Rune - Det var faktisk Gigahost jeg mente, bare mig der skrev forkert :P
De er både billige og det ser ud til at de har alt der er brug for - både meget plads, billig pris og adgang til alt det vigtige.
Mikkel - grunden til jeg har brug for plads er at jeg til mine kunder altid uploader billeder til underdomæner (friskfoto.dk/navn), og det tager plads, når der er mange kunder og modeller der skal se deres billeder.
Jeg forstår ikke at du siger, at hvis jeg ikke vil bruge 600 kr om året kan det ikke være seriøst. Det er vel sådan med alt, at man gerne vil have så meget som muligt for pengene. Og hvis jeg på Gigahost kan få det samme som hos jer til langt færre penge, vil jeg naturligvis vælge dem.
Syndikatet - Det er bestemt ikke "hobby hygge" men mit firmawebsite der er tale om. Jeg har indtil nu været tilfreds med DotHost mht. plads osv., problemet opstod da jeg skulle lave Joomla site. Så jeg synes bestemt ikke man kan sige at det kun er hobbysites der kan bruge de billigere hosts. Nu er det jo ikke sådan, at jeg har voldsomt meget trafik på mit site, så det skal ikke kunne klare flere tusinde brugere på én gang, og derfor ser jeg ingen grund til at kaste for mange penge afsted på det, hvis det ikke er nødvendigt.
Vi er vel alle iværksættere der gerne vil spare lidt, så længe vi får det vi vil have for pengene?!
Birgitte