca. 10-15 % og at de penge kan knaldes direkte på bundlinjen :-))