Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Host til Joomla site?

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes mange af de hosts I henviser til er meget dyre for meget lidt plads.

Jeg har på det danske Joomla forum fået anbefalet Dreamhost, som umiddelbart ser virkelig fornuftigt ud.

Er der nogen der har erfaring med Dreamhost?

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 19:51

50Kr plus moms, så får du 5Gb plads 5Gb traffik jeg skal meget vel være behjælpelig med at opsætte din joomla hvis det er

På de 5Gb plads kan du oprette så mange domæner,sql ftp du vil inden for de 5GB

Kontakt Thomas@hxs.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:19

FriskFoto:

Jeg synes mange af de hosts I henviser til er meget dyre for meget lidt plads.

Beklager, professionel hosting koster lidt mere end en femmer.

500mb er _rigtigt_meget_ plads til en hjemmeside. Vores kunders hjemmesider fylder stort set allesammen under 100Megabytes.

Du får hvad du betaler for, hvis du betaler mindre får du mindre. Sådan er det desværre. Desuden, hvis ikke du kan afse 600kr om året til din hjemmeside, så kan det ikke være et projekt du tager særligt seriøst.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:51

FriskFoto:

Jeg har på det danske Joomla forum fået anbefalet Dreamhost, som umiddelbart ser virkelig fornuftigt ud.

Er der nogen der har erfaring med Dreamhost?

Det var nu osse Dreamhost jeg snakkede om Smile

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:57

Hvis det ikke er til et produktion enviroment, men bare hygge hobby ... så tjek gigahost.dk ud ..

Digital Communication | Integration

Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 21:11

SYNDIKATET:

Hvis det ikke er til et produktion enviroment, men bare hygge hobby ... så tjek gigahost.dk ud ..

Gigahost er alt for sløve på databasen til joomla.

Desuden er deres sikkerheds track-record også alt andet end imponerende.

/hus

Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune - Det var faktisk Gigahost jeg mente, bare mig der skrev forkert :P

De er både billige og det ser ud til at de har alt der er brug for - både meget plads, billig pris og adgang til alt det vigtige.

Mikkel - grunden til jeg har brug for plads er at jeg til mine kunder altid uploader billeder til underdomæner (friskfoto.dk/navn), og det tager plads, når der er mange kunder og modeller der skal se deres billeder.

Jeg forstår ikke at du siger, at hvis jeg ikke vil bruge 600 kr om året kan det ikke være seriøst. Det er vel sådan med alt, at man gerne vil have så meget som muligt for pengene. Og hvis jeg på Gigahost kan få det samme som hos jer til langt færre penge, vil jeg naturligvis vælge dem.

Syndikatet - Det er bestemt ikke "hobby hygge" men mit firmawebsite der er tale om. Jeg har indtil nu været tilfreds med DotHost mht. plads osv., problemet opstod da jeg skulle lave Joomla site. Så jeg synes bestemt ikke man kan sige at det kun er hobbysites der kan bruge de billigere hosts. Nu er det jo ikke sådan, at jeg har voldsomt meget trafik på mit site, så det skal ikke kunne klare flere tusinde brugere på én gang, og derfor ser jeg ingen grund til at kaste for mange penge afsted på det, hvis det ikke er nødvendigt.

Vi er vel alle iværksættere der gerne vil spare lidt, så længe vi får det vi vil have for pengene?!

Birgitte

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:31

FriskFoto:

Jeg forstår ikke at du siger, at hvis jeg ikke vil bruge 600 kr om året kan det ikke være seriøst. Det er vel sådan med alt, at man gerne vil have så meget som muligt for pengene. Og hvis jeg på Gigahost kan få det samme som hos jer til langt færre penge, vil jeg naturligvis vælge dem.

Det er jo netop det der er pointen at du íkke kan!

Hvis du har nogle specielle behov i forbindelse med opbevaringsplads så har ikke gjort det tydeligt nok i denne diskution.

Korrekt rådgivning kræver _meget_ mere viden om dit projekt før du kan få pålidelig rådgivning. F.eks. er der ingen der har snakket om trafik endnu, hvis du har så mange billeder/brugere at plads er et issue så garanterer jeg dig for at trafik også bliver det før eller siden.

Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 21:44

FriskFoto:

---snippet----

Syndikatet - Det er bestemt ikke "hobby hygge" men mit firmawebsite der er tale om. Jeg har indtil nu været tilfreds med DotHost mht. plads osv., problemet opstod da jeg skulle lave Joomla site. Så jeg synes bestemt ikke man kan sige at det kun er hobbysites der kan bruge de billigere hosts. Nu er det jo ikke sådan, at jeg har voldsomt meget trafik på mit site, så det skal ikke kunne klare flere tusinde brugere på én gang, og derfor ser jeg ingen grund til at kaste for mange penge afsted på det, hvis det ikke er nødvendigt.

Vi er vel alle iværksættere der gerne vil spare lidt, så længe vi får det vi vil have for pengene?!

Birgitte

Jeg mener det virker useriøst når et firma ikke engang vil betale for et anstændigt webhotel.

Det er det samme som at have en butik på strøget vs. et udtrådt baglokale ude i slummen.

Eller et visitkort skrevet på bagsiden af noget skrald vs. et pro. kvalitets visitkort.

-Tænk over det.

/Hus

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:47

husaren:

Eller et visitkort skrevet på bagsiden af noget skrald 

Det kunne faktisk være cool nok ... visitkort der er klippet ud af pizzapakke-pap og skrevet i hånden  ... det ville ihvertfald være anderledes :)   (nej du kan ikke drage en direkte parallel, og bruge et crappy webhotel fordi det er anderledes)

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)