Mikkel - Nu var det jo heller ikke den store rådgivning jeg var ude efter men blot at høre, hvilke hosts andre bruger. Og selvfølgelig vil I alle helst sælge jeres eget produkt (stort set samtlige der har svaret), men jeg var nu mere ude efter at høre hvad resten bruger (dem der ikke hoster sig selv eller andre). Selvfølgelig kræver "rigtig" rådgivning en del mere info, men det bad jeg ikke om. Og nej SÅ mange brugere og billeder skal jeg ikke have plads til, men det er da rart at vide, at jeg ikke rammer et loft men har god plads (som f.eks. de 4 GB Gigahost tilbyder). For mig er det vigtigste at jeg selv har adgang til databasen og kan rette i de vigtige filer. Jeg er sådan set ligeglad med om serveren står i USA, med mindre det giver et langsommere site (som nogle siger her og som jeg også selv har kunne læse mig til på nettet). Der er endnu ingen der har forklaret hvad præcis det er jeg får for de ekstra penge? Birgitte |
Forresten synes jeg I er lige lovligt hurtige til at fortælle mig at jeg ikke er seriøs bare fordi jeg vil vide hvad jeg får for pengene og ikke unødvendigt vil betale for meget.
Jeg kan godt afse 600 kr om året til webhosting, det har jeg faktisk ikke et problem med, men jeg vil bare vide hvad jeg betaler for og om det virkelig er så nødvendigt!