Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken uddannelse har DU?

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Civil Ingeniør i Informatik fra DTU. Samtidigt med jeg læste var udvikler ansat, iværksætter, konsulent for nogle af landets større virksomheder.

Ud fra min egen erfaring, er en blanding af praktisk erfaring i erhvervslivet og teoretisk uddannelse langt at foretrække frem for kun det ene eller det andet. Der har været rigtigt mange gange hvor der har været synergier imellem de to.

Men jeg var heller ikke fem år om at blive færdig, tilgengæld var det under 2 år hvor jeg levede af SU. Tror også at jeg for det meste tjente mere end mine lærer (Rar følelse).

Fra Vordingborg
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:13

Jeg er uddannet maskinarbejder og har arbejdet rundt omkring i danmark og 1 år i England, jeg oplevede at der er stor forskel på hvordan man arbejder i Danmark og England.

Glad for at have prøvet det.

Lars Vangdahl

THOT Skilte & Gravering

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:05

HF student og HGS-kontorelev.. (Hgs vil sige at man får merit for de fag man har haft som student, fx dansk, matematik osv.)

Vil sige at den del af uddannelsen jeg har mest glæde af nu, er det kendskab man får til hele virksomheden når man er på kontor, så man ved noget om både regnskab, kundekontakt, brug af computerprogrammer osv. + de fag jeg havde omkring markedsføring.

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:22

Planteskolegartner, Brandmand og Markedsføringsøkonom...:-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:38

Jeg er Multimediedesigner, og mindsandten om ikke også jeg har et svendebrev som kok.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:46

Jeg er udd. brandmand, anælgsgartner og betonmager, har jobbet med disse tre fag i samlet 14 år, herefter har jeg haft ledene stillinger indfor transport, lager og butik. Været selvstændig med transport, rengøring og vinduespolering samt anden servicevirksomhed.

Venligst

René Buch

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 07:30

Jeg er Cand. merc. og har siden arbejdet indenfor flere forskellige brancher, lige fra opgaver for virksomheder som LEGO, TDC osv. til helt små opstartsvirksomheder. Har været alt fra medarbejder over afdelingschef til direktør.

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 07:52

Jeg har ikke nogen uddannelse.

Alt jeg kan i forhold til Min-mave er lært på den hårde måde i livets skole og en forfærdelig nysgerrighed efter mere viden.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 08:42

Jeg læser lige nu HA.Dat på CBS og synes faktisk at uddannelsen bidrager med mange nyttige ting som kan bruges som iværksætter. Det er rigtigt at uddannelserne ikke fokuserer specielt meget på inværksætteri, men til gengæld er der et stort netværk på tværs af uddannelserne, hvor man arbejder med emnet. Derudover er Venture cup jo også repræsenteret på skolen.

Et alternativ kunne jo også være at tage en uddannelse på CBS med et semester i udlandet :)

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 09:01
  • Jeg har en handelsskole,
  • derefter troede jeg, at jeg skulle arbejde med økonomi og forsøgte at læse HA dat. i Århus, men det fik jeg aldrig gennemført, selvom jeg vist nok kun manglede at bestå 2 prøver.
  • arbejdede derefter ca. 2 år hos United Parcel Service i Århus/Kolding med eksport af gods.
  • Derefter var jeg 5 år hos Stibo Catalog i Århus, først som softwaretester, senere som softwareudvikler.
  • for 3 år siden startede jeg så selv op med mit "gamle" firma, som jeg solgte igen sidste år til OP.dk og fulgte med over som medarbejder.

Lige nu sidder jeg så hos OP.dk og bruger alt for meget tid der og for lidt tid på Amino :-) /Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)