Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken uddannelse har DU?

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Civil Ingeniør i Informatik fra DTU. Samtidigt med jeg læste var udvikler ansat, iværksætter, konsulent for nogle af landets større virksomheder.

Ud fra min egen erfaring, er en blanding af praktisk erfaring i erhvervslivet og teoretisk uddannelse langt at foretrække frem for kun det ene eller det andet. Der har været rigtigt mange gange hvor der har været synergier imellem de to.

Men jeg var heller ikke fem år om at blive færdig, tilgengæld var det under 2 år hvor jeg levede af SU. Tror også at jeg for det meste tjente mere end mine lærer (Rar følelse).

Fra Vordingborg
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:13

Jeg er uddannet maskinarbejder og har arbejdet rundt omkring i danmark og 1 år i England, jeg oplevede at der er stor forskel på hvordan man arbejder i Danmark og England.

Glad for at have prøvet det.

Lars Vangdahl

THOT Skilte & Gravering

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:05

HF student og HGS-kontorelev.. (Hgs vil sige at man får merit for de fag man har haft som student, fx dansk, matematik osv.)

Vil sige at den del af uddannelsen jeg har mest glæde af nu, er det kendskab man får til hele virksomheden når man er på kontor, så man ved noget om både regnskab, kundekontakt, brug af computerprogrammer osv. + de fag jeg havde omkring markedsføring.

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:22

Planteskolegartner, Brandmand og Markedsføringsøkonom...:-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:38

Jeg er Multimediedesigner, og mindsandten om ikke også jeg har et svendebrev som kok.

Fra Næstved