Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FISKEGREJ

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har udviklet et nyt koncept indenfor fiskegrej. jeg er interreseret i at vide hvor mange forretninger der sælger fiskegrej i Danmark jeg har brugt mange timer på at søge på nettet og har kontaktet bla. Danmarks stattestik div. erhvervsråd tdc krak m.v. men der er ikke nogen der kan hjælpe mig  Hvis der er nogen derude der kan hjælpe ville jeg været meget glad.  Jer er også mmeget interreseret i at få en liste over grossister inden for denne brance. m.v.h. Erling 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:20

Hej Erling.

Prøv at gå ind på Google og søg på "Jagt og fiskeri engros".

Der dukker masser af links op.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 18:30

Tak for det!  der dukker en del op men jeg syntes stadig det er svært at finde dem alle. det er dog en fordel at søge under jagt og fiskeri i forhold til kun at søge under fiskeri.

Jeg har dog stadig problemer med at danne mig et overblik om hvor mange grejforretninger der er, jeg har foreløbig talt mig til 130 men jeg mener at der må være væsentlig flere.  

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 20:11

Hej Erling,

Hvad skal du bruge antallet til? Er det for at kortlægge dine konkurrenter eller for at kortlægge dine kunder?
Google er et rigtig godt sted, hvis du overvejer at åbne en onlinebutik. Så skal du fokusere på de første links og finde ud af, hvad du kan gøre for at "slå dem".

Er det derimod en fysiskbutik, skal du nok starte med at fokusere på nærområdet og se, hvem der ligger indenfor en radius af 30-50 kilometer.

Er det fordi du skal sælge udstyr til grejbutikker, så er Eniro/Krak et godt sted at hente adresser.

Men det endelig billede, får du ved at kontakt www.Kob.dk og købe dig til oplysningerne.

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 21:23

Hej!

Det er min plan at sælge mine produkter enten direkte til de forskelllige grejforretninger eller gennem en grossist.

Jeg er intereseret i at kende antallet af forretninger for at give mig en ide om hvor stort et marked der er.

Jeg er ikke klar over hvor meget en grossist skal have i fortjeneste men mit produkt kommer til at koste ca 500kr i butikkerne

og jeg regner med at forhandlerne skal give 200+moms pr stk.    

foreløbig tak for hjælpen.

Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:35

Hej Erling...

Har lige læst din tråd.. Jeg ved ikke hvor langt du er kommet men det kan være jeg kan hjælpe dig med noget, da jeg er indehaver af en fiskegrejsbutik..

mvh Henrik

Tlf.: 26 80 52 53

www.predatorsportfishing.dk

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:04

Hej Henrik

Husk at læse datoen, da det er gamle indlæg du er i gang med at besvare

Bare så du ikke spilder din tid Smile

Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 22:19

Hej tak for dit svar!

jeg er kommet en del videre og i fuld gang med at fremstille prototyper sammen med min samarbejds partner . Vi regner med at vi omkring nytår

har nogle salgsklare produkter. jeg har i mellemtiden undersøgt en del om markedet i danmark og i tyskland og vi regner med at tage på messe i tyskland og skal muligvis bruge nogle sælgere her i danmark.

Men jeg kan se at du har forretning i odense og jeg er fra otterup så jeg kigger lige forbi en dag , det er jo altid godt med nogle råd fra en der står på den anden side af disken.

M.v.h. Erling Pederse

n    

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)