Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Host til Joomla site?

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

husaren:

Hmm.. Er ikke sikker på en fedtet pizzaæske passer i mit rolodex...  :-)

Nu kommer den indre opfinder frem i mig....et stk. pizzaæskevisitkortodex Big Smile

@Birgitte

Hvem og hvor mange fra joomla forum har anbefalet Gigahost ?

 

Tilføj mig på Twitter

Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune - Jeg lavede et indlæg på det danske Joomla forum for lidt tid siden med samme formål som dette. Og der fik jeg et par emails fra folk der kunne anbefale Gigahost. Jeg kunne også selv søge mig frem til på forummet i tidligere tråde, at der er flere der har brugt det og været fint tilfredse.
Jeg har dog ikke valgt at bruge Gigahost endnu, og håbede på en masse alternativer i denne tråd.

Til alle - Jeg havde ikke regnet med sådan en mudderkastning på Amino, der ellers plejer at være et meget seriøst forum med en masse venlige mennesker. Jeg føler mig lidt set ned på fordi jeg prøver at finde en god, stabil og billig løsning.
Så jeg forstår ikke, at det kan skabe så meget harme, at jeg gerne vil have noget for pengene og vide hvad jeg betaler for, og ikke bare binde mig for et dyrt webhotel uden grund. (bl.a. som Dreamhost hvor man skal forudbetale 10års pris for at få webhosting, så vidt jeg kan se).

Årsagen til mit indlæg er at jeg er gået fra et almindeligt website (bygget i Adobe GoLive) over til at bruge Joomla for at få bedre mulighed for updatering ,og har haft en del problemer med min host, der åbenbart ikke kan forstå at jeg vil have adgang til databasen m.m. for at få det til at virke. Jeg kan med andre ord ikke få sitet op før jeg har skiftet host.

Jeg har åbenbart valgt forkert for 3 år siden da jeg startede firma og lavede website, men dengang havde jeg heller ikke forstand på det, hvilket jeg har i langt højere grad nu, hvor jeg er rimeligt godt klar over hvad jeg vil have og hvorfor.

Jeg har desuden en kontakt til en tekniker der sidder med websites og databaser til dagligt, og han forstår ikke jeres forklaringer af hvorfor der skal så dyrt et webhotel til. Han bruger selv GoDaddy, der er et af Amerikas absolut mest pålidelige, hurtige, brugervenlige og billige webhoteller. Så jeg prøver sådan set bare at finde noget tilsvarende i Danmark.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har travlt med at skrive et blog-indlæg til dig der forklarer dig forskellen. Indtil da har jeg lige svar til to af dine punkter

FriskFoto:

og har haft en del problemer med min host, der åbenbart ikke kan forstå at jeg vil have adgang til databasen m.m. for at få det til at virke. Jeg kan med andre ord ikke få sitet op før jeg har skiftet host.

Jeg vil godt væde med det beror på en misforståelse. Du har enten ikke betalt for en database, eller også forventer du et grafisk interface til databasen?

FriskFoto:

Jeg har desuden en kontakt til en tekniker der sidder med websites og databaser til dagligt, og han forstår ikke jeres forklaringer af hvorfor der skal så dyrt et webhotel til.

Så er han, no offence, ikke en særlig dygtig teknikker.

Mht. din forklaring så arbejder jeg på den.

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var lige lidt her:

http://www.specialhosting.dk/?page=a_prowebhosting

Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel - Jo, jeg har netop betalt for en database. Problemet er blot at kun de kan oprette databaser og ændre i den.
Det grafiske interface er jeg ligeglad med. Det ville da være fint, men er ikke nødvendigt. Jeg skulle nok kunne finde ud af det alligevel evt. med lidt hjælp.

Jeg har bl.a. et problem med at få adgang til min php.ini fil.

Venter spændt på den tekniske forklaring du vil komme med.

Jeg kan godt se jeg ikke får meget ud af dette indlæg, så jeg vil søge hjælp andetsteds.

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke kommet for meget offtopic i denne tråd ?

Hvis i ikke snart stopper jeres fnidfnadder gir jeg personen 1 års gratis hosting uden bindinger

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Tråden ligner ihvertfald efterhånden en lang omgang mudderkastning efter forskellige udbydere og lidt "SE MIG JEG ER BEDST"..

Personligt ville jeg vælge det billigeste webhotel der kunne opfylde mine krav, om det så koster 9, 15 eller 100 kroner om måneden må være op til køberen af ydelsen selv at vurdere om er den rigtige pris til vedkommendes behov.

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

FriskFoto:

(bl.a. som Dreamhost hvor man skal forudbetale 10års pris for at få webhosting, så vidt jeg kan se).

Det er rigtigt at der er en 10 års pakkeløsning, men der er nu osse nogle billigere på DreamHost hvor du kun behøver at betale pr. månede.

Smile

Tilføj mig på Twitter

Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hxs og Anders - Tak endelig nogen der forstår hvad jeg mener :)

Hxs - Hvad hedder dit webhotel? Hxs.dk viser bare et logo.

Birgitte

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

FriskFoto:

Mikkel - Jo, jeg har netop betalt for en database. Problemet er blot at kun de kan oprette databaser og ændre i den.
Det grafiske interface er jeg ligeglad med. Det ville da være fint, men er ikke nødvendigt. Jeg skulle nok kunne finde ud af det alligevel evt. med lidt hjælp.

Det er ikke normalt at du selv kan oprette databaser, som regel kan du bestille dem og så bliver de oprettet for dig.

Jeg vil godt væde med at det du efterspørger reelt er en PhpMyAdmin til din database, en phpmyadmin som du selv kan lægge op på dit webhotel og bruge. Det er med garanti det du har fået at vide.

FriskFoto:

Jeg har bl.a. et problem med at få adgang til min php.ini fil.

Det skal du HELLER ikke have. Der er ikke noget som hedder _DIN_ php.ini fil ... der er en php.ini fil der dækker hele webserveren, i nogle tilfælde flere. Men der er ihvertfald ikke en per bruger på serveren.

FriskFoto:

Venter spændt på den tekniske forklaring du vil komme med.

Jeg kan godt se jeg ikke får meget ud af dette indlæg, så jeg vil søge hjælp andetsteds.

Se nu bliver jeg mobset! Jeg har forsøgt at hjælpe og rådgive dig, og jeg sider nu og skriver på det du spurgte efter. Nemlig den tekniske forklaring, og så bliver du tøsse-sur og stikker halen mellem benene og stikker af. DET syntes jeg ikke er fair!

Noget helt andet. Med de krav du ligesom har ladet os regne ud du har, skal du ikke have et webhotel. Men en managed dedikeret eller virtuel server!

 

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)